Rom Kullandığım En İyi (Stock-Custom) Rom

  • Konbuyu başlatan crop
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 3K
  • Görüntüleme 244K

beraozbal

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bera
Cihazım
sweet
Konum
Gaziantep
Katılım
4 Temmuz 2020
Konular
3
Mesajlar
347
Çözümler
2
Tepkime puanı
145
Puanları
58
MerakiKernel-KSU-sweet-2025-01-20-1706 yükledim hocam
ben de bunun bir eski versiyounu kurmustum sanirim ama dedigim gibi sarj cok yavasti ve otg mouse falan calismiyordu suan vantom kernela gectim ksu yok ama şarj 20w ve otg de sorunsuz
 

Lucas.Rintaro29

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.622
Çözümler
7
Tepkime puanı
2.132
Puanları
188
ben de bunun bir eski versiyounu kurmustum sanirim ama dedigim gibi sarj cok yavasti ve otg mouse falan calismiyordu suan vantom kernela gectim ksu yok ama şarj 20w ve otg de sorunsuz
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.


17W hızlı şarj desteği var hocam.
 

joker80

Why so seriously?
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bahadır
Cihazım
Red mi note 10
Konum
Where
Katılım
12 Mayıs 2015
Konular
6
Mesajlar
1.408
Çözümler
2
Tepkime puanı
1.740
Puanları
138
Romlar durdu gibi sanırım finitoya geliyoruz
 
Üst Alt