kasma donma takılma

melcom

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Xiaomi
Cihazım
Mi 6
Yaş
41
Konum
balıkesir
Katılım
3 Ocak 2018
Konular
0
Mesajlar
12
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Ben forumda paylaştığım da bana sen telefondan ne anlarsın dediler halbuki aynı sorunu yaşayan bir ben değilim galiba

Bana da benzer şekilde sitem etti bir arkadaş. Başka bir konu başlığında var. Sorun kronik olabilir yazmıştım. Görüyorum ki çok fazla aynı sorundan şikayet eden var. Bende aldığım gün sorun çıktı, bazısında 1-2 hafta sonra, bir kaç ay kullanıp bu sorunları yaşayanlar da var.

Tecrübelerime göre(sadece bu marka değil) şuan sorun çıkartmayan telefonlarda bir süre sonra sahiplerine aynı sıkıntıyı yaşatacak. Umarım yanılıyorumdur. Bu konu ile ilgili genel sorun olduğu kabul edilip sorunun çözümü için uğraşılması iyi olur. Kuru kuru fanboyluk değil çözüm lazım. Böyle F/P ürünleri ne kadar sorunsuz olursa Bizde Türkiye de hem ekonomik hemde donanımı güçlü cihazlar kullanırız.
 

monvance

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ÖmerF Koca
Cihazım
Mi 10T
Meslek
Öğrenci
Yaş
26
Konum
istanbul
Katılım
2 Ocak 2017
Konular
34
Mesajlar
1.523
Çözümler
1
Tepkime puanı
987
Puanları
128
ya arkadaş birincisi çin malı telefon demeniz. ikincisi bilip bilmeden oraya buraya laf atmanız adamı çileden çıkarıyor. Delta servise laf eden arkadaş kaç kere servise gönderdinde çok kötü bir tecrübe yaşadın. ve de eğer sorun çıkarsa serviste forumdaki bir çok yönetici arkadaş hemen yardım ediyor zaten. ve de sizin çin malı dediğiniz telefon büyük markalardan. Samsungun yaptığı hataların 10da1 ini yapmadı xiaomi. note 8 deydi galiba. pili tamamen bitirince telefon bi daha açılmıyordu. sonra patlayan telefonlar felan. xiaomi telefonlarda böylesine büyük kronik bir sorun görmedim şu ana kadar.
 

buraoca2

...Em Ay You Ay...
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Burak KOCA
Cihazım
Xiaomi Mi6
Yaş
35
Konum
eskişehir
Katılım
18 Ekim 2016
Konular
4
Mesajlar
2.415
Tepkime puanı
1.292
Puanları
188
ya arkadaş birincisi çin malı telefon demeniz. ikincisi bilip bilmeden oraya buraya laf atmanız adamı çileden çıkarıyor. Delta servise laf eden arkadaş kaç kere servise gönderdinde çok kötü bir tecrübe yaşadın. ve de eğer sorun çıkarsa serviste forumdaki bir çok yönetici arkadaş hemen yardım ediyor zaten. ve de sizin çin malı dediğiniz telefon büyük markalardan. Samsungun yaptığı hataların 10da1 ini yapmadı xiaomi. note 8 deydi galiba. pili tamamen bitirince telefon bi daha açılmıyordu. sonra patlayan telefonlar felan. xiaomi telefonlarda böylesine büyük kronik bir sorun görmedim şu ana kadar.

Üzerine başka söylenecek birşey yok hocam :)
[doublepost=1515454656,1515454599][/doublepost]
Bana da benzer şekilde sitem etti bir arkadaş. Başka bir konu başlığında var. Sorun kronik olabilir yazmıştım. Görüyorum ki çok fazla aynı sorundan şikayet eden var. Bende aldığım gün sorun çıktı, bazısında 1-2 hafta sonra, bir kaç ay kullanıp bu sorunları yaşayanlar da var.

Tecrübelerime göre(sadece bu marka değil) şuan sorun çıkartmayan telefonlarda bir süre sonra sahiplerine aynı sıkıntıyı yaşatacak. Umarım yanılıyorumdur. Bu konu ile ilgili genel sorun olduğu kabul edilip sorunun çözümü için uğraşılması iyi olur. Kuru kuru fanboyluk değil çözüm lazım. Böyle F/P ürünleri ne kadar sorunsuz olursa Bizde Türkiye de hem ekonomik hemde donanımı güçlü cihazlar kullanırız.

7 Aydır kullanıyorum telefonu, bir sorun yaşamadım halen. Bu saatten sonra da bir sorun yaşar isem, artık bu cihazın sorunlu olduğunu değil; Elektronik cihazlarda yaşanabilecek sorunu gösterir ne yazıkki. Keşke kimse sorun yaşamasa da, herkes memnun olsa kullandığı cihazlardan.
 

by_colakoglu

Vatan toprağı kutsaldır, kaderine terkedilemez.
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Habil
Cihazım
Redmi note 4
Meslek
Elektronik tekn.
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
26 Kasım 2017
Konular
15
Mesajlar
261
Tepkime puanı
225
Puanları
58
garantiye gönderdim onarım yapılmadı sorunla karşılaşılmadı dediler tekrar gönderdim bekliyorum kronik hata yazılımsal değil galiba çin malı telefon almayın haketmiyor aldığı parayı 100 telefon yaptılarsa 50 si sorunlu..
Canınız sıkılmış sizi anlıyorum ama çin malı ayrımı biraz yersiz olmuş. Zira HUAWEİ, XİAOMİ, ZTE, LENOVO MEİZU ONEPLUS bunların hepsi çin malı olduğu gibi Apple ında telefonları Çin'de yapılıyor ve bütün bu markaların sattığı ürünlerin sizin oranlamaniza göre yarısının hatalı olması sizce mantık dahilindemi....
 

Pangia26

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Çağatay
Cihazım
Xiomi mi 6
Yaş
49
Konum
Eskişehir
Katılım
12 Ocak 2018
Konular
0
Mesajlar
2
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Ben de geçen hafta aldım mi6 i daha alır almaz donma sorununu yaşadım ve aldığım yere ertesi sabah hemen geri verdim yenisini aldım yeni aldığım cihazda da sorun yaşayınca 9.0.2 kararlı romdan 7.12.14 beta Roma geçtim ve donma sorunu kalmadı şimdilik fakat nadirde olsa bazen tel kapanıyor. Bende çok araştırarak aldım bu cihazı ama beni hayal kırıklığına uğrattı umarım ileriye dönük düzelir.
 

Enes Korkmaz

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Enes
Cihazım
xiaomi mi 6
Yaş
26
Konum
sivas
Katılım
28 Ekim 2017
Konular
3
Mesajlar
21
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Telefonu 4.kez göndereceğim pazartesi günü telefonum aldığım günden beri kullanmak nasip olmadı,Delta servis anakart değişimi yaptığını söylüyor ama sorun hala düzelmedi telefon donup 30dk hatta bazen 1saat boyunca gelmediği oluyor bu sorun her kişinin birisinde var telefon çok kötü almayın kronik hatalı düzelmiyor. Zaten garantide telefonu değişmesi gerekirken değişmiyor bıktım aldığımdan beri kullanamadım 2100lira çöpe gitti..
[doublepost=1515795355,1515795287][/doublepost]Videosunu çektim ama buraya atamıyorum boyut yüksek diyor.
 

Sinan polis

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sinan
Cihazım
Mi 6
Yaş
45
Konum
Konya
Katılım
21 Kasım 2017
Konular
3
Mesajlar
21
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Güncelleme sayfasında rom seçerken developer rom seçin telefona indirin. Telefonun güncelleme sayfasına girin üst kısımda 3 noktayı tıklayıp oradan güncelleme dosyasını seç deyip yeni indirdiğiniz dosyayı yükleyin sorunlar tamamen olmasa da yüksek oranda çözülür
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
Telefonu 4.kez göndereceğim pazartesi günü telefonum aldığım günden beri kullanmak nasip olmadı,Delta servis anakart değişimi yaptığını söylüyor ama sorun hala düzelmedi telefon donup 30dk hatta bazen 1saat boyunca gelmediği oluyor bu sorun her kişinin birisinde var telefon çok kötü almayın kronik hatalı düzelmiyor. Zaten garantide telefonu değişmesi gerekirken değişmiyor bıktım aldığımdan beri kullanamadım 2100lira çöpe gitti..
[doublepost=1515795355,1515795287][/doublepost]Videosunu çektim ama buraya atamıyorum boyut yüksek diyor.


Merhaba;

Cihazınızla alakalı size yardımcı olmak isteriz. Cihazın takibi ve size daha rahat bilgi verebilmek için özel mesaj yoluyla cihaz bilgilerini atarsanız seviniriz. İyi hafta sonları dileriz.

Saygılar,
Delta Servis
 

melcom

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Xiaomi
Cihazım
Mi 6
Yaş
41
Konum
balıkesir
Katılım
3 Ocak 2018
Konular
0
Mesajlar
12
Tepkime puanı
1
Puanları
3
üzerinden 31/12/2017 tarihinde No.: 76361877 ile Xiaomi mi6 model telefon i verdim. Ürün tarafıma 03/01/2018 tarihinde akşam üzeri edildi. İlk incelememde ürünün arızalı olduğunu gördüm. Durumu ' a bildirilerek iade işlemi başlattım. Ertesi gün ürünü orijinal ambalajı ve tüm aksesuarları ile eksiksiz geri gönderdim. Hiç kullanmadığım bir üründen, servis raporu istenmek suretiyle iade hakkımı kullandırmamakta. tarafından çeşitli mazeretlerle oyalanmakta ve bu süreçte hem maddi hem de manevi olarak kayıp yaşamaktayım. Gümrük ve Ticaret Bakanlığına ait (sayı: 29188) mesafeli sözleşmeler yönetmeliğinin birinci bölümü madde 12'nin 1. bendi ve madde 13 'ün 1. bendinin değerlendirilmesini. Kanun ve yönetmeliklerden doğan hakkım olan tüketicinin cayma hakkını kullanmak ve iade işleminin ivedilikle gerçekleştirilmesini rica ediyorum.



Ben iade ediyorum onlar geriye gönderiyor. Birkez daha geri göndermişler. Servis raporu almamı istiyorlar. Hiç kullanmadığım bir ürün için!..

Bir telefon aldık bunun için mahkemelik olacağız.
 

Enes Korkmaz

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Enes
Cihazım
xiaomi mi 6
Yaş
26
Konum
sivas
Katılım
28 Ekim 2017
Konular
3
Mesajlar
21
Tepkime puanı
1
Puanları
3
üzerinden 31/12/2017 tarihinde No.: 76361877 ile Xiaomi mi6 model telefon i verdim. Ürün tarafıma 03/01/2018 tarihinde akşam üzeri edildi. İlk incelememde ürünün arızalı olduğunu gördüm. Durumu ' a bildirilerek iade işlemi başlattım. Ertesi gün ürünü orijinal ambalajı ve tüm aksesuarları ile eksiksiz geri gönderdim. Hiç kullanmadığım bir üründen, servis raporu istenmek suretiyle iade hakkımı kullandırmamakta. tarafından çeşitli mazeretlerle oyalanmakta ve bu süreçte hem maddi hem de manevi olarak kayıp yaşamaktayım. Gümrük ve Ticaret Bakanlığına ait (sayı: 29188) mesafeli sözleşmeler yönetmeliğinin birinci bölümü madde 12'nin 1. bendi ve madde 13 'ün 1. bendinin değerlendirilmesini. Kanun ve yönetmeliklerden doğan hakkım olan tüketicinin cayma hakkını kullanmak ve iade işleminin ivedilikle gerçekleştirilmesini rica ediyorum.



Ben iade ediyorum onlar geriye gönderiyor. Birkez daha geri göndermişler. Servis raporu almamı istiyorlar. Hiç kullanmadığım bir ürün için!..

Bir telefon aldık bunun için mahkemelik olacağız.
Aynen banada aynısını söylediler tüketici haklarına şikayet etsenizde karar çıkması 6ay sürüyor genellikle olumlu çıkıyor ama 6 ay beklemeniz gerekmekte
 
Üst Alt