- Adım
- badmana
- Cihazım
- Mi5
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 26 Temmuz 2017
- Konular
- 4
- Mesajlar
- 95
- Tepkime puanı
- 33
- Puanları
- 18
Fark etmez ki. Sadece bu forumda bazı arkadaşlar işçilik sorunlarından bahsetmişlerdi. Kvk da tecrübeli personel olma şansı fazla. Işık sızması, hatalı montaj v.b. nispeten az olur diye umalım. Bunun dışında distribütör ne derse servis onu yapar.
Örnek LG ekranlarda ghost screen olduğunda telefonun arızasını tespit et, müşteriye yeni ürün ver derseniz Kvk da delta da tespit yapar, yeni ürün verir distribütör tarafından sağlanan stoktan.
Yok o bir sorun değil, müşteriye yaz sorun görülmedi raporunu sepetle dersiniz onu yapar.
Veya ekran değiştir, al sana 500 adet yedek parça olarak orijinal olmayan ekran veriyorum, LG ghost screen olanları değiştir, güzel tak bak ama dersiniz öyle yapar.
Özetle servis fark etmez çoğu durumda. Mesele distribütörün xiaomi ile ilişkisi ve cebindeki para ile ilgili! Servislerle bu kriterlere göre anlaşma yapılır. Xiaomi adına kimse Kvk ile anlaşma yapmıyor ki.
Örnek LG ekranlarda ghost screen olduğunda telefonun arızasını tespit et, müşteriye yeni ürün ver derseniz Kvk da delta da tespit yapar, yeni ürün verir distribütör tarafından sağlanan stoktan.
Yok o bir sorun değil, müşteriye yaz sorun görülmedi raporunu sepetle dersiniz onu yapar.
Veya ekran değiştir, al sana 500 adet yedek parça olarak orijinal olmayan ekran veriyorum, LG ghost screen olanları değiştir, güzel tak bak ama dersiniz öyle yapar.
Özetle servis fark etmez çoğu durumda. Mesele distribütörün xiaomi ile ilişkisi ve cebindeki para ile ilgili! Servislerle bu kriterlere göre anlaşma yapılır. Xiaomi adına kimse Kvk ile anlaşma yapmıyor ki.