Çözüldü Mi 6 anakart sorunu

serbag

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Serkan
Cihazım
Mi 6
Yaş
43
Konum
İstanbul
Katılım
15 Haziran 2018
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Selam dostlar,

Haziran başı aldığım Mi 6 telefonumun anakart sorunu çıktı. Şimdi serviste.

Şöyle ki aldığım ilk günden itibaren ara ara donmalar kasılmalar oluyordu. Güncelleme ile düzelir dedim. Eve gider gitmez güncelledim. Kasmalar donmalar sistem arızaları devam etti. Baktım olmayacak Delta servise gönderdim. Sağ olsunlar onlar da çok hızlı bir şekilde yazılılım güncelleyip geri gönderdiler. Tabi çözüm olmadı. Yine aynı sorunlar devam ett. Başka bir telefondan ne gibi sorunlar çıktığını göstermek için video ve fotoğraf hazırlayıp hem çıktısını aldım hemde telefona kaydettim yine servise verdim. 10 gündür serviste bekliyor.

Tüketici haklarından dolayı yönetmeliğin 8. maddenin 5. bendinden ayıplı mal kapsamında para iadesi veya misli ile değişimi gerekiyor.

Durumu şikayetvar da paylaştım. Ordan servis anlam veremediğim bir şekilde cevap vermiş. Gerçekten anlamadım. Anlayan varsa açıklasın lütfen.


Sonuç olarak deltaservisin iyi niyetli olduğu kanaatindeyim şimdilik her ne kadar süreç yavaş ilerlese de.

İnşallah bir an önce tüketici mahkemesine gitmeden süreç tamamlanır.

Bilmediğim pek çok şeyi forumlardan öğrendiğim için diğer arkadaşlarından faydalanması için bu paylaşımı yapmayı görev bildim.

Saygılar ve sevgiler.
 

MANUPLE

Ctrl + L
Uzman Üye
MIUI Sever
Adım
Netizen
Cihazım
Poco X3 Nfc
Meslek
Yazılım Uzmanı
Konum
.
Katılım
5 Nisan 2018
Konular
39
Mesajlar
2.044
Çözümler
1
Tepkime puanı
1.294
Puanları
188
Delta Teknik Servis Cevabı...



"Yapılan incelemeler sonucunda üründe anakart arızası tespit edilmiştir. İlgili ürünün tedarikçi/ithalatçı firmasından anakart tedariği belirlenen sürede yapılamamış olup,tüketiciye sunulan değişim ve para iade teklifleri tüketici tarafından onaylanmamıştır.Ürün tüketici talebi üzerine iade olarak gönderilmiştir. "

Bürokratik bir cevaba benziyor. Ya Ali Okulu Mezunu(Bir zamanlar okuma bilmeyenler askere gittiklerinde orada okuma yazma dersi verilen insanlara bu isim verilirdi) birisi tarafından yazılmış, ya da anlaşılmayacak amacıyla bilinçli olarak öyle yazılmış...

Çok ta komik . :)))
 

serbag

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Serkan
Cihazım
Mi 6
Yaş
43
Konum
İstanbul
Katılım
15 Haziran 2018
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Kopyala yapıştır yapmışlardır büyük bir ihtimalle. Çünkü beni ne arayan oldu ne soran ne de ürünü iade olarak gönderildi. Hatta aradığımda onarım işlemi devam ettiğini söylediler teknik servisteki elemanlar.
 

MANUPLE

Ctrl + L
Uzman Üye
MIUI Sever
Adım
Netizen
Cihazım
Poco X3 Nfc
Meslek
Yazılım Uzmanı
Konum
.
Katılım
5 Nisan 2018
Konular
39
Mesajlar
2.044
Çözümler
1
Tepkime puanı
1.294
Puanları
188
serbag Acaba e-posta göndermiş olabilirler mi?
 

serbag

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Serkan
Cihazım
Mi 6
Yaş
43
Konum
İstanbul
Katılım
15 Haziran 2018
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Şimdi kontrol ettim MANUPLE maalesef mail de gelmemiş.
 

MANUPLE

Ctrl + L
Uzman Üye
MIUI Sever
Adım
Netizen
Cihazım
Poco X3 Nfc
Meslek
Yazılım Uzmanı
Konum
.
Katılım
5 Nisan 2018
Konular
39
Mesajlar
2.044
Çözümler
1
Tepkime puanı
1.294
Puanları
188
Şimdi kontrol ettim MANUPLE maalesef mail de gelmemiş.
İlginç, acaba siz diye başka birisiyle mi konuştular :)))

sizin yerinizde olsam, onlara tekrar telefon eder ya da bir e-posta yazarım.
Yazdıkları açıklamanın anlaşılmadığını ve verilen kararın ne olduğunu tekrar sorarım.
 

kimyagERdem

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erdem
Cihazım
Xiaomi mi8
Yaş
35
Konum
Denizli
Katılım
23 Şubat 2017
Konular
24
Mesajlar
1.140
Tepkime puanı
648
Puanları
128
Selam dostlar,

Haziran başı aldığım Mi 6 telefonumun anakart sorunu çıktı. Şimdi serviste.

Şöyle ki aldığım ilk günden itibaren ara ara donmalar kasılmalar oluyordu. Güncelleme ile düzelir dedim. Eve gider gitmez güncelledim. Kasmalar donmalar sistem arızaları devam etti. Baktım olmayacak Delta servise gönderdim. Sağ olsunlar onlar da çok hızlı bir şekilde yazılılım güncelleyip geri gönderdiler. Tabi çözüm olmadı. Yine aynı sorunlar devam ett. Başka bir telefondan ne gibi sorunlar çıktığını göstermek için video ve fotoğraf hazırlayıp hem çıktısını aldım hemde telefona kaydettim yine servise verdim. 10 gündür serviste bekliyor.

Tüketici haklarından dolayı yönetmeliğin 8. maddenin 5. bendinden ayıplı mal kapsamında para iadesi veya misli ile değişimi gerekiyor.

Durumu şikayetvar da paylaştım. Ordan servis anlam veremediğim bir şekilde cevap vermiş. Gerçekten anlamadım. Anlayan varsa açıklasın lütfen.


Sonuç olarak deltaservisin iyi niyetli olduğu kanaatindeyim şimdilik her ne kadar süreç yavaş ilerlese de.

İnşallah bir an önce tüketici mahkemesine gitmeden süreç tamamlanır.

Bilmediğim pek çok şeyi forumlardan öğrendiğim için diğer arkadaşlarından faydalanması için bu paylaşımı yapmayı görev bildim.

Saygılar ve sevgiler.
Delta Servis
 

Delta Servis

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
2
Mesajlar
124
Tepkime puanı
113
Puanları
43
Selam dostlar,

Haziran başı aldığım Mi 6 telefonumun anakart sorunu çıktı. Şimdi serviste.

Şöyle ki aldığım ilk günden itibaren ara ara donmalar kasılmalar oluyordu. Güncelleme ile düzelir dedim. Eve gider gitmez güncelledim. Kasmalar donmalar sistem arızaları devam etti. Baktım olmayacak Delta servise gönderdim. Sağ olsunlar onlar da çok hızlı bir şekilde yazılılım güncelleyip geri gönderdiler. Tabi çözüm olmadı. Yine aynı sorunlar devam ett. Başka bir telefondan ne gibi sorunlar çıktığını göstermek için video ve fotoğraf hazırlayıp hem çıktısını aldım hemde telefona kaydettim yine servise verdim. 10 gündür serviste bekliyor.

Tüketici haklarından dolayı yönetmeliğin 8. maddenin 5. bendinden ayıplı mal kapsamında para iadesi veya misli ile değişimi gerekiyor.

Durumu şikayetvar da paylaştım. Ordan servis anlam veremediğim bir şekilde cevap vermiş. Gerçekten anlamadım. Anlayan varsa açıklasın lütfen.


Sonuç olarak deltaservisin iyi niyetli olduğu kanaatindeyim şimdilik her ne kadar süreç yavaş ilerlese de.

İnşallah bir an önce tüketici mahkemesine gitmeden süreç tamamlanır.

Bilmediğim pek çok şeyi forumlardan öğrendiğim için diğer arkadaşlarından faydalanması için bu paylaşımı yapmayı görev bildim.

Saygılar ve sevgiler.


Merhaba

Ortada bir yanlış anlaşılma var imei numaranızı yada cep telefonu numaranızı özel mesaj yoluyla alabilir miyim ? Konuyu araştırıp tarafınıza bilgi verelim.

Saygılarımızla.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Merhaba

Konu hakkında tarafınıza detaylı bilgi verilmiş olup ürüne iade raporu verilecektir.Firmamız tarafından ürün hakkında yapılacak işlemler sonuçlandırılmıştır.

Anlayışınız için teşekkür eder iyi günler dileriz.
 
Son düzenleme:

serbag

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Serkan
Cihazım
Mi 6
Yaş
43
Konum
İstanbul
Katılım
15 Haziran 2018
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Arkadaşlar Delta Servis'den yetkili kibar bir arkadaş beni aradı. İade raporunun hazırlandığını dilediğim zaman alabileceğim konusunda bilgilendirdi. Ayrıca şikayetvar sitesindeki verilen cevabın sehven yapıldığını söyledi.

Telefonu 6 Haziran'da almıştım. 2 kere servise gitti. İlkinde sorunu tespit edemedikleri için yazılım güncelleyip göndermişlerdi.İkincisinde anakartdan kaynaklandığını kabul ettiler sonra iade süreci başladı.

Burada Delta Servis'in eksikliği ilk göndermem sonrası yazılım attıktan sonra iyice incelememeleri oldu.

Bir hususa dair dikkat çekmek istiyorum.

Sorunların her zaman sadece servisten kaynaklanmadığını, kendi hatasını servise yüklemeye çalışan kullanıcılardan dolayı dürüst insanların işlemlerinin uzadığı hatta mağdur olduğunu düşünüyorum. Bunun tersi olarak sorunları kullanıcıya yükleyen servisler de muhakkak vardır ki benim Delta Servis ile tecrüben şimdilik karşılıklı iyi niyet olarak sabit.

Sosyal medya, ne yazik ki hep olumsuz durumları öne çıkarmış. Garantiye ilk gönderdikten sonra biraz araştırayım dedim. ekşi'de donanımhaber'de sdn'de neler neler yazılmış. Keşke göndermeseydim bile dedim. Sonra gittim gördüm Sirkeci'de güzel bir mekanda teknik servis hizmeti veren yurdumun normal bir işletmesi.

Dediğim gibi art niyetli insanlar yüzünden iyi niyetli dürüst insanlar zarar görebiliyor. Aslında bu durumu hayatımızın her kademesinde yaşıyoruz.

Eğer gerçekten haklıysanız ve mağdursanız devlet kesinlikle tüketicinin yanında. Hakkınızı sonuna kadar savunun. Tüketici mahkemesi %90 kazanırsınız. Eğer olmazsa hukuk mahkemesine gidersiniz nitelikli dolandırıcılıktan dava açarsınız.

Herhangi servise ürün teslim etmeden önce;

- sorunları net anlatan mümkünse fotoğraflarla kanıtlanan kısa bir mektup yazın.
- ürünün fotoğrafını ve videousunu başka bir telefonla çekin olumsuz bir durumda kanıt olur elinizde.
- servis raporunda cihazın durumu net bilgi yazdırın. Önü ve arkası mükkemel temizlikte veya ön cam da kılcal çizikler mevcut arka yüzey mükemmel gibi.

Herkese iyi forumlar.
 

serbag

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Serkan
Cihazım
Mi 6
Yaş
43
Konum
İstanbul
Katılım
15 Haziran 2018
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Bugün telefonumu misli ile değiştirdim. Hiç sorun çıkmadı. Telefonu zorlayarak 2 saattir kullanıyorum. Problem yok gibi.
 
Üst Alt