- Adım
- Serkan
- Cihazım
- Mi 6
- Yaş
- 43
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 15 Haziran 2018
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 6
- Tepkime puanı
- 4
- Puanları
- 3
Selam dostlar,
Haziran başı aldığım Mi 6 telefonumun anakart sorunu çıktı. Şimdi serviste.
Şöyle ki aldığım ilk günden itibaren ara ara donmalar kasılmalar oluyordu. Güncelleme ile düzelir dedim. Eve gider gitmez güncelledim. Kasmalar donmalar sistem arızaları devam etti. Baktım olmayacak Delta servise gönderdim. Sağ olsunlar onlar da çok hızlı bir şekilde yazılılım güncelleyip geri gönderdiler. Tabi çözüm olmadı. Yine aynı sorunlar devam ett. Başka bir telefondan ne gibi sorunlar çıktığını göstermek için video ve fotoğraf hazırlayıp hem çıktısını aldım hemde telefona kaydettim yine servise verdim. 10 gündür serviste bekliyor.
Tüketici haklarından dolayı yönetmeliğin 8. maddenin 5. bendinden ayıplı mal kapsamında para iadesi veya misli ile değişimi gerekiyor.
Durumu şikayetvar da paylaştım. Ordan servis anlam veremediğim bir şekilde cevap vermiş. Gerçekten anlamadım. Anlayan varsa açıklasın lütfen.
Sonuç olarak deltaservisin iyi niyetli olduğu kanaatindeyim şimdilik her ne kadar süreç yavaş ilerlese de.
İnşallah bir an önce tüketici mahkemesine gitmeden süreç tamamlanır.
Bilmediğim pek çok şeyi forumlardan öğrendiğim için diğer arkadaşlarından faydalanması için bu paylaşımı yapmayı görev bildim.
Saygılar ve sevgiler.
Haziran başı aldığım Mi 6 telefonumun anakart sorunu çıktı. Şimdi serviste.
Şöyle ki aldığım ilk günden itibaren ara ara donmalar kasılmalar oluyordu. Güncelleme ile düzelir dedim. Eve gider gitmez güncelledim. Kasmalar donmalar sistem arızaları devam etti. Baktım olmayacak Delta servise gönderdim. Sağ olsunlar onlar da çok hızlı bir şekilde yazılılım güncelleyip geri gönderdiler. Tabi çözüm olmadı. Yine aynı sorunlar devam ett. Başka bir telefondan ne gibi sorunlar çıktığını göstermek için video ve fotoğraf hazırlayıp hem çıktısını aldım hemde telefona kaydettim yine servise verdim. 10 gündür serviste bekliyor.
Tüketici haklarından dolayı yönetmeliğin 8. maddenin 5. bendinden ayıplı mal kapsamında para iadesi veya misli ile değişimi gerekiyor.
Durumu şikayetvar da paylaştım. Ordan servis anlam veremediğim bir şekilde cevap vermiş. Gerçekten anlamadım. Anlayan varsa açıklasın lütfen.
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Sonuç olarak deltaservisin iyi niyetli olduğu kanaatindeyim şimdilik her ne kadar süreç yavaş ilerlese de.
İnşallah bir an önce tüketici mahkemesine gitmeden süreç tamamlanır.
Bilmediğim pek çok şeyi forumlardan öğrendiğim için diğer arkadaşlarından faydalanması için bu paylaşımı yapmayı görev bildim.
Saygılar ve sevgiler.