Kendilerinden (Karaçay Teknoloji) dün POCO X3 NFC modelini sipariş verdim..
Önce Ücret Havale/EFT çalışıyorlar, sonra ürünü kargoya veriyorlar..
Sabah 10 gibi Havaleyi gerçekleştirdim 2 saat sonra Öğle 12 gibi ürünü kargoya teslim ettiler, kargo konusunda gerçekten hızlılar bu konuda kendilerini takdir ettim..
Mesajlara öyle söylendiği gibi geç dönüş yapmadılar, yoğunluktan ötürü bir kaç dakika sonra geri dönüş oldu bazen doğal olarak..
Ve çok ilgili geldiler bana ve çok yardımcı oldular sağolsunlar, sorularıma da kısa öz ve anlaşılır cevaplar aldım..
Garanti konusunda da sorularım oldu kendilerine, Donanımsal ve Teknik bir sorunda Garanti ve Değişim veriyor musunuz diye sordum..
Onlar da Donanımsal ve Teknik bir sorunda 1 HAFTA değişim garantisi veriyoruz dediler..
Cihaz şu an kargoda, Balıkesir'de olduğum için biraz geç ulaşacak elime Cihaz elime ulaşınca herhangi bir sorun olmadığından emin olmak için kontrol edeceğim ve (herhangi bir sorun çıkacağını sanmıyorum ve öyle umuyorum.. sonuçta kimse bozuk ya da sorunlu cihaz satıp itibarını zedeleyip müşteri kaybetmek istemez ve nihayetinde teknoloji şans işi) sorunlu çıkarsa taraflarına geri dönüş sağlayacağım bakalım yaklaşımları nasıl olacak...
Daha fazla uzatmak istemiyorum mesajı, cihaz elime ulaşınca cihaz hakkında ve Karaçay Teknoloji hakkında ki deneyimlerimi tekrardan yazarım konuya..
İyi forumlar herkese...