Rom Kullandığım En İyi (Stock-Custom) Rom

  • Konbuyu başlatan crop
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 3K
  • Görüntüleme 244K

spawn34

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
Haha
Cihazım
H
Konum
Haha.
Katılım
5 Mart 2021
Konular
4
Mesajlar
429
Tepkime puanı
142
Puanları
58
eris leaf yükledim. gayet iyi android 15 diyor.. biraz denicem charlieos u da indiriyorum 2 sis arasında bir test yapayım :D erisv7 final gayet hızlıydı fakat pili çabuk bitiyordu bakacagizzzz :D
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

İşte tam can alıcı soruyu soracaktım desteği olmayan rom yüklersem sorun olur mu?

cihaz tuğla, patates, artık ne dersen işte o olur :)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ben MIUI ya da Leica kamera yoksa romu yüklemiyorum hocam :)

voltage de sarj sorunu varmıs sanırım. düzgün şarjı iyi performanslı bir rom bulamadık :D
 

Lucas.Rintaro29

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.620
Tepkime puanı
2.130
Puanları
188
eris leaf yükledim. gayet iyi android 15 diyor.. biraz denicem charlieos u da indiriyorum 2 sis arasında bir test yapayım :D erisv7 final gayet hızlıydı fakat pili çabuk bitiyordu bakacagizzzz :D
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:



cihaz tuğla, patates, artık ne dersen işte o olur :)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:



voltage de sarj sorunu varmıs sanırım. düzgün şarjı iyi performanslı bir rom bulamadık :D
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.



Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

Şarj konusunda iyi hocam. Hızlı şarj var. Pil performansı da iyi :)
V3.7 yüklü bende
 

spawn34

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
Haha
Cihazım
H
Konum
Haha.
Katılım
5 Mart 2021
Konular
4
Mesajlar
429
Tepkime puanı
142
Puanları
58
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.



Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

Şarj konusunda iyi hocam. Hızlı şarj var. Pil performansı da iyi :)
V3.7 yüklü bende

3.7 EOL olanmıydı onuda indirelim :D
 

Hergeleyim

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Yunus can
Cihazım
Redmi note 10 o
Yaş
29
Konum
Bursa
Katılım
11 Şubat 2020
Konular
13
Mesajlar
214
Tepkime puanı
30
Puanları
28
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.



Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

Şarj konusunda iyi hocam. Hızlı şarj var. Pil performansı da iyi :)
V3.7 yüklü bende
gayet iyi bence bi de sanırsam epey bi uygulama indiriyordunuz siz hocam
 

spawn34

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
Haha
Cihazım
H
Konum
Haha.
Katılım
5 Mart 2021
Konular
4
Mesajlar
429
Tepkime puanı
142
Puanları
58

Lucas.Rintaro29

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.620
Tepkime puanı
2.130
Puanları
188
Üst