Yardım Mi 9 Lite Kapanma Sorunu

Legend17706

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Yasin
Cihazım
mi 9 lite 64gb
Yaş
44
Konum
ankara
Katılım
10 Aralık 2021
Konular
1
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık bir buçuk yıldır mi 9 lite kullanıyorum. Cihazım haftada bir ya da iki haftada bir kendi kendine kapanıyor. Herhangi bir işlem yaparken değil, hani masanın üstünde bırakırsınız iki saat dokunmazsınız, sonra ekranı açıp bakarsınız bir arayan soran var mı diye. İşte benim de böyle. Bir bakıyorum, cihaz kapalı.
Hatta şöyle bir durum daha var. Normalde cihazı sabah ilk açtığımda üç saniye basılı tutarak açıyorum. Bunda bir sorun yok ancak cihaz eğer gün içinde kendi kendine kapanırsa bu sefer cihazı açmak için en az sekiz dokuz saniye basılı tutarak açabiliyorum.
İki ya da üç ayda bir cihazı sıfırlıyorum belki düzelir diye ancak buna rağmen halen sorun devam ediyor.
Cihaz daha önce bir kez garanti kapsamında servise gönderildi ancak bakımları yapılıp geri gönderildi, yani orada bir sorun bulamadılar.
Sizce tekrar servise göndermeli miyim?
Bu tarz bir sorunla karşılaşan birisi var mı diye sormak istedim.

MIUI sürümü 12.5.0.1 Kararlı (RFCRUXM)
Android sürümü 11 RKQ1.200826.002
 

SerseristyLe

Uzman Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Gökhan
Cihazım
Mi 10 T
Yaş
54
Konum
İstanbul
Katılım
4 Aralık 2017
Konular
44
Mesajlar
2.559
Çözümler
9
Tepkime puanı
913
Puanları
178
Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık bir buçuk yıldır mi 9 lite kullanıyorum. Cihazım haftada bir ya da iki haftada bir kendi kendine kapanıyor. Herhangi bir işlem yaparken değil, hani masanın üstünde bırakırsınız iki saat dokunmazsınız, sonra ekranı açıp bakarsınız bir arayan soran var mı diye. İşte benim de böyle. Bir bakıyorum, cihaz kapalı.
Hatta şöyle bir durum daha var. Normalde cihazı sabah ilk açtığımda üç saniye basılı tutarak açıyorum. Bunda bir sorun yok ancak cihaz eğer gün içinde kendi kendine kapanırsa bu sefer cihazı açmak için en az sekiz dokuz saniye basılı tutarak açabiliyorum.
İki ya da üç ayda bir cihazı sıfırlıyorum belki düzelir diye ancak buna rağmen halen sorun devam ediyor.
Cihaz daha önce bir kez garanti kapsamında servise gönderildi ancak bakımları yapılıp geri gönderildi, yani orada bir sorun bulamadılar.
Sizce tekrar servise göndermeli miyim?
Bu tarz bir sorunla karşılaşan birisi var mı diye sormak istedim.

MIUI sürümü 12.5.0.1 Kararlı (RFCRUXM)
Android sürümü 11 RKQ1.200826.002
Hocam yedek cihazınız varsa hiç düşünmeden tekrar gönderin Bir cihaz 3 kez aynı sorundan kaynaklı garanti kapsamında servise verilerse cihaz sahibi ürün değişimi veya faturaya yansıtılan ücretin tamamını talep etme hakkına sahiptir.
Siz bir daha gönderin yine aynısını tekrar gönderin ve sorun çözülmez ise değişim istediği talebinde bulunarak tekrar gönderin.
Cihaz servis değişim veya ücret ödeme kabul etmezse tüketici hakları mahkemesine eski makbuzları ve fatura ile başvuru yapın internet üzerinden başvuru yapılabiliyor gerekeni tüketici hakları hakem heyeti halleder
 

NUCAR44

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
NUMAN UÇAR
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
Hemşir(e)
Konum
MALATYA
Katılım
14 Temmuz 2016
Konular
18
Mesajlar
795
Çözümler
1
Tepkime puanı
637
Puanları
108
Müdür keşke baştan tüketici hakem heyetine verseydin. Dolar kuru da git gel yaptığı için kesinlikle para iade değil, değişim talep etseydin. Şimdiye karar çoktan çıkmış, cihazını temize çıkarmıştın. Sağlık olsun. Garantin varsa hiç durma, talepte bulun.
 

Legend17706

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Yasin
Cihazım
mi 9 lite 64gb
Yaş
44
Konum
ankara
Katılım
10 Aralık 2021
Konular
1
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Hocam yedek cihazınız varsa hiç düşünmeden tekrar gönderin Bir cihaz 3 kez aynı sorundan kaynaklı garanti kapsamında servise verilerse cihaz sahibi ürün değişimi veya faturaya yansıtılan ücretin tamamını talep etme hakkına sahiptir.
Siz bir daha gönderin yine aynısını tekrar gönderin ve sorun çözülmez ise değişim istediği talebinde bulunarak tekrar gönderin.
Cihaz servis değişim veya ücret ödeme kabul etmezse tüketici hakları mahkemesine eski makbuzları ve fatura ile başvuru yapın internet üzerinden başvuru yapılabiliyor gerekeni tüketici hakları hakem heyeti halleder
Cevabınız için teşekkür ederim. Yedek cihazım olmadığı için şimdiye kadar böyle kullanmak durumunda kalmıştım. Tavsiyenize uyup tekrar göndereceğim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Müdür keşke baştan tüketici hakem heyetine verseydin. Dolar kuru da git gel yaptığı için kesinlikle para iade değil, değişim talep etseydin. Şimdiye karar çoktan çıkmış, cihazını temize çıkarmıştın. Sağlık olsun. Garantin varsa hiç durma, talepte bulun.
Cevabınız için teşekkür ederim. Kesinlikle tekrar göndereceğim servise.
 

nazmi28

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
nazmi çınar
Cihazım
mi 9t mavi
Yaş
42
Konum
KOCAELİ
Katılım
27 Ağustos 2015
Konular
41
Mesajlar
1.183
Çözümler
2
Tepkime puanı
225
Puanları
78
Cevabınız için teşekkür ederim. Yedek cihazım olmadığı için şimdiye kadar böyle kullanmak durumunda kalmıştım. Tavsiyenize uyup tekrar göndereceğim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Cevabınız için teşekkür ederim. Kesinlikle tekrar göndereceğim servise.
Temizlik yapmıssın peki mi flashdan rom denemesi yaptınız mı ? Bootloder açık olması lazım..bir de bootloder açılması bazı firmalar garanti dısı bırakıyor..öğrenerek sıkıntısı yoksa bence mi flashla pc den rom denemesi yapın..mıuı 12 A10 sürümü deneyin yüklerken..muhtemelen yazılımsal hata sizin.

MI CC 9 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Legend17706

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Yasin
Cihazım
mi 9 lite 64gb
Yaş
44
Konum
ankara
Katılım
10 Aralık 2021
Konular
1
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Temizlik yapmıssın peki mi flashdan rom denemesi yaptınız mı ? Bootloder açık olması lazım..bir de bootloder açılması bazı firmalar garanti dısı bırakıyor..öğrenerek sıkıntısı yoksa bence mi flashla pc den rom denemesi yapın..mıuı 12 A10 sürümü deneyin yüklerken..muhtemelen yazılımsal hata sizin.

MI CC 9 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Cihazın garantisi olduğu için şu an bu tarz denemeler yapmak istemedim. Garantisi bittikten sonra dediğiniz yöntemi deneyebilirim.
 
Üst Alt