Yardım Mi 8 Lite V10.2.2.0 Sürümü Mobil Veri,Şebeke,4G Sorunu [ Bilinen ilk çözüm yöntemleri eklendi ]

hurt91

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Uğur
Cihazım
Mi 8 lite
Yaş
35
Konum
Konya
Katılım
21 Ocak 2019
Konular
5
Mesajlar
15
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Yahu bıktım bu mobil verinin kopmasından bu telefonu iade edebilir miyiz lanet ettim telefona garantisi hala 23 ay mevcut.

Bilinen çözüm yöntemleri :

eu rom diğer hatlarda 3g öncelikli seçiyorum.

taşıyıcı kısmına girip belirtilmemiş seçerseniz hat 4g desteği buluncca 4g ye geçiyor eğer bulunduğun yerde 4g zayıfsa 3g den devam ediyor bu şekilde kopma olmuyor ama bölgende 4g kötü ise taşıyıcıdan belirtilmemiş seçebilirsin o zaman telefon kafasına göre çektiği şebekeye giriyor yok 4g zayıf ise belirtilmemiş değil elle seçmen gerekiyor o zamanda 4g 3g edge vs.... hepsini seçebilisin asla kopma olmuyor eminim 4g kapsama alanına girince kopmadan bağlantı değişiyor ve hızın 80 lere kadar geliyor. telefonda sorun yok sorun şebekelerde şimdi bunu iyice araştırdım aradaşlar sizde bakabilirsiniz türkcell ve vodofone 4g yatırımını kısmış en son yapılan ihalede tüm 4g şebekelerini telekom almış (internette en son şebeke ihalesi yazarsanız görürsünüz) bu telefon band20 destekliyor ama türkcell ve vodafone band20 ihalesine girmemiş band20 ve 800-850-1900 vs... gibi ihalelerde band aralıkları var 1 den 20 hatta 40 a kadar yani sorun kısaca şebekeden ya da telefonu değiştireceksiniz başka çözümü yok telefonların band aralıkları hakkında detaylı bilgi gsmarena dan bakabilirsiniz mi 8 lite tüm bandları destekliyor global versonda çin bandları tamamen farklı zaten telefonun orjinal mi çin mi olduğunu kontrol edin çinse hiç uğraçmayın adamların band sistemi çok farklı neyse bandı kontrol ettikten sonra şebekenin size o bölgede hangi banddan hismet verdiğini bulursanız o zaman sıkıntı kopma vs... olmuyor karışmamıştır umarım kafalar...


son olarak hattı 3g ye alıp taşıyıcıyı 4g ye çevirirsen telefon çalışıyor bende
yada 3g ye alıp taşıyıcıyı belirtmezseniz gene çekiyor 4g servis yakalarsa oraya giriyor

işin garibi ben açık alanda türkcell ile 3g de 50 -60 7- indirme alırken

4g de 20-25 alıyorum ????

bu da sanırım kullanıcı çokluğu ve türkcellin 4g yatırımlarını durdurmasından band aralıkları alımlarına ara vermesinden aşırı yüklenmeden oluyor .

herkes 4g kullanıyor ama verimini kontrol etmiyor diye düşünüyorum.

dip not geçeyim aslında 4.5 g diye bir halt yok buda uydurma biliyorsunuz ? tüm sıkıntı alt yapıda yani yeni telefonlar çok iyi ama türkiye geriye gidiyor...

ben de telefonu yeni aldım alır almaz bilmeden güncelleme yaptım. sonra mobil veri sorunu ile tanıştım. internetteki tüm çözümleri denedim. youtube dahil. hatta vodafonla yarım saatlik bir telefon görüşmesi yaptım olmadı. sonra telefonu servise gönderdim. sürüm düşürmüşler 9,6,5,0 sürümünü yüklemişler. servisten geleli 3 gün oldu ve sıkıntı olmadı. bu arada bu sorun yazılımsal ve kronik bir sorun. millet bilip bilmeden konuşuyor. serviste 10 gün kaldı adamlarla neredeyse ahbap oldum her gün her gün telefonla görüştüm. iade raporu istedim dediler ki telefonda bir sıkıntı yok sadece son güncelleme de bir problem var. durum bu. ayrıca çok net söylüyorum delta servis özellikle uyardı 10,02,2 yazılımını tekrar yüklemeyin problem bu yazılımdan kaynaklanıyor dedi.

Yukarıda bahsi geçen sürüm

Fastboot :



Recovery :



MiFlash 2016.04.01.0 64Bit
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Mmurat33

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Murat
Cihazım
Mi 8 lite
Yaş
40
Konum
İskenderun
Katılım
20 Mart 2019
Konular
7
Mesajlar
88
Tepkime puanı
21
Puanları
8
Evet arkadaşlar üzülerek telefonu servise gönderip eski surumun yüklenmesini isteyeceğim başka çarem kalmadı bu şebeke sorunu gerçekten beni bunaltti.
 
Oyla:

colins

Sch
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
Adım
Colins
Cihazım
Mi 9se
Yaş
39
Konum
Turkiye
Katılım
18 Şubat 2019
Konular
4
Mesajlar
234
Tepkime puanı
174
Puanları
58
10.2.2 stabil sürümü fastboot ile flashlayip temiz kurulum ile denermisiniz?
Birkac rom denemesi sonrasi tekrar stabil sürüme döndükten sonra şebeke problemi çözüldü.
 
Oyla:

Devross

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Devran
Cihazım
Mi 8 lite
Yaş
24
Konum
Istanbul
Katılım
1 Mart 2019
Konular
0
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puanları
1
10.2.2 stabil sürümü fastboot ile flashlayip temiz kurulum ile denermisiniz?
Birkac rom denemesi sonrasi tekrar stabil sürüme döndükten sonra şebeke problemi çözüldü.
Tam olarak nasıl yaptınız detaylı anlatır mısınız
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bu arada beyler bu sıkıntı için yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara çok teşekkür ederim herkes elinden geleni yapıyor bu sıkıntıyı düzeltebilmek için fakat lanet olsun ki düzelmiyor be :(
 
Oyla:

utopya66

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
orkun
Cihazım
mi 8 lite
Yaş
45
Konum
tekirdağ
Katılım
20 Mart 2019
Konular
0
Mesajlar
12
Tepkime puanı
13
Puanları
3
gözüm bu kadar dertlenmeye gerek yok. telefonun garantili. gönder servise 10 gün başka telefon kullan. 9.6.5i kurmalarını rica et. zaten elemanlar baya ilgililer. arıyorlar seni olmadı sen ararsın. bir iki ay içinde gelir yeni güncelleme.

ayrıca çok takıyorsunuz bu meseleyi. 9.6.5 in hiç bir eksiği kusuru yok. yükletin otomatik güncellemeyi de kapatın bakın keyfinize. gönderin servise. makineyi söküp takma işlemi yapmıyorlar. sadece yazılım olayı.
 
Oyla:

Gokhanarslan

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Gökhan
Cihazım
Xiaomi mi 8lite
Yaş
27
Konum
Mersin
Katılım
22 Şubat 2019
Konular
3
Mesajlar
13
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Arkadaşlar bütün mesajları harfiyen okudum şimdi bütün uygulamaları yapicam slotu degistircem 2 ye takcam sonra eski sürümü yuklerim olmassa ama Xiaomi gerçekten üzdü bizi bu konuda bunu belirtmek isterim yardımcı olan bütün arkadaşlara çok teşekkür ederim emeğinize sağlık inşallah sorunu bi an önce çözeriz bu arada bende ilk bastaki videodanki aln ayarlarını yaptım düzeldi gibi ama oyunlarda ping 999 son yani ping çıkıyor iniyor sürekli hâlâ devam ediyor gibi sanki bilemedim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Arkadaşlar bütün mesajları harfiyen okudum şimdi bütün uygulamaları yapicam slotu degistircem 2 ye takcam sonra eski sürümü yuklerim olmassa ama Xiaomi gerçekten üzdü bizi bu konuda bunu belirtmek isterim yardımcı olan bütün arkadaşlara çok teşekkür ederim emeğinize sağlık inşallah sorunu bi an önce çözeriz bu arada bende ilk bastaki videodanki aln ayarlarını yaptım düzeldi gibi ama oyunlarda ping 999 son yani ping çıkıyor iniyor sürekli hâlâ devam ediyor gibi sanki bilemedim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Şimdi ben sim kartı 2 ye taktım düzeldi gibi sanki pubg de ping 300 un üstüne çıkmıyor ama 260 in da altına inmiyor yine buna şükür inşallah bozulmaz yine
 
Son düzenleme:
Oyla:

Cb1111-1

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Coşkun
Cihazım
Xiaomi Mi 8lite
Yaş
44
Konum
Ankara
Katılım
7 Ağustos 2017
Konular
5
Mesajlar
247
Tepkime puanı
146
Puanları
58
Arkadaşlar bütün mesajları harfiyen okudum şimdi bütün uygulamaları yapicam slotu degistircem 2 ye takcam sonra eski sürümü yuklerim olmassa ama Xiaomi gerçekten üzdü bizi bu konuda bunu belirtmek isterim yardımcı olan bütün arkadaşlara çok teşekkür ederim emeğinize sağlık inşallah sorunu bi an önce çözeriz bu arada bende ilk bastaki videodanki aln ayarlarını yaptım düzeldi gibi ama oyunlarda ping 999 son yani ping çıkıyor iniyor sürekli hâlâ devam ediyor gibi sanki bilemedim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Arkadaşlar bütün mesajları harfiyen okudum şimdi bütün uygulamaları yapicam slotu degistircem 2 ye takcam sonra eski sürümü yuklerim olmassa ama Xiaomi gerçekten üzdü bizi bu konuda bunu belirtmek isterim yardımcı olan bütün arkadaşlara çok teşekkür ederim emeğinize sağlık inşallah sorunu bi an önce çözeriz bu arada bende ilk bastaki videodanki aln ayarlarını yaptım düzeldi gibi ama oyunlarda ping 999 son yani ping çıkıyor iniyor sürekli hâlâ devam ediyor gibi sanki bilemedim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Şimdi ben sim kartı 2 ye taktım düzeldi gibi sanki pubg de ping 300 un üstüne çıkmıyor ama 260 in da altına inmiyor yine buna şükür inşallah bozulmaz yine
Dün ilk kez pubg kurdum tele 3 gün önce 2 hattımdan birini vodofone dan turkcelle geçirmiştim 2gb hediye geldi onunla mobil veriden pubg denedim 70ms yi geçmedi çok bu tür oyunlar oynayan birisi değilim ama beni hiç rahatsız etmedi hattınız eski ise yeni bir hat alarak yada hat taşıyarak deneyebilirsiniz baya faydası var turkcell hattımdaki net vodafoneden çok daha iyi şuanda...
 
Oyla:

Gokhanarslan

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Gökhan
Cihazım
Xiaomi mi 8lite
Yaş
27
Konum
Mersin
Katılım
22 Şubat 2019
Konular
3
Mesajlar
13
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Dün ilk kez pubg kurdum tele 3 gün önce 2 hattımdan birini vodofone dan turkcelle geçirmiştim 2gb hediye geldi onunla mobil veriden pubg denedim 70ms yi geçmedi çok bu tür oyunlar oynayan birisi değilim ama beni hiç rahatsız etmedi hattınız eski ise yeni bir hat alarak yada hat taşıyarak deneyebilirsiniz baya faydası var turkcell hattımdaki net vodafoneden çok daha iyi şuanda...
Yeni aldım hattımı turkcelle dava bile açtım bu yuzden ama telefon kaynakli çıktı sorun davayı geri çekeceğim boşuna para gidecek

MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

Cb1111-1

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Coşkun
Cihazım
Xiaomi Mi 8lite
Yaş
44
Konum
Ankara
Katılım
7 Ağustos 2017
Konular
5
Mesajlar
247
Tepkime puanı
146
Puanları
58
Yeni aldım hattımı turkcelle dava bile açtım bu yuzden ama telefon kaynakli çıktı sorun davayı geri çekeceğim boşuna para gidecek

MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Üzüldüm valla ben şuan çok memnunum inşallah nazar değmez tele bu kadar kişiden kişiye değişiklik göstermesi çok ilginç yazılımın :)...
 
Oyla:

mementomori

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
memento
Cihazım
Xiaomi Mi 8 Lit
Yaş
29
Konum
Balıkesir
Katılım
4 Şubat 2019
Konular
2
Mesajlar
12
Tepkime puanı
5
Puanları
3
arkadaşlar bazıları custom rom yükleyin demiş. Bu custom rom neyse yüklenince düzeliyor mu? düzeliyorsa ne gerekiyorsa yapıcam ya. Hala bazen görüyorum mi 8 lite almalı mıyım diyen arkadaşları herhalde bizim mesajlarımızı çektiğimiz çileyi görmüyorlar uzak durun uzak..
 
Oyla:

Gokhanarslan

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Gökhan
Cihazım
Xiaomi mi 8lite
Yaş
27
Konum
Mersin
Katılım
22 Şubat 2019
Konular
3
Mesajlar
13
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Yolladım ve bana verdikleri cevap

Thank you for contacting Xiaomi Customer Support. I am Neha and sorry to know that you are facing issue regarding the network issue.



I would request you to check the network bands of your device in the specifications. If it does not match to the particular carrier bandwidth, so we cannot assure you that your device works with the network of your region because this particular product is designed on the basic requirement of that particular region.



Also, would request you to consult your telecom operator whether their SIM card is compatible with the phone in the network. And then please follow the below steps to check this problem:



• Please dial *#06# on your phone, and then check whether you can see the IMEI number. If you could, the phone might be in normal condition

• Please re-install the SIM card and check whether it's good for use

• Please dial *#*#4636#*#*, and check the "phone information", you'll find the network information here. If it's above -100dBm, the network condition is ok

• Please change another SIM card on the phone and check whether it's working

• Please change a new SIM card from your telecom carrier and then check whether it could use



Manual Network

1. Go to "Settings"

2. Select "Sim and Mobile Network"

3. Select "Sim" ( through which using the internet)

4. Select "Cellular Network"

5. Select "Manual"



If the issue persists, then I would request you to follow the below-mentioned steps.



Sign Out from your Mi-Account

1. Go to Settings

2. Select Mi-Account

3. Then confirm to Sign Out



Create a Backup

1. Go to Settings

2. Select Additional Settings

3. Select Backup and Reset

4. Select Local Backups

5. Select Backup

6. Select Accounts and Contacts & Deselect System

7. Then select Backup so that a Backup would be created



For Finding Backup File

1. Go to Internal Storage

2. Select Miui

3. Select Backup

4. Select All Backup



(Note:- Please save the Backup file in your system so that your important data would be prevented)



Factory Data Reset

1. Go to Settings

2. Go to Additional Settings

3. Go to Backup and Reset

4. Tap on Factory Data Reset



For ROM Flash follow below steps:

1. Visit

2. Click on downloads, select the appropriate model

3. Click on China version and download full ROM (Stable version)

4. Copy the downloaded zip file to a downloaded_rom folder in the internal storage of the device. (If you do not have the folder named downloaded_rom in your device, then request you to create a new folder by this name)

5. Go into tools select updater

6. Tap on the top right corner(...) and choose update package

7. Browse for the folder downloaded_rom and select ROM file

8. Tap on update



Restore the Backup

1. Go to Settings

2. Select Additional Settings

3. Select Backup and Reset

4. Select Local Backups

5. Select Backup File

6. Select Restore in order to complete this process



Please write us back in case you need any further assistance, we will be happy to help you.



Regards,

Neha

Xiaomi Customer Support



MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:
Üst Alt