- Adım
- muhammet
- Cihazım
- mi8
- Yaş
- 39
- Konum
- ankara
- Katılım
- 14 Ocak 2020
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 7
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 3
Merhaba,
02.10.2018 tarihinde aldığım ve bugüne kadar memnun kalarak kullandığım eşime de almayı düşündüğüm mi 8 telefonumu ekranda kararma problemi ile 13.01.2020 tarihinde kvk teknik servise teslim ettim. Bugün kvk teknik servisden aldığım geri dönüşte cihazı cebinizde mi taşıyorsunuz baskı altında kalmış olabilir ekran değişimi için 950 TL ödemeniz gerekmekte dendi. Bende kabul etmediğimi söyledim. Tekrardan incelemeye alacaklarını söylediler. Cihazı bugüne kadar nizami bir şekilde kullandım. Hiç düşmedi herhangi bir baskı altında kalmadı hiçbir yerinde en ufak bir darbe kılcal derecede bile bir çizik yok. Kullanıcı hatası olması imkansız olan bir arızada ekstra 950 TL para talep edilmekte. Cihaz KVK'lı olsun diye 400 TL parayı boşuna mı veriyoruz. Market miui telefon numarasını aradığımda KVK ile bir anlaşması olmadığı söylendi. Ben cihazı resmi satıcı olan Ankara gözde iletişimden KVK garantisi ile aldım. Bu durumda satıcı tarafından dolandırılmış mı oluyorum. Yoksa miui tarafından dolandırılmış mı oluyorum. Konu çözüme kavuşmaz ise konuyu tüketici haklarına taşıyıp tüm sosyal medya hesaplarım üzerinden insanları konu hakkında bilgilendireceğim.
02.10.2018 tarihinde aldığım ve bugüne kadar memnun kalarak kullandığım eşime de almayı düşündüğüm mi 8 telefonumu ekranda kararma problemi ile 13.01.2020 tarihinde kvk teknik servise teslim ettim. Bugün kvk teknik servisden aldığım geri dönüşte cihazı cebinizde mi taşıyorsunuz baskı altında kalmış olabilir ekran değişimi için 950 TL ödemeniz gerekmekte dendi. Bende kabul etmediğimi söyledim. Tekrardan incelemeye alacaklarını söylediler. Cihazı bugüne kadar nizami bir şekilde kullandım. Hiç düşmedi herhangi bir baskı altında kalmadı hiçbir yerinde en ufak bir darbe kılcal derecede bile bir çizik yok. Kullanıcı hatası olması imkansız olan bir arızada ekstra 950 TL para talep edilmekte. Cihaz KVK'lı olsun diye 400 TL parayı boşuna mı veriyoruz. Market miui telefon numarasını aradığımda KVK ile bir anlaşması olmadığı söylendi. Ben cihazı resmi satıcı olan Ankara gözde iletişimden KVK garantisi ile aldım. Bu durumda satıcı tarafından dolandırılmış mı oluyorum. Yoksa miui tarafından dolandırılmış mı oluyorum. Konu çözüme kavuşmaz ise konuyu tüketici haklarına taşıyıp tüm sosyal medya hesaplarım üzerinden insanları konu hakkında bilgilendireceğim.