Yardım Mi 8 Kvk Sorunu

  • Konbuyu başlatan mami06
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 14
  • Görüntüleme 828

mami06

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
muhammet
Cihazım
mi8
Yaş
39
Konum
ankara
Katılım
14 Ocak 2020
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Merhaba,

02.10.2018 tarihinde aldığım ve bugüne kadar memnun kalarak kullandığım eşime de almayı düşündüğüm mi 8 telefonumu ekranda kararma problemi ile 13.01.2020 tarihinde kvk teknik servise teslim ettim. Bugün kvk teknik servisden aldığım geri dönüşte cihazı cebinizde mi taşıyorsunuz baskı altında kalmış olabilir ekran değişimi için 950 TL ödemeniz gerekmekte dendi. Bende kabul etmediğimi söyledim. Tekrardan incelemeye alacaklarını söylediler. Cihazı bugüne kadar nizami bir şekilde kullandım. Hiç düşmedi herhangi bir baskı altında kalmadı hiçbir yerinde en ufak bir darbe kılcal derecede bile bir çizik yok. Kullanıcı hatası olması imkansız olan bir arızada ekstra 950 TL para talep edilmekte. Cihaz KVK'lı olsun diye 400 TL parayı boşuna mı veriyoruz. Market miui telefon numarasını aradığımda KVK ile bir anlaşması olmadığı söylendi. Ben cihazı resmi satıcı olan Ankara gözde iletişimden KVK garantisi ile aldım. Bu durumda satıcı tarafından dolandırılmış mı oluyorum. Yoksa miui tarafından dolandırılmış mı oluyorum. Konu çözüme kavuşmaz ise konuyu tüketici haklarına taşıyıp tüm sosyal medya hesaplarım üzerinden insanları konu hakkında bilgilendireceğim.
 

mami06

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
muhammet
Cihazım
mi8
Yaş
39
Konum
ankara
Katılım
14 Ocak 2020
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Mesajlar çok birbirine girmiş bir toplarlamak lazım gibi :)

Öncelikle cihazın satın alındığı tarih 02.10.2018. Bu tarihte "Xiaomi Türkiye" adında bir firma yoktu. Henüz Xiaomi ülkemize giriş yapmamıştı. Mesajlarda bahsedilen Genpa ve Ouno servisleri Xiaomi cihazlara bakmıyorlardı. Evofone firmasının ise Evo Bilgi Teknolojileriydi ve bu isimle satılan cihazlar distribütör değil ithalatçı garantisi ile satılmaktaydı.

Belirtilen dönemde yerel satış noktalarımızda satılan cihazlar KVK garantili olarak satılmaktaydı. Henüz "Xiaomi Türkiye" adında bir garanti servisi olmadığı için de zaten "Xiaomi Türkiye" garantisi altında satılması mümkün değil.

Marketimizde şu an için KVK garantili Xiaomi cihaz satışı olmadığı için (sadece Xiaomi Türkiye garantili cihazlar satılmaktadır) doğal olarak aradığınızda KVK garantili cihaz satışı olmadığı belirtilmiştir.

mami06 anladığım kadarı ile memnuniyetsizliğiniz KVK teknik servis ile ilgili, eğer dilerseniz ilgili arkadaşlarımız servis ile iletişime geçerek daha net bir açıklama alabilir, sıkıntının giderilmesi için yardımcı olmaya çalışabilirler.
Bana ısrarla kullanıcı hatası olduğunu söylüyorlar ancak bu mümkün değil. Telefonu teslim alan bayana da belirttim ve incelettim herhangi bir yerinde en ufak bir çizik dahi yok telefonun. Cepte taşırken bozulan telefon üretip 4000 TL para karşılığında telefon satıyorlarsa diyecek birşeyim zaten yok. Ben şu anda cihazımı kvk dan alıp genpa servise falan götürebiliyormuyum?
Yardımınız için teşekkür ederim.
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.504
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.932
Puanları
438
Bana ısrarla kullanıcı hatası olduğunu söylüyorlar ancak bu mümkün değil. Telefonu teslim alan bayana da belirttim ve incelettim herhangi bir yerinde en ufak bir çizik dahi yok telefonun. Cepte taşırken bozulan telefon üretip 4000 TL para karşılığında telefon satıyorlarsa diyecek birşeyim zaten yok. Ben şu anda cihazımı kvk dan alıp genpa servise falan götürebiliyormuyum?
Yardımınız için teşekkür ederim.
Hocam IMEI numaralarını kaldırdım. Umarım kimse görmeden kalkmıştır. Lütfen dikkat edin, hiç bir yerde paylaşmayın. Bu bilgiler ile cihazınız klona düşebilir ve tekrar kullanamazsınız.

Ben bilgileri ilgili arkadaşlara gönderiyorum. Şu an cihaz sizde mi yoksa KVK'da mı?
 
Oyla:

mami06

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
muhammet
Cihazım
mi8
Yaş
39
Konum
ankara
Katılım
14 Ocak 2020
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Hocam IMEI numaralarını kaldırdım. Umarım kimse görmeden kalkmıştır. Lütfen dikkat edin, hiç bir yerde paylaşmayın. Bu bilgiler ile cihazınız klona düşebilir ve tekrar kullanamazsınız.

Ben bilgileri ilgili arkadaşlara gönderiyorum. Şu an cihaz sizde mi yoksa KVK'da mı?
cihaz kvkda.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam IMEI numaralarını kaldırdım. Umarım kimse görmeden kalkmıştır. Lütfen dikkat edin, hiç bir yerde paylaşmayın. Bu bilgiler ile cihazınız klona düşebilir ve tekrar kullanamazsınız.

Ben bilgileri ilgili arkadaşlara gönderiyorum. Şu an cihaz sizde mi yoksa KVK'da mı?
Hocam zaten kvk bu yanlışından dönmezse cihaza 1000 TL ödeyeceğime miui ye tövbe eder ne alır ne aldırırım. Gider başka bir telefon alır bu cihazlada ilgili 6 ayda sürse tüketici haklarından parasını alırım.
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.504
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.932
Puanları
438
cihaz kvkda.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Hocam zaten kvk bu yanlışından dönmezse cihaza 1000 TL ödeyeceğime miui ye tövbe eder ne alır ne aldırırım. Gider başka bir telefon alır bu cihazlada ilgili 6 ayda sürse tüketici haklarından parasını alırım.
Tamamdır hocam. Ben bilgileri iletiyorum. Geri dönüş aldığımda özel mesajınıza bilgilendirme yapacağım :)
 
Oyla:
Üst Alt