Rom Kullandığım En İyi (Stock-Custom) Rom

  • Konbuyu başlatan crop
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 3K
  • Görüntüleme 240K

Lucas.Rintaro26

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.615
Çözümler
7
Tepkime puanı
2.124
Puanları
188
infinityX 3.7 19.02 Gapps sürümünü yükledim. Animasyonlar çok güzel olmuş. Yağ gibi akıyor :)
Üstelik Vakıfbank gibi sorunlu uygulamalar artık çalışıyor.
joker80
Geliştirici durumunu gizle ve uygulama listesini gizle kısmından seçim yapmak yeterli.
 

Ekli dosyalar

  • markup_14282.png
    markup_14282.png
    267,6 KB · Görüntüleme: 15
  • Screenshot_20260228-173838_Ayarlar.png
    Screenshot_20260228-173838_Ayarlar.png
    217,5 KB · Görüntüleme: 15

joker80

Why so seriously?
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bahadır
Cihazım
Red mi note 10
Konum
Where
Katılım
12 Mayıs 2015
Konular
6
Mesajlar
1.408
Çözümler
2
Tepkime puanı
1.740
Puanları
138
infinityX 3.7 19.02 Gapps sürümünü yükledim. Animasyonlar çok güzel olmuş. Yağ gibi akıyor :)
Üstelik Vakıfbank gibi sorunlu uygulamalar artık çalışıyor.
joker80
Geliştirici durumunu gizle ve uygulama listesini gizle kısmından seçim yapmak yeterli.
Vakıfbank kullanmıyorum artık 😀
Deneyeceğim romu teşekürler
 
Son düzenleme:

Lucas.Rintaro26

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.615
Çözümler
7
Tepkime puanı
2.124
Puanları
188
Bu arada A14 sevenler için djampt'ın EunoiaOS romu var. 1 Şubat tarihinde RN10Pro Updates telegram kanalında paylaşıldı. Özelleştirmesi az ama oldukça hızlı bir rom :)
Dahili olarak Flag Secure ve CircletoSearch özelliği olmadığı için değiştirdim ama bunlar önemsiz ise kesinlikle şans verilebilir.
 

grdlsv26

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Gürdal
Cihazım
Note 10 Pro Max
Konum
Antalya
Katılım
16 Nisan 2024
Konular
2
Mesajlar
195
Tepkime puanı
84
Puanları
28
Bende dün turbo OS hyperos 3 android 16 sürümünü kurdum. İlk başta takılmalar vardı ama artık düzeldi. Ücretsiz sürümünü kurdum. Gayet güzel gibi. Kernel sanki enerjiyi hızlı tüketiyor gibiydi değiştirmek istedim ama olmadı mecbur yeniden burotrix i kurdum bugün iki gün.Ai de güzel çalışıyor. Ücretli sürümü 500 ruble imiş özelleştirme çok dediler ama daha ne olabilir bilemedim. Tek can sıkıcı durum açılışta rom geliştiricinin adı yazıyor. Bazı bölümler ingilizce kısmi olarakta Rus ama ihtiyaç olan yerler değil. Bir diğer güzelliği de robot atmadan da integrty i geçiyor. Yani mesela chatgbt çalışıyor. Bankalarla ilgili bir sorun yaşamadım. Denenebilir.😁
 

Lucas.Rintaro26

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.615
Çözümler
7
Tepkime puanı
2.124
Puanları
188
Bende dün turbo OS hyperos 3 android 16 sürümünü kurdum. İlk başta takılmalar vardı ama artık düzeldi. Ücretsiz sürümünü kurdum. Gayet güzel gibi. Kernel sanki enerjiyi hızlı tüketiyor gibiydi değiştirmek istedim ama olmadı mecbur yeniden burotrix i kurdum bugün iki gün.Ai de güzel çalışıyor. Ücretli sürümü 500 ruble imiş özelleştirme çok dediler ama daha ne olabilir bilemedim. Tek can sıkıcı durum açılışta rom geliştiricinin adı yazıyor. Bazı bölümler ingilizce kısmi olarakta Rus ama ihtiyaç olan yerler değil. Bir diğer güzelliği de robot atmadan da integrty i geçiyor. Yani mesela chatgbt çalışıyor. Bankalarla ilgili bir sorun yaşamadım. Denenebilir.😁
Flag Secure özelliği var mı hocam?
 
Adım
Ahmet
Cihazım
Note 10 Pro
Konum
Tekirdağ
Katılım
20 Temmuz 2025
Konular
3
Mesajlar
97
Tepkime puanı
44
Puanları
18
Bende dün turbo OS hyperos 3 android 16 sürümünü kurdum. İlk başta takılmalar vardı ama artık düzeldi. Ücretsiz sürümünü kurdum. Gayet güzel gibi. Kernel sanki enerjiyi hızlı tüketiyor gibiydi değiştirmek istedim ama olmadı mecbur yeniden burotrix i kurdum bugün iki gün.Ai de güzel çalışıyor. Ücretli sürümü 500 ruble imiş özelleştirme çok dediler ama daha ne olabilir bilemedim. Tek can sıkıcı durum açılışta rom geliştiricinin adı yazıyor. Bazı bölümler ingilizce kısmi olarakta Rus ama ihtiyaç olan yerler değil. Bir diğer güzelliği de robot atmadan da integrty i geçiyor. Yani mesela chatgbt çalışıyor. Bankalarla ilgili bir sorun yaşamadım. Denenebilir.😁
Nereden indirdiniz merak ettimde bakmak istiyorum
 

joker80

Why so seriously?
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bahadır
Cihazım
Red mi note 10
Konum
Where
Katılım
12 Mayıs 2015
Konular
6
Mesajlar
1.408
Çözümler
2
Tepkime puanı
1.740
Puanları
138
Bu arada A14 sevenler için djampt'ın EunoiaOS romu var. 1 Şubat tarihinde RN10Pro Updates telegram kanalında paylaşıldı. Özelleştirmesi az ama oldukça hızlı bir rom :)
Dahili olarak Flag Secure ve CircletoSearch özelliği olmadığı için değiştirdim ama bunlar önemsiz ise kesinlikle şans verilebilir.
Herkesin önceliği farklı 😀 benim için şuan sadece pil önceliğim çünkü sağlığı %78 kalmış
 
Üst Alt