- Adım
- Lucas
- Cihazım
- Redmi Note 10 P
- Yaş
- 33
- Konum
- İzmir
- Katılım
- 15 Eylül 2019
- Konular
- 25
- Mesajlar
- 3.616
- Tepkime puanı
- 2.125
- Puanları
- 188
Bataryayı değiştirdim. Realpower marka aldım 
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Güncelleme geldi senin romalucas romu kurdum, rom gerçekten hızlı scarlett tadında kesinlikle öneriyorum
fakat bir sorunum var , playstore giriş yapamıyorum kimliğinizi doğrulayın sorunu çıkıyor, bildirim vs de gelmiyor anlayamadım..
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
edit playstore düzelttim. rom cok iyiöneriyorum tekrar
Hocam siz Scarlett de misiniz hala acaba?Güncelleme geldi senin roma
MIUI Aiter Os V4.0
Released: 03/09/'24
New Changelogs
•Default kernel skiddie
•New layout about phone
•New launcher mod
•New camera leica mod
•New security CN mods
•Unlock higher fps in game
•Hi-res stream
•Default IOS style notif header
•New icons
•Fixed hide app
Etc
Linki buldumda şuan ki mothis. Değiştirip bozmayayimGüncelleme geldi senin roma
MIUI Aiter Os V4.0
Released: 03/09/'24
New Changelogs
•Default kernel skiddie
•New layout about phone
•New launcher mod
•New camera leica mod
•New security CN mods
•Unlock higher fps in game
•Hi-res stream
•Default IOS style notif header
•New icons
•Fixed hide app
Etc
3.1 kullanıyorsan direkt üzerine yüklenir hocamLinki buldumda şuan ki mothis. Değiştirip bozmayayim![]()
Evet hocamHocam siz Scarlett de misiniz hala acaba?
Şuan kullandığım iyi hocam, teşekkürler3.1 kullanıyorsan direkt üzerine yüklenir hocam
Evet hocam
Üst barı değiştirebilsem cok iyi olurdu da orjinal miui üst barı olsaydı cok stabil rom gibi gözüküyor da tekrar eu roma dönmek durumunda kaldım3.1 kullanıyorsan direkt üzerine yüklenir hocam
Evet hocam
Üst barda nasıl bir sorun var ki hocam?Üst barı değiştirebilsem cok iyi olurdu da orjinal miui üst barı olsaydı cok stabil rom gibi gözüküyor da tekrar eu roma dönmek durumunda kaldım
iPhone tarzıÜst barda nasıl bir sorun var ki hocam?