- Adım
- Cumhur
- Cihazım
- Mi 11T Pro
- Yaş
- 67
- Konum
- İstanbul/Büyükçekmece
- Katılım
- 10 Haziran 2017
- Konular
- 298
- Mesajlar
- 20.482
- Çözümler
- 9
- Tepkime puanı
- 60.975
- Puanları
- 438
İptal ettim, Endonezya romunu indiriyorumAnladım hocam Avrupa romu imiş, kolay gelsin sayın hocam![]()
Gesendet von meinem Schajomi mit Tapatalk

