Yardım mi logosuna kendiliğinden geciyor

yunusahmet

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
Adım
yunus
Cihazım
casper via
Yaş
26
Konum
Afyonkarahisar
Katılım
30 Eylül 2018
Konular
8
Mesajlar
23
Tepki puanı
1
Puanları
3
iyi akşamlar arkadaşlar telefonum mi9t pro iki hafta once aldim telefon dururken kendiliğinden kapaniyor mi logosunda kaliyor noktalar hareketli sadece açiliyor gibi oluyor ekran acilmiyor uzun süre duruyor guç tuşuna basılı tutunca açılıyor bir keresinde telefonla konuşurken kapandi logoda kaldi sebebi ne olabilir başina gelen var mi.. teşekkürler..
 

Nescafe656

Mevlüt
Yönetici
Destek Ekibi
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mevlüt
Cihazım
Mi 9T Pro 6/128
Yaş
33
Konum
Afyonkarahisar
Katılım
27 Haziran 2019
Konular
52
Mesajlar
5.302
Tepki puanı
7.664
Puanları
338
iyi akşamlar arkadaşlar telefonum mi9t pro iki hafta once aldim telefon dururken kendiliğinden kapaniyor mi logosunda kaliyor noktalar hareketli sadece açiliyor gibi oluyor ekran acilmiyor uzun süre duruyor guç tuşuna basılı tutunca açılıyor bir keresinde telefonla konuşurken kapandi logoda kaldi sebebi ne olabilir başina gelen var mi.. teşekkürler..
ilk defa duyuyorum hocam :(
 

habib723

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Habib
Cihazım
Mi 9T Pro
Yaş
33
Konum
Turkey
Katılım
25 Kasım 2019
Konular
6
Mesajlar
242
Tepki puanı
364
Puanları
78
Nedeni acaba yanlış yazılım falan atılmış olabilir mi... Yeniden yazılım atmayı düşündünüz mü...

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
 

tarik2506

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
Adım
tarık
Cihazım
Mi 8 Lite
Yaş
38
Konum
erzurum
Katılım
16 Ocak 2019
Konular
4
Mesajlar
142
Tepki puanı
103
Puanları
43
Benim Mi8 Lite cihazımdan da defalarca oldu. Tam açılacak derken tekrar baştan alıyordu ve bu defalarca tekrarladı. Forumda yine benzer bir konu açılmıştı aynı şikayetten.
 

habib723

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Habib
Cihazım
Mi 9T Pro
Yaş
33
Konum
Turkey
Katılım
25 Kasım 2019
Konular
6
Mesajlar
242
Tepki puanı
364
Puanları
78
Aldığınız yere götürüp iade edin isterseniz durumunuzu anlatın...

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
 

yunusahmet

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
Adım
yunus
Cihazım
casper via
Yaş
26
Konum
Afyonkarahisar
Katılım
30 Eylül 2018
Konular
8
Mesajlar
23
Tepki puanı
1
Puanları
3
trendyol dan aldim da greenify uygulamasiyla bi kac uygulama uyutmuştum sonra kaldirdim uygulamayi ama bildiğimiz uygulamalari uyutmustum ondan mi diye dusundum birdaha yaparsa mecbur format atcam sinir bozuyo yeni telefonda boyle seyler
 

mekor

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Muhammed
Cihazım
Mi8
Yaş
23
Konum
İstanbul
Katılım
8 Ocak 2019
Konular
86
Mesajlar
256
Tepki puanı
37
Puanları
28
greenify ile sistem uygulamalarını kapatmışsanız olabilir hocam recovery'den reset deneyin
 
Üst Alt