Rom Kullandığım En İyi (Stock-Custom) Rom

  • Konbuyu başlatan crop
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 3K
  • Görüntüleme 239K

Lucas.Rintaro25

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.600
Çözümler
7
Tepkime puanı
2.115
Puanları
188
Ben kullandım bunu ancak şu an pixelos kullanıyorum. Özelleştirme biraz daha ayrıntılı ama kararlılık dersek pixelos açık ara iyi.
PixelOS'ta özelleştirme yok çünkü :D
 

sentinelPRİME

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hazım
Cihazım
RN 10 Pro
Meslek
Öğrenci
Konum
Afyonkarahisar
Katılım
13 Mayıs 2024
Konular
1
Mesajlar
114
Tepkime puanı
88
Puanları
28
Fazla sessiz bu aralar burası :)
Artık miui rom paylaşan yok hocam, Hyperos kullanan az herkes aosp kullanmaya başlayınca yeni üyeler de olmayinca soru soran, rom öneren ya da sorun yaşayan pek kalmadi, yeni romlar çıkmıyor bir sonra ki versiyonlari bir önceki ile ayni olunca kanguru gibi baska romlara zıplayıp duruyoruz drunk~~
 

xcosby

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ali
Cihazım
Redmi note 10 p
Meslek
Kamu çalışanı
Yaş
53
Konum
ankara
Katılım
28 Nisan 2015
Konular
11
Mesajlar
236
Tepkime puanı
113
Puanları
58
Yaklaşık 3 yıl evvel sonlandırılmış bir rom. Yine de kullanmak isteyene bağlı tabi.
 
Üst Alt