- Adım
- Okan
- Cihazım
- 15 Ultra
- Konum
- Yalova
- Katılım
- 13 Şubat 2020
- Konular
- 99
- Mesajlar
- 938
- Tepkime puanı
- 240
- Puanları
- 58
İlk sayfada ki ile kurulum yaptım
Acaba Skyhawk ile mi sorun yapıyor diye düşündüm bir an hocam normal twrp ile yüklediyseniz sanırım sizde o yüzden bu hata yok