Rom Kullandığım En İyi (Stock-Custom) Rom

  • Konbuyu başlatan crop
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 3K
  • Görüntüleme 238K

joker80

Why so seriously?
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bahadır
Cihazım
Red mi note 10
Konum
Where
Katılım
12 Mayıs 2015
Konular
6
Mesajlar
1.408
Çözümler
2
Tepkime puanı
1.740
Puanları
138
hocam ksu sürümü önemi yok ki bence her kernelde 1.0.1 kullanıyorum ben hiç sorun olmuyor ksu next ise de 1.0.6 kullanıyorum
Bu farklı kullanıyor anladığım kadarı ile bir kaç sürüm denedim hem next hem normal olmadı
 

Lucas.Rintaro24

Premium Üye
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.599
Çözümler
7
Tepkime puanı
2.114
Puanları
188
Meraki kernelde Min ve max cpu degistremedigim için farklı kernel denemeye karar verdim. Bugün çıkan iki kernel var onları deneyeceğim teşekkür ederim
Tobrut'u mu deneyeceksin :D
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Meraki kernelde Min ve max cpu degistremedigim için farklı kernel denemeye karar verdim. Bugün çıkan iki kernel var onları deneyeceğim teşekkür ederim
Hocam bu arada A12 sevdiğin bir rom var mı? Yanlış hatırlamıyorsam sen eski romları deniyordun :)
 

joker80

Why so seriously?
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bahadır
Cihazım
Red mi note 10
Konum
Where
Katılım
12 Mayıs 2015
Konular
6
Mesajlar
1.408
Çözümler
2
Tepkime puanı
1.740
Puanları
138
Tobrut'u mu deneyeceksin :D
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Hocam bu arada A12 sevdiğin bir rom var mı? Yanlış hatırlamıyorsam sen eski romları deniyordun :)
A12 bir kac kere denedim ama aklımda kalan yok. beraozbal yakın zamanda denemiş olabilir.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

strix kernel eol olmuş... o7
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Eger umursuyorsaniz takipte kalın demiş sonda yani yeni birşey de yapabilir yada devamda edebilir.Gelistiriciler bazen böyle git gel yaşıyor
 

seyfionder

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
seyfi
Cihazım
oppo
Yaş
42
Konum
mersin
Katılım
21 Nisan 2025
Konular
2
Mesajlar
277
Tepkime puanı
77
Puanları
43
Tobrut'u mu deneyeceksin :D
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Hocam bu arada A12 sevdiğin bir rom var mı? Yanlış hatırlamıyorsam sen eski romları deniyordun :)
dream ? :)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

hocalarım dream ui linki vardı hangi sayfaday dı acaba bulamadım
 
Üst Alt