Ü
Üye silindi 278685
Guest
1 saatten fazladır 33w turbo şarj aleti ile beraber şarjda fakat bir türlü açılmıyor daha bugün aldım . Kullanıyordum ne güzel 
Herhangi bir tepki yok ise arızalıdır hocam,en nihayetinde aldığınız gün içerisinde sıvı teması ya da bir hasar aldığını düşünmüyorum.Aldığınız yer ile iletişime geçiniz.1 saatten fazladır 33w turbo şarj aleti ile beraber şarjda fakat bir türlü açılmıyor daha bugün aldım . Kullanıyordum ne güzel![]()
Herhangi bir tepki yok ise arızalıdır hocam,en nihayetinde aldığınız gün içerisinde sıvı teması ya da bir hasar aldığını düşünmüyorum.Aldığınız yer ile iletişime geçiniz.
Başta çalışıyordu şarj ettiğimde fakat sonrasında çalışmamaya başladı ve üstündeki çiziği yeni fark ediyorum . Herhangi bir kanıtım yok . Amazon üstünden aldım bir satıcıdan ... Ben bunu şimdi iade talebi ile yollamaya çalışsam sen yaptın diyecekler .Bilgisayraın USB girişine bağlayıp bir deneyin hocam. Bu tarz küçük aletler için ideal şarj değer 0,5v olarak belirlenmiş, mümkün olduğunda yüksek akım veren şarj aletlerini tercih etmemeye çalışın.
Düzgün çalışıyorken sizde bozuldu ise siz bozmuşsunuz demektir zaten...Başta çalışıyordu şarj ettiğimde fakat sonrasında çalışmamaya başladı ve üstündeki çiziği yeni fark ediyorum . Herhangi bir kanıtım yok . Amazon üstünden aldım bir satıcıdan ... Ben bunu şimdi iade talebi ile yollamaya çalışsam sen yaptın diyecekler .
İyide ben bişey yapmadım ki . İlk aldığımda bile sanki son açılışı gibi 1 saat bekledim anca açıldı . Sonra hemen şarjı bitti kapandı aniden daha da açılmıyor . Bilekliği max 10 dakika kullandım yani . Sanırım satıcının sattığı ürün garantili de değilmiş .Düzgün çalışıyorken sizde bozuldu ise siz bozmuşsunuz demektir zaten...
Ne zaman satın almıştınız? 15 gün geçtiyse zaten iade olarak göndermemeniz gerekli. Onarım için göndereceksiniz.
İyide ben bişey yapmadım ki . İlk aldığımda bile sanki son açılışı gibi 1 saat bekledim anca açıldı . Sonra hemen şarjı bitti kapandı aniden daha da açılmıyor . Bilekliği max 10 dakika kullandım yani . Sanırım satıcının sattığı ürün garantili de değilmiş .
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Ve ürünü daha dün aldığımı tekrar belirteyim .
Açılmıyor falan gibisinden ayrıntı eklemiştim amaAmazondan aldıysanız garantilidir. Dün aldıysanız hiç vakit kaybetmeden iade için gönderin hocam. İade ederken de ayrıntıya girmeyin. "Üründen memnun kalmadım , 6502 sayılı kanun hükümleri kapsamında cayma hakkımı kullanmak istiyorum" yazın yeterli olur.
Garantisini de bulamadımAmazondan aldıysanız garantilidir. Dün aldıysanız hiç vakit kaybetmeden iade için gönderin hocam. İade ederken de ayrıntıya girmeyin. "Üründen memnun kalmadım , 6502 sayılı kanun hükümleri kapsamında cayma hakkımı kullanmak istiyorum" yazın yeterli olur.
Yazmasaydınız çok daha iyiydi. Satıcı firma kötü niyetli ise o mesajınızı kullanarak müşteri seçimlik onarım tercih etmiştir diyebilir ve onarım sonucunda size maliyet çıkartabilir. Mesajları silip silemeyeceğinizi maalesef bilemiyorum.Açılmıyor falan gibisinden ayrıntı eklemiştim ama
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Silebilir miyim o mesajları
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Garantisini de bulamadım
Ürünü iade etmek yerine garantiye göndersem daha mı etkili olur ?Yazmasaydınız çok daha iyiydi. Satıcı firma kötü niyetli ise o mesajınızı kullanarak müşteri seçimlik onarım tercih etmiştir diyebilir ve onarım sonucunda size maliyet çıkartabilir. Mesajları silip silemeyeceğinizi maalesef bilemiyorum.
Garanti için size gelen fatura yeterli olacaktır.