Yardım Mi Band 5 Kapandı Açılmıyor

  • Konbuyu başlatan Üye silindi 278685
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 22
  • Görüntüleme 3K

onununcuköy

Hevesli Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erkan
Cihazım
Yok
Konum
Eskişehir
Katılım
6 Mart 2017
Konular
6
Mesajlar
2.324
Çözümler
44
Tepkime puanı
1.901
Puanları
188
Ürünü iade etmek yerine garantiye göndersem daha mı etkili olur ?
İade hakkınız varken neden onarım görmüş bir cihaz kullanasınız ki... Madem oynanmış cihaz kullanacaktınız, neden o kadar para verip sıfır aldınız? İkinci el alsaydınız...
 
Ü

Üye silindi 278685

Guest
İade hakkınız varken neden onarım görmüş bir cihaz kullanasınız ki... Madem oynanmış cihaz kullanacaktınız, neden o kadar para verip sıfır aldınız? İkinci el alsaydınız...
Doğru fakat o mesajlardan sonra yok bana çizik dedi o yok başta açılıyordu kendi yaptı falan filan . Amazon müşteri hizmetleri aradı iade için arkanızdayiz tarzında konuşma yaptı . Ve servis belki sıfır ile değiştirir umudu ile göndericektim .
 

kasimtmc

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
kasim
Cihazım
Redmi Note9 Pro
Meslek
Öğretmen
Konum
Çorum
Katılım
14 Kasım 2020
Konular
25
Mesajlar
462
Çözümler
2
Tepkime puanı
326
Puanları
78
Doğru fakat o mesajlardan sonra yok bana çizik dedi o yok başta açılıyordu kendi yaptı falan filan . Amazon müşteri hizmetleri aradı iade için arkanızdayiz tarzında konuşma yaptı . Ve servis belki sıfır ile değiştirir umudu ile göndericektim .
Bazı firmalar iade ürünleri sıfır gibi tekrar satışa koyabiliyor. Bu tabiki onların kötü niyetlerini ortaya koyar. Amazona iade için diretin daha bir kere iade süreci içerisinde kullanıcıyı geri çevirdiklerine denk gelmedim. onununcuköy ' ün de dediği gibi satıcı onarım önerse bile iade ya da değişim isteyin. Cihazın daha önce kullanılmış olduğu açık ama burada size düşen sorumluluk netten elektronik aldığınızda kargo görevlisi yanında paketi açıp iyice kontrol etmek ve dikkatinizi çeken bir şey varsa tutanak tutturmaktır. Bu aldığınız şeyle ilgili başınıza gelebilecek sorunlara karşı sizi daha avantajlı konuma getirir. Kargo görevlisine teslim esnasında bunu söyleyin ve ürünü kontrol ederken beklemesini sağlayın.
 
Ü

Üye silindi 278685

Guest
Bazı firmalar iade ürünleri sıfır gibi tekrar satışa koyabiliyor. Bu tabiki onların kötü niyetlerini ortaya koyar. Amazona iade için diretin daha bir kere iade süreci içerisinde kullanıcıyı geri çevirdiklerine denk gelmedim. onununcuköy ' ün de dediği gibi satıcı onarım önerse bile iade ya da değişim isteyin. Cihazın daha önce kullanılmış olduğu açık ama burada size düşen sorumluluk netten elektronik aldığınızda kargo görevlisi yanında paketi açıp iyice kontrol etmek ve dikkatinizi çeken bir şey varsa tutanak tutturmaktır. Bu aldığınız şeyle ilgili başınıza gelebilecek sorunlara karşı sizi avantajlı daha konuma getirir. Kargo görevlisine teslim esnasında bunu söyleyin ve ürünü kontrol ederken beklemesini sağlayın.
Normalde hep videoya çekerek açardım fakat bunda çalışır nasıl olsa diye düşündüm fakat yanılmışım . Çizikleri bile sonradan farkettim . Umarım değişim gerçekleşir onarım en son düşündüğüm şey iade alıcam ondan önce de . Satıcı mesaj atmış ve demiş ki tarafınıza iletişim sağlanacaktır.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Büyük ihtimalle neden iade ediyorsun ? Kanıtın var mı tarzında şeyler soracaktır .
 

kasimtmc

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
kasim
Cihazım
Redmi Note9 Pro
Meslek
Öğretmen
Konum
Çorum
Katılım
14 Kasım 2020
Konular
25
Mesajlar
462
Çözümler
2
Tepkime puanı
326
Puanları
78
Normalde hep videoya çekerek açardım fakat bunda çalışır nasıl olsa diye düşündüm fakat yanılmışım . Çizikleri bile sonradan farkettim . Umarım değişim gerçekleşir onarım en son düşündüğüm şey iade alıcam ondan önce de . Satıcı mesaj atmış ve demiş ki tarafınıza iletişim sağlanacaktır.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Büyük ihtimalle neden iade ediyorsun ? Kanıtın var mı tarzında şeyler soracaktır .
Satıcıya ilk önce iade isteğinizden bahsedin. Cihazı ben de kullanıyorum uzun zamandır ve memnunum. Gayet şık, hafif ve kullanışlı. Eğer yine aynı cihazı kullanmak isterseniz iade alıp başka bir satıcıdan tekrar sipariş verebilirsiniz.
 
Ü

Üye silindi 278685

Guest
Satıcıya ilk önce iade isteğinizden bahsedin. Cihazı ben de kullanıyorum uzun zamandır ve memnunum. Gayet şık, hafif ve kullanışlı. Eğer yine aynı cihazı kullanmak isterseniz iade alıp başka bir satıcıdan tekrar sipariş verebilirsiniz.
Öyle deneyelim bakalım .
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ve şunu da söyleyim cihazı %100 şarj edemedim ne yaptıysam ve şarjdan çektiğim gibi her dakika neredeyse 1 şarj 2 şarj gidiyordu . 2. Şarjda düzelir derken ne yaptıysam şarj olmuyor . PC USB portunu denedim . Düşük amper de 3 adaptör denedim . 33w turbo şarj adaptörü denedim fakat asla olmuyor . İnternette o kadar güzel yorumu görüp alınca hayal kırıklığı gibi kaldı içimde bu anlar da :/ . Umarım dediğiniz gibi satıcı iadeyi kabul eder .
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Kutusunu açarken birazcık yırttım ne yapsam diye şuan onu düşünüyorum
 

kasimtmc

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
kasim
Cihazım
Redmi Note9 Pro
Meslek
Öğretmen
Konum
Çorum
Katılım
14 Kasım 2020
Konular
25
Mesajlar
462
Çözümler
2
Tepkime puanı
326
Puanları
78
Öyle deneyelim bakalım .
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ve şunu da söyleyim cihazı %100 şarj edemedim ne yaptıysam ve şarjdan çektiğim gibi her dakika neredeyse 1 şarj 2 şarj gidiyordu . 2. Şarjda düzelir derken ne yaptıysam şarj olmuyor . PC USB portunu denedim . Düşük amper de 3 adaptör denedim . 33w turbo şarj adaptörü denedim fakat asla olmuyor . İnternette o kadar güzel yorumu görüp alınca hayal kırıklığı gibi kaldı içimde bu anlar da :/ . Umarım dediğiniz gibi satıcı iadeyi kabul eder .
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Kutusunu açarken birazcık yırttım ne yapsam diye şuan onu düşünüyorum
İade aldıkları sürece kutudan bir sorun yaşamazsınız cihaz bilgileri vb açıkça belli oluyor kutu içeriği olduğu gibi duruyorsa
 
Ü

Üye silindi 278685

Guest
İade aldıkları sürece kutudan bir sorun yaşamazsınız cihaz bilgileri vb açıkça belli oluyor kutu içeriği olduğu gibi duruyorsa
Kutuda ufacık bir yırtık dışında hiç bir şey yok . Ve cihaz üzerinde ufacık o çizik dışında .
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Cihazı yarın iadeye göndermem için Amazon aramıştı . Son denememi istediğiniz çözümler var mı ?
 

kasimtmc

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
kasim
Cihazım
Redmi Note9 Pro
Meslek
Öğretmen
Konum
Çorum
Katılım
14 Kasım 2020
Konular
25
Mesajlar
462
Çözümler
2
Tepkime puanı
326
Puanları
78
Kutuda ufacık bir yırtık dışında hiç bir şey yok . Ve cihaz üzerinde ufacık o çizik dışında .
Cihaz üzerindeki çizik sizden kaynaklı değil anladığım kadarıyla. Bunun için bile amazondan iade isteyebilirsiniz. Satıcı ile muhatap olmaktansa önce Amazon ile işinizi halletmeye çalışın.
 
Ü

Üye silindi 278685

Guest
Cihaz üzerindeki çizik sizden kaynaklı değil anladığım kadarıyla. Bunun için bile amazondan iade isteyebilirsiniz. Satıcı ile muhatap olmaktansa önce Amazon ile işinizi halletmeye çalışın.
İade için kod verdi bana Amazon ve bunu kargo şirketine verirken söylemem gerektiğini söyledi . Elimde hazır bir kutu da var onun içine koyup yollayacağım . Umarım cihazı siz çizdiniz yada siz bozdunuz tarzında bişey demez .
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Şarj aleti pinleri cihaza tam oturuyor ve her şekilde şarj edemedim . Acaba pinleri vs birşeyle silsek düzelir mi . İade etmeden önceki süre zarfında denemek istiyorum .
 
Üst Alt