- Adım
- Lucas
- Cihazım
- Redmi Note 10 P
- Yaş
- 33
- Konum
- İzmir
- Katılım
- 15 Eylül 2019
- Konular
- 25
- Mesajlar
- 3.620
- Tepkime puanı
- 2.130
- Puanları
- 188
Hocam senin cihaz 13t pro ise onda mediatek işlemci var. Custom rom olmayabilirlineage OS 20.0 versiyon değil mi?
Hocam senin cihaz 13t pro ise onda mediatek işlemci var. Custom rom olmayabilirlineage OS 20.0 versiyon değil mi?
İşte tam can alıcı soruyu soracaktım desteği olmayan rom yüklersem sorun olur mu?Hocam senin cihaz 13t pro ise onda mediatek işlemci var. Custom rom olmayabilir
İşte tam can alıcı soruyu soracaktım desteği olmayan rom yüklersem sorun olur mu?
Ben MIUI ya da Leica kamera yoksa romu yüklemiyorum hocam![]()
eris leaf yükledim. gayet iyi android 15 diyor.. biraz denicem charlieos u da indiriyorum 2 sis arasında bir test yapayımerisv7 final gayet hızlıydı fakat pili çabuk bitiyordu bakacagizzzz
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
cihaz tuğla, patates, artık ne dersen işte o olur
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
voltage de sarj sorunu varmıs sanırım. düzgün şarjı iyi performanslı bir rom bulamadık![]()
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Şarj konusunda iyi hocam. Hızlı şarj var. Pil performansı da iyi
V3.7 yüklü bende
gayet iyi bence bi de sanırsam epey bi uygulama indiriyordunuz siz hocamResimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Şarj konusunda iyi hocam. Hızlı şarj var. Pil performansı da iyi
V3.7 yüklü bende
Evet hocam son A143.7 EOL olanmıydı onuda indirelim![]()
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Şarj konusunda iyi hocam. Hızlı şarj var. Pil performansı da iyi
V3.7 yüklü bende
eris leaf bu romda cok iyimiş. a15 amaEvet hocam son A14![]()
Maalesef 120'ye yakın uygulama var hocamgayet iyi bence bi de sanırsam epey bi uygulama indiriyordunuz siz hocam
İndirme kaynağını Almanya seç hocam varsa eğersourforceden indiriyorumda zulüm inmiyor
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
eris leaf bu romda cok iyimiş. a15 ama
Maalesef 120'ye yakın uygulama var hocam