Yardım Mi Band 4 Şarj Sonrası Açılmıyor

alpermete

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Alper
Cihazım
Mi Band 4
Yaş
38
Konum
Tekirdağ
Katılım
28 Mayıs 2020
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Merhabalar,

Mi Band 4 şarja taktım ve ekranda şarj oluyor şeklini görmüştüm. Ancak sabah kalktığımda ekranın olmadığını fark ettim. Arkadaki sensörlerde ışık var, Mi Fit uygulamasına da bağlı ancak hiçbir şekilde ekran gelmiyor. Bağlı bulunduğu cihaz IOS. Burada birkaç çözüm okudum ancak tümü android işletim sistemleriyle alakalıydı. IOS için yapılabilecek herhangi bir işlem var mıdır? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
 

çilekeş

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir
Cihazım
Redmi Note
Yaş
33
Konum
İstanbul
Katılım
4 Ağustos 2016
Konular
87
Mesajlar
1.390
Çözümler
4
Tepkime puanı
841
Puanları
128
bu konudan stabil bir yazılım yükleyin
 

alpermete

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Alper
Cihazım
Mi Band 4
Yaş
38
Konum
Tekirdağ
Katılım
28 Mayıs 2020
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
2
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Teşekkürler, deneyeceğim.
 

alpermete

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Alper
Cihazım
Mi Band 4
Yaş
38
Konum
Tekirdağ
Katılım
28 Mayıs 2020
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
2
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
bu konudan stabil bir yazılım yükleyin
Üstadım burada resource olarak ne seçmem gerekiyor, firmware 42 yapacağım ama resource ne olmalı anlayamadım.

Edit: Tamam buldum, yazıyormuş orada.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

bu konudan stabil bir yazılım yükleyin
Yalnız installing yazısını programda görüyorum ama, ekranda birşey yazmadığından güncellenip güncellenmediğini anlayamadım. Ekranda işlem bittiğinde diğer adıma geçebilir miyim?
 
Son düzenleme:

çilekeş

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir
Cihazım
Redmi Note
Yaş
33
Konum
İstanbul
Katılım
4 Ağustos 2016
Konular
87
Mesajlar
1.390
Çözümler
4
Tepkime puanı
841
Puanları
128
Üstadım burada resource olarak ne seçmem gerekiyor, firmware 42 yapacağım ama resource ne olmalı anlayamadım.

Edit: Tamam buldum, yazıyormuş orada.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Yalnız installing yazısını programda görüyorum ama, ekranda birşey yazmadığından güncellenip güncellenmediğini anlayamadım. Ekranda işlem bittiğinde diğer adıma geçebilir miyim?
uygulama ekranında hatasız bir şekilde işlem tamamlandiysa bir sonraki adıma gecebilirsiniz
 

alpermete

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Alper
Cihazım
Mi Band 4
Yaş
38
Konum
Tekirdağ
Katılım
28 Mayıs 2020
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
2
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Bir sonraki adıma geçtiğimde hata veriyor. Ürün garantide? diye Teknomosh adlı firmaya göndermek üzere telefon ettim. Daha arızayı anlatamadan ürünü nerede şarj ettiniz fişe taktıysanız garanti dışı olur demeye başladı. Ben açıkçası pratik oluyor diye powerbank üzerinden şarj etmiştim ama bana böyle bir şart koşmaları hoşuma gitmedi. Bilekliği kargoladım ancak belli ki firma çamura yatacak. Bir daha bu tarz firmalardan ürün almayı düşünmüyorum. Samsung bilekliğim de var 2 yıldır priz vs. dinlemeden şarj ettim hiçbir sıkıntı yaşamadım. Xiaomi almam artık en leş esnaflık ağızları bunlar, prizden şarj etmeymiş bir tek bunların teknik bilgisi var sanki. Elektrik mühendisi adama cihaz nasıl şarj ediliyor diye anlatıyor. Neyse küfretmeyeceğim.
 

haktanerk

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Haktaner
Cihazım
Mi Note 10 Lite
Yaş
22
Konum
İstanbul
Katılım
21 Ekim 2019
Konular
28
Mesajlar
1.373
Çözümler
1
Tepkime puanı
892
Puanları
128
Bir sonraki adıma geçtiğimde hata veriyor. Ürün garantide? diye Teknomosh adlı firmaya göndermek üzere telefon ettim. Daha arızayı anlatamadan ürünü nerede şarj ettiniz fişe taktıysanız garanti dışı olur demeye başladı. Ben açıkçası pratik oluyor diye powerbank üzerinden şarj etmiştim ama bana böyle bir şart koşmaları hoşuma gitmedi. Bilekliği kargoladım ancak belli ki firma çamura yatacak. Bir daha bu tarz firmalardan ürün almayı düşünmüyorum. Samsung bilekliğim de var 2 yıldır priz vs. dinlemeden şarj ettim hiçbir sıkıntı yaşamadım. Xiaomi almam artık en leş esnaflık ağızları bunlar, prizden şarj etmeymiş bir tek bunların teknik bilgisi var sanki. Elektrik mühendisi adama cihaz nasıl şarj ediliyor diye anlatıyor. Neyse küfretmeyeceğim.
Hocam xioami ile alakası yok ki bu durumun. Teknomosh adlı dediğiniz firma büyük ihtimalle ürünü aldığınız yer. Xioami Türkiye Garantili almış olsaydınız böyle saçma sorularla karşılaşmazdınız büyük ihtimalle
 
Son düzenleme:

alpermete

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Alper
Cihazım
Mi Band 4
Yaş
38
Konum
Tekirdağ
Katılım
28 Mayıs 2020
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
2
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Hocam xioami ile alakası yok ki bu durumun. Teknomosh adlı dediğiniz firma bütün ihtimalle ürünü aldığınız yer. Xioami Türkiye Garantili almış olsaydınız böyle saçma sorularla karşılaşmazdınız büyük ihtimalle
Ben aslında Teknomosh vs. bilmiyorum. Satıcı firma üzerinden aldım, fatura bunlardan çıktı. Aynı şey amazon.com.tr'de başıma gelmişti. Mi Box S aldım, ismi cismi duyulmadık perşembe pazarından bir firma üzerinden yolladılar. Xiaomi TR kim hala çözemedim hocam ya Evofone mu, Genpa mı?
 

haktanerk

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Haktaner
Cihazım
Mi Note 10 Lite
Yaş
22
Konum
İstanbul
Katılım
21 Ekim 2019
Konular
28
Mesajlar
1.373
Çözümler
1
Tepkime puanı
892
Puanları
128
Ben aslında Teknomosh vs. bilmiyorum. Satıcı firma üzerinden aldım, fatura bunlardan çıktı. Aynı şey amazon.com.tr'de başıma gelmişti. Mi Box S aldım, ismi cismi duyulmadık perşembe pazarından bir firma üzerinden yolladılar. Xiaomi TR kim hala çözemedim hocam ya Evofone mu, Genpa mı?
Resmi distribütör Evofone hocam. Anlaşmalı garanti firması ise Genpa
 
Üst Alt