Yardım Mi 8 Kvk Sorunu

  • Konbuyu başlatan mami06
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 14
  • Görüntüleme 829

mami06

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
muhammet
Cihazım
mi8
Yaş
39
Konum
ankara
Katılım
14 Ocak 2020
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Merhaba,

02.10.2018 tarihinde aldığım ve bugüne kadar memnun kalarak kullandığım eşime de almayı düşündüğüm mi 8 telefonumu ekranda kararma problemi ile 13.01.2020 tarihinde kvk teknik servise teslim ettim. Bugün kvk teknik servisden aldığım geri dönüşte cihazı cebinizde mi taşıyorsunuz baskı altında kalmış olabilir ekran değişimi için 950 TL ödemeniz gerekmekte dendi. Bende kabul etmediğimi söyledim. Tekrardan incelemeye alacaklarını söylediler. Cihazı bugüne kadar nizami bir şekilde kullandım. Hiç düşmedi herhangi bir baskı altında kalmadı hiçbir yerinde en ufak bir darbe kılcal derecede bile bir çizik yok. Kullanıcı hatası olması imkansız olan bir arızada ekstra 950 TL para talep edilmekte. Cihaz KVK'lı olsun diye 400 TL parayı boşuna mı veriyoruz. Market miui telefon numarasını aradığımda KVK ile bir anlaşması olmadığı söylendi. Ben cihazı resmi satıcı olan Ankara gözde iletişimden KVK garantisi ile aldım. Bu durumda satıcı tarafından dolandırılmış mı oluyorum. Yoksa miui tarafından dolandırılmış mı oluyorum. Konu çözüme kavuşmaz ise konuyu tüketici haklarına taşıyıp tüm sosyal medya hesaplarım üzerinden insanları konu hakkında bilgilendireceğim.
 

emo1616

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Redmi Note8 Pro
Yaş
27
Konum
Bursa
Katılım
29 Ekim 2019
Konular
150
Mesajlar
1.532
Çözümler
10
Tepkime puanı
486
Puanları
98
Size önerim gidin bursadaki genpaya yollayın derim.Kvk tam bir dolandırıcı tecrübemce.Benimde resmi note 7 hayalet ekran vardı değiştirdiler ekranı sağolsunlar.Tercihiniz GENPA olsun.
 
Oyla:

mami06

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
muhammet
Cihazım
mi8
Yaş
39
Konum
ankara
Katılım
14 Ocak 2020
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Bu arada cihazı pazar akşamı bıraktığımda hiç bir sorunu yoktu. Pazartesi sabahı kalktığımda ekranın sol alt kısmında ufak bir kararma meydana geldi ve öğlene kadar tüm ekrana yayıldı. Telefon kendi kendine komidinin üstünde baskı yapmış anlayacağınız.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Size önerim gidin bursadaki genpaya yollayın derim.Kvk tam bir dolandırıcı tecrübemce.Benimde resmi note 7 hayalet ekran vardı değiştirdiler ekranı sağolsunlar.Tercihiniz GENPA olsun.
Satıcıdan kvk garantisi ile aldım. KVK dan alıp genpaya gönderebiliyormuyum?
 
Oyla:

nacagu

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
murat
Cihazım
mi 8
Yaş
34
Konum
istanbul
Katılım
15 Nisan 2019
Konular
4
Mesajlar
255
Tepkime puanı
194
Puanları
58
Apple dan başka doğru dürüst bir servis hizmeti veren yok. Şansa artık telefon arızalanmadan kullanacaksın. Ya da Apple alacaksın. Bende bir kaç servisle sorun yaşadım. Telefonu her servis yolladım kullanıcı hatası dendi. (LG hariç) malesef benim önerecek olduğum servis yok. hepsi aynı. bazen insafa gelip yapıyorlar ama çoğu kez kullanıcı hatası deyip geçiyorlar
 
Oyla:

mami06

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
muhammet
Cihazım
mi8
Yaş
39
Konum
ankara
Katılım
14 Ocak 2020
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Şu anda miui nin facebook sayfasından aldığım cevap şu;
Merhaba Muhammet, Xiaomi Türkiye Garantili ürünler için satış sonrası destek ile ilgili olarak Genpa, Evofone ve OUNO ile anlaşmamız bulunmaktadır. KVK yetkili servisi merkezlerimiz arasında yer almamaktadır. Sevgiler.
Kendi sitelerinde yetkili satıcı olarak belirtilen şahıslar nasıl kvk garantisi ile satış yapıyorlar bu durumda. Bu nasıl bir dolandırıcılıktır.
 
Oyla:

Çuvaldız

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Harun
Cihazım
Mi 8
Konum
Denizli
Katılım
14 Mayıs 2019
Konular
0
Mesajlar
15
Tepkime puanı
7
Puanları
3
Önüne gelen xiaomi Türkiye oluyor. Başka kvk servisinede gönderin
 
Oyla:

kimyagERdem

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erdem
Cihazım
Xiaomi mi8
Yaş
35
Konum
Denizli
Katılım
23 Şubat 2017
Konular
24
Mesajlar
1.140
Tepkime puanı
648
Puanları
128
Şu anda miui nin facebook sayfasından aldığım cevap şu;
Merhaba Muhammet, Xiaomi Türkiye Garantili ürünler için satış sonrası destek ile ilgili olarak Genpa, Evofone ve OUNO ile anlaşmamız bulunmaktadır. KVK yetkili servisi merkezlerimiz arasında yer almamaktadır. Sevgiler.
Kendi sitelerinde yetkili satıcı olarak belirtilen şahıslar nasıl kvk garantisi ile satış yapıyorlar bu durumda. Bu nasıl bir dolandırıcılıktır.
Hocam yanlışın var. Kendi siteleri diye bahsettiğin yer neresi bilmiyorum ancak Türkiye de xiaomi distribütörü evofone. Ve onlarda en başından beri genpa ile çalışıyor. KVK ile çalışan cepport. Cepport ile iletişime geçmeniz gerekiyor. HiddeNKinG veya cantara hocam yardımcı olacaktır konuyla ilgili.
 
Oyla:

mami06

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
muhammet
Cihazım
mi8
Yaş
39
Konum
ankara
Katılım
14 Ocak 2020
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Hocam yanlışın var. Kendi siteleri diye bahsettiğin yer neresi bilmiyorum ancak Türkiye de xiaomi distribütörü evofone. Ve onlarda en başından beri genpa ile çalışıyor. KVK ile çalışan cepport. Cepport ile iletişime geçmeniz gerekiyor. HiddeNKinG veya cantara hocam yardımcı olacaktır konuyla ilgili.
miuiturkiye.net adresindeki Ankara satış noktası 2 diye belirtilen gözde iletişimden bahsediyorum. Ortada bir dolandırıcılık olduğunu düşünüyorum ve konuyu kesin olarak tüketici haklarına taşımaya karar verdim.
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.504
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.933
Puanları
438
Mesajlar çok birbirine girmiş bir toplarlamak lazım gibi :)

Öncelikle cihazın satın alındığı tarih 02.10.2018. Bu tarihte "Xiaomi Türkiye" adında bir firma yoktu. Henüz Xiaomi ülkemize giriş yapmamıştı. Mesajlarda bahsedilen Genpa ve Ouno servisleri Xiaomi cihazlara bakmıyorlardı. Evofone firmasının ise Evo Bilgi Teknolojileriydi ve bu isimle satılan cihazlar distribütör değil ithalatçı garantisi ile satılmaktaydı.

Belirtilen dönemde yerel satış noktalarımızda satılan cihazlar KVK garantili olarak satılmaktaydı. Henüz "Xiaomi Türkiye" adında bir garanti servisi olmadığı için de zaten "Xiaomi Türkiye" garantisi altında satılması mümkün değil.

Marketimizde şu an için KVK garantili Xiaomi cihaz satışı olmadığı için (sadece Xiaomi Türkiye garantili cihazlar satılmaktadır) doğal olarak aradığınızda KVK garantili cihaz satışı olmadığı belirtilmiştir.

mami06 anladığım kadarı ile memnuniyetsizliğiniz KVK teknik servis ile ilgili, eğer dilerseniz ilgili arkadaşlarımız servis ile iletişime geçerek daha net bir açıklama alabilir, sıkıntının giderilmesi için yardımcı olmaya çalışabilirler.
 
Oyla:
Üst Alt