Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
İade hakkınız varken neden onarım görmüş bir cihaz kullanasınız ki... Madem oynanmış cihaz kullanacaktınız, neden o kadar para verip sıfır aldınız? İkinci el alsaydınız...
İade hakkınız varken neden onarım görmüş bir cihaz kullanasınız ki... Madem oynanmış cihaz kullanacaktınız, neden o kadar para verip sıfır aldınız? İkinci el alsaydınız...
Doğru fakat o mesajlardan sonra yok bana çizik dedi o yok başta açılıyordu kendi yaptı falan filan . Amazon müşteri hizmetleri aradı iade için arkanızdayiz tarzında konuşma yaptı . Ve servis belki sıfır ile değiştirir umudu ile göndericektim .
Doğru fakat o mesajlardan sonra yok bana çizik dedi o yok başta açılıyordu kendi yaptı falan filan . Amazon müşteri hizmetleri aradı iade için arkanızdayiz tarzında konuşma yaptı . Ve servis belki sıfır ile değiştirir umudu ile göndericektim .
Bazı firmalar iade ürünleri sıfır gibi tekrar satışa koyabiliyor. Bu tabiki onların kötü niyetlerini ortaya koyar. Amazona iade için diretin daha bir kere iade süreci içerisinde kullanıcıyı geri çevirdiklerine denk gelmedim. onununcuköy ' ün de dediği gibi satıcı onarım önerse bile iade ya da değişim isteyin. Cihazın daha önce kullanılmış olduğu açık ama burada size düşen sorumluluk netten elektronik aldığınızda kargo görevlisi yanında paketi açıp iyice kontrol etmek ve dikkatinizi çeken bir şey varsa tutanak tutturmaktır. Bu aldığınız şeyle ilgili başınıza gelebilecek sorunlara karşı sizi daha avantajlı konuma getirir. Kargo görevlisine teslim esnasında bunu söyleyin ve ürünü kontrol ederken beklemesini sağlayın.
Bazı firmalar iade ürünleri sıfır gibi tekrar satışa koyabiliyor. Bu tabiki onların kötü niyetlerini ortaya koyar. Amazona iade için diretin daha bir kere iade süreci içerisinde kullanıcıyı geri çevirdiklerine denk gelmedim. onununcuköy ' ün de dediği gibi satıcı onarım önerse bile iade ya da değişim isteyin. Cihazın daha önce kullanılmış olduğu açık ama burada size düşen sorumluluk netten elektronik aldığınızda kargo görevlisi yanında paketi açıp iyice kontrol etmek ve dikkatinizi çeken bir şey varsa tutanak tutturmaktır. Bu aldığınız şeyle ilgili başınıza gelebilecek sorunlara karşı sizi avantajlı daha konuma getirir. Kargo görevlisine teslim esnasında bunu söyleyin ve ürünü kontrol ederken beklemesini sağlayın.
Normalde hep videoya çekerek açardım fakat bunda çalışır nasıl olsa diye düşündüm fakat yanılmışım . Çizikleri bile sonradan farkettim . Umarım değişim gerçekleşir onarım en son düşündüğüm şey iade alıcam ondan önce de . Satıcı mesaj atmış ve demiş ki tarafınıza iletişim sağlanacaktır.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Büyük ihtimalle neden iade ediyorsun ? Kanıtın var mı tarzında şeyler soracaktır .
Normalde hep videoya çekerek açardım fakat bunda çalışır nasıl olsa diye düşündüm fakat yanılmışım . Çizikleri bile sonradan farkettim . Umarım değişim gerçekleşir onarım en son düşündüğüm şey iade alıcam ondan önce de . Satıcı mesaj atmış ve demiş ki tarafınıza iletişim sağlanacaktır.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Büyük ihtimalle neden iade ediyorsun ? Kanıtın var mı tarzında şeyler soracaktır .
Satıcıya ilk önce iade isteğinizden bahsedin. Cihazı ben de kullanıyorum uzun zamandır ve memnunum. Gayet şık, hafif ve kullanışlı. Eğer yine aynı cihazı kullanmak isterseniz iade alıp başka bir satıcıdan tekrar sipariş verebilirsiniz.
Satıcıya ilk önce iade isteğinizden bahsedin. Cihazı ben de kullanıyorum uzun zamandır ve memnunum. Gayet şık, hafif ve kullanışlı. Eğer yine aynı cihazı kullanmak isterseniz iade alıp başka bir satıcıdan tekrar sipariş verebilirsiniz.
Ve şunu da söyleyim cihazı %100 şarj edemedim ne yaptıysam ve şarjdan çektiğim gibi her dakika neredeyse 1 şarj 2 şarj gidiyordu . 2. Şarjda düzelir derken ne yaptıysam şarj olmuyor . PC USB portunu denedim . Düşük amper de 3 adaptör denedim . 33w turbo şarj adaptörü denedim fakat asla olmuyor . İnternette o kadar güzel yorumu görüp alınca hayal kırıklığı gibi kaldı içimde bu anlar da :/ . Umarım dediğiniz gibi satıcı iadeyi kabul eder .
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Kutusunu açarken birazcık yırttım ne yapsam diye şuan onu düşünüyorum
Ve şunu da söyleyim cihazı %100 şarj edemedim ne yaptıysam ve şarjdan çektiğim gibi her dakika neredeyse 1 şarj 2 şarj gidiyordu . 2. Şarjda düzelir derken ne yaptıysam şarj olmuyor . PC USB portunu denedim . Düşük amper de 3 adaptör denedim . 33w turbo şarj adaptörü denedim fakat asla olmuyor . İnternette o kadar güzel yorumu görüp alınca hayal kırıklığı gibi kaldı içimde bu anlar da :/ . Umarım dediğiniz gibi satıcı iadeyi kabul eder .
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Kutusunu açarken birazcık yırttım ne yapsam diye şuan onu düşünüyorum
Cihaz üzerindeki çizik sizden kaynaklı değil anladığım kadarıyla. Bunun için bile amazondan iade isteyebilirsiniz. Satıcı ile muhatap olmaktansa önce Amazon ile işinizi halletmeye çalışın.
Cihaz üzerindeki çizik sizden kaynaklı değil anladığım kadarıyla. Bunun için bile amazondan iade isteyebilirsiniz. Satıcı ile muhatap olmaktansa önce Amazon ile işinizi halletmeye çalışın.
İade için kod verdi bana Amazon ve bunu kargo şirketine verirken söylemem gerektiğini söyledi . Elimde hazır bir kutu da var onun içine koyup yollayacağım . Umarım cihazı siz çizdiniz yada siz bozdunuz tarzında bişey demez .
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Şarj aleti pinleri cihaza tam oturuyor ve her şekilde şarj edemedim . Acaba pinleri vs birşeyle silsek düzelir mi . İade etmeden önceki süre zarfında denemek istiyorum .