Çözüldü Mi 8 Brick Mevzusu (12.05.2019) --- (ÇÖZÜLDÜ)

KASIMM

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Muhammet
Cihazım
Mi 8
Meslek
Tekniker
Yaş
29
Konum
İstanbul
Katılım
19 Temmuz 2018
Konular
42
Mesajlar
643
Çözümler
1
Tepkime puanı
230
Puanları
58
Xiaomi bana da mailde aynı dönüşü yaptı ve yetki vermedi. Sonrasında tamir edeceğini söyleyen arkadaşla konuştum ve tüm detayları anlattım. flash'la 9.5.7 gibi bir versiyonu test point vs kullanmadan lock ı açarak kolayca yükleyebileceğini söyledi. Modlu rom veya geliştirici romu mudur dedim, resmi kararlı rom olduğunu söyledi. Zeki uğur iletişim gibi bir dükkan ismi söyledi. Türkçesi çok iyi olmadığından anlayamadım. Cumartesi-pazar çalışıyoruz dedi. Öğlen konuştuğumuzda konum atacaktı whatsup'tan ama henüz atmadı.

Eğer söylediğiniz gibi evo sorunu haftaya çözecekse şimdilik bu seçeneği bekletmek daha mantıklı gibi.
Ben açıkçası çözeceklerini düşünmüyor ha diyelim çözdüler onlar çözerse diğer firmalar hatta firma dışından başkaları da çözer. O yüzden her alternatifi değerlendirmekte fayda olduğunu düşünüyorum.
 

ilkkursun28

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Özgür
Cihazım
Xiaomi Mi8
Yaş
39
Konum
Turkey
Katılım
20 Eylül 2018
Konular
0
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Xiaomi den aldığım yanıt aşağıdaki gibi, resmi distribütörünüz Evofone mu, onlarla görüşebilir miyiz diye sormuştum.

Hi Ozgur,

Greetings from Xiaomi!

Thank you for writing to us. I will be glad to assist you.

I understand that your device is bricked and you are facing an issue with the Mi Account. We regret the inconvenience you have experienced.

I would like to inform you that if the device is bricked hence, we would not be able to guide you further in this regards and would request you to coordinate with your respective point of purchase for the better and quicker support. I would also like to inform you that Evofone is our authorized reseller in your region. We regret the discomfort this might have caused you.

Please get in touch with us if you need any further assistance.

Thank you for being a valued customer. Have a great day ahead!

Regards,
Neha
Xiaomi Customer Support

From: özgür ilkkurşun
Sent: Wednesday, October 3, 2018 6:09:48 PM
To: service.global
Subject: Re: MI ID authorization request ozgur ilkkursun 1727687045 WO:ISGlobal2018092600041-BF5A WO:ISGlobal2018092700619-4A77

Nowadays there is new official seller in Turkey for Xiaomi brand, Evofone. Are they authorized or responsible with fixing the issue I faced?
28 Eyl 2018 Cum 14:51 tarihinde service.global <service.global@xiaomi.com> şunu yazdı:
Hi Ozgur,

Greetings from Xiaomi!

Thank you for writing to us. I will be glad to assist you.

I understand your concern that your device has been bricked and facing issue with the device, I would take this opportunity to apologize for the discomfort that you have faced. I sincerely apologize for the inconvenience you have experienced.

I would like to inform you that we won't be able to assist in this regards as your device has been bricked. However, would request you kindly get in touch with the respective seller from where you purchased the device.

Xiaomi does not provide any warranty for the International purchase and the products which are purchased from the unauthorized seller.

Should you have any further queries, feel free to write back to us. We'll be glad to assist you further.

Thank you for being a valued customer. Have a great day ahead!

Best Regards,
Megha
Xiaomi Customer Support​
 

brdmrcn

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
bora
Cihazım
mi8
Yaş
44
Konum
ankara
Katılım
28 Mayıs 2017
Konular
11
Mesajlar
33
Tepkime puanı
3
Puanları
8
çok mağdur oldum. dahada xiaomi diye bir marka tanımam. mi 8 elimde kaldı.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bende müsait olursam size katılırım ama söz vermiyorum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

boşver bilmesin böyle bir konu olduğunu çözümü bulursa biz yönlendiririz
Xiaomi den aldığım yanıt aşağıdaki gibi, resmi distribütörünüz Evofone mu, onlarla görüşebilir miyiz diye sormuştum.

Hi Ozgur,

Greetings from Xiaomi!

Thank you for writing to us. I will be glad to assist you.

I understand that your device is bricked and you are facing an issue with the Mi Account. We regret the inconvenience you have experienced.

I would like to inform you that if the device is bricked hence, we would not be able to guide you further in this regards and would request you to coordinate with your respective point of purchase for the better and quicker support. I would also like to inform you that Evofone is our authorized reseller in your region. We regret the discomfort this might have caused you.

Please get in touch with us if you need any further assistance.

Thank you for being a valued customer. Have a great day ahead!

Regards,
Neha
Xiaomi Customer Support

From: özgür ilkkurşun
Sent: Wednesday, October 3, 2018 6:09:48 PM
To: service.global
Subject: Re: MI ID authorization request ozgur ilkkursun 1727687045 WO:ISGlobal2018092600041-BF5A WO:ISGlobal2018092700619-4A77

Nowadays there is new official seller in Turkey for Xiaomi brand, Evofone. Are they authorized or responsible with fixing the issue I faced?
28 Eyl 2018 Cum 14:51 tarihinde service.global <service.global@xiaomi.com> şunu yazdı:
Hi Ozgur,​
Greetings from Xiaomi!​
Thank you for writing to us. I will be glad to assist you.​
I understand your concern that your device has been bricked and facing issue with the device, I would take this opportunity to apologize for the discomfort that you have faced. I sincerely apologize for the inconvenience you have experienced.​
I would like to inform you that we won't be able to assist in this regards as your device has been bricked. However, would request you kindly get in touch with the respective seller from where you purchased the device.​
Xiaomi does not provide any warranty for the International purchase and the products which are purchased from the unauthorized seller.​
Should you have any further queries, feel free to write back to us. We'll be glad to assist you further.​
Thank you for being a valued customer. Have a great day ahead!​
Best Regards,​
Megha​
Xiaomi Customer Support​
 
Son düzenleme:

E>MISever<3

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Fakkoh
Cihazım
Redmi Note 5
Yaş
34
Konum
Ankara
Katılım
2 Ekim 2018
Konular
0
Mesajlar
35
Tepkime puanı
26
Puanları
18
çok mağdur oldum. dahada xiaomi diye bir marka tanımam. mi 8 elimde kaldı.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Konu Xiaomi ile alakalı değil lütfen Xiaomi'yi suçlayıp durmayın.
Bilgisiz ithalatçıların çin cihazlarını el altından ülkeye sokup normalde açılmaması gereken bootloader kilitleri açık vaziyette bu cihazları satmasından ve yeteri kadar araştırma yapmadan riski yüksek programlar kullanılması sonucunda oluşan bizzat ithalatçı ve tüketici tarafından oluşturulan bir sorun !

Xiaomi'yi kötüleyip durmayın şu başlık altında !!!
 

ilkkursun28

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Özgür
Cihazım
Xiaomi Mi8
Yaş
39
Konum
Turkey
Katılım
20 Eylül 2018
Konular
0
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Xiaomi nin sucu boyle bir durumla ilgili çok gec bilgilendirme yapmis olması, tabiki global cihazlarla lokal cihazları ayirmak icin bir onlem almasi doğal, ama bu konuda suçu günahı olmayan son kullanicilari daha erken bilgilendirmesi gerekirdi. Yurtdisi forumlara bakarsaniz bu problem aylardir sure gelen, ancak xiaomi nin daha çok yeni gündemine alip aciklama yaptigi bir konu
 

lByibo

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
öğrenmeye ça
Cihazım
xiaomi mi 6
Yaş
34
Konum
istanbul
Katılım
24 Ocak 2018
Konular
3
Mesajlar
13
Tepkime puanı
0
Puanları
1
merhaba, benim cihazda az önce brick oldu :D başka cihazda yok neyse çözebilen oldumu son durum nedir bilgi verirseniz çok mutlu olurum.teşekürler
 

TheByALeX

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Fatih
Cihazım
Redmi Not 4X
Meslek
PLC Mekanik Bakım
Konum
İzmir
Katılım
25 Haziran 2017
Konular
25
Mesajlar
893
Tepkime puanı
717
Puanları
108
merhaba, benim cihazda az önce brick oldu :D başka cihazda yok neyse çözebilen oldumu son durum nedir bilgi verirseniz çok mutlu olurum.teşekürler
Şuana kadar çözebilen yok Maalesef

Redmi Note 4X cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

lByibo

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
öğrenmeye ça
Cihazım
xiaomi mi 6
Yaş
34
Konum
istanbul
Katılım
24 Ocak 2018
Konular
3
Mesajlar
13
Tepkime puanı
0
Puanları
1
çöp oldu desenize :S
 

kimyagERdem

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erdem
Cihazım
Xiaomi mi8
Yaş
36
Konum
Denizli
Katılım
23 Şubat 2017
Konular
24
Mesajlar
1.140
Tepkime puanı
648
Puanları
128
merhaba, benim cihazda az önce brick oldu :D başka cihazda yok neyse çözebilen oldumu son durum nedir bilgi verirseniz çok mutlu olurum.teşekürler
Öncelikle geçmiş olsun hocam. Sizinki nasıl brick oldu? Yanlışlıkla bl mi kapattınız global romda iken sizde?
 

lByibo

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
öğrenmeye ça
Cihazım
xiaomi mi 6
Yaş
34
Konum
istanbul
Katılım
24 Ocak 2018
Konular
3
Mesajlar
13
Tepkime puanı
0
Puanları
1
global rom yükleyeyim dedim :/ bl bugün açıldı flashta acemiliğime brick ettim :D
 
Üst Alt