Rom Kullandığım En İyi (Stock-Custom) Rom

  • Konbuyu başlatan crop
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 3K
  • Görüntüleme 238K
Adım
Ahmet
Cihazım
Note 10 Pro
Konum
Tekirdağ
Katılım
20 Temmuz 2025
Konular
3
Mesajlar
93
Tepkime puanı
43
Puanları
18
Hyper os 2 port rom kullanıyorum da spiteful kernel' e geçmeyi planlıyorum strix kernelden hyper os 2 port rom kullandığım için otomatik yüklü gelmişti. android 15 OS
Nasıl değiştiriliceği hakkında bilgisi olan varmı? uygun kerneli atabilirmisiniz.
gerek kalmadı ögrendim :)
 
Adım
Ahmet
Cihazım
Note 10 Pro
Konum
Tekirdağ
Katılım
20 Temmuz 2025
Konular
3
Mesajlar
93
Tepkime puanı
43
Puanları
18
205 kasıyordu laglı sizde sorun yok mu
bir sorun olduğunu sanmıyorum uygulama açışlarında hiç açılmayan bir uygulamaya girince bi anda çıkınca takılıyor onun gibi şeyler de çok şey değil yani yüklendikden sonra sorunsuz
 

xcosby

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ali
Cihazım
Redmi note 10 p
Meslek
Kamu çalışanı
Yaş
53
Konum
ankara
Katılım
28 Nisan 2015
Konular
11
Mesajlar
236
Tepkime puanı
113
Puanları
58
Fazla sessiz bu aralar burası :)
 

grdlsv25

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Gürdal
Cihazım
Note 10 Pro Max
Konum
Antalya
Katılım
16 Nisan 2024
Konular
2
Mesajlar
190
Tepkime puanı
83
Puanları
28
Project Infinity X v3.7 bunu deneyen oldu mu?. Ev taşıdım her yer heryerde . Bilgisayarı bulamadım. Deneyeyim dedim. Hyperos3 bulsam iyi bi onu deneyecem ama yok. Aslında turboos var youtubede reklamını gördüm. Rus sanırım yapımcısı link kırık. Başka linkte bulamadım. Baya akıcı gibiydi.
 

Lucas.Rintaro25

Premium Üye
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.600
Çözümler
7
Tepkime puanı
2.115
Puanları
188
Project Infinity X v3.7 bunu deneyen oldu mu?. Ev taşıdım her yer heryerde . Bilgisayarı bulamadım. Deneyeyim dedim. Hyperos3 bulsam iyi bi onu deneyecem ama yok. Aslında turboos var youtubede reklamını gördüm. Rus sanırım yapımcısı link kırık. Başka linkte bulamadım. Baya akıcı gibiydi.
TurboOS ücretli
 

xcosby

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ali
Cihazım
Redmi note 10 p
Meslek
Kamu çalışanı
Yaş
53
Konum
ankara
Katılım
28 Nisan 2015
Konular
11
Mesajlar
236
Tepkime puanı
113
Puanları
58
Project Infinity X v3.7 bunu deneyen oldu mu?. Ev taşıdım her yer heryerde . Bilgisayarı bulamadım. Deneyeyim dedim. Hyperos3 bulsam iyi bi onu deneyecem ama yok. Aslında turboos var youtubede reklamını gördüm. Rus sanırım yapımcısı link kırık. Başka linkte bulamadım. Baya akıcı gibiydi.
Ben kullandım bunu ancak şu an pixelos kullanıyorum. Özelleştirme biraz daha ayrıntılı ama kararlılık dersek pixelos açık ara iyi.
 
Üst Alt