- Adım
- Muhammed
- Cihazım
- mi 9t
- Konum
- istanbul
- Katılım
- 23 Ekim 2020
- Konular
- 130
- Mesajlar
- 847
- Çözümler
- 1
- Tepkime puanı
- 314
- Puanları
- 78
Değerli dostlar başlıkta yazdığı gibi jinekomasti ameliyati oldum geçmiş olusunlarinizi alırım
ameliyati ücretsiz oldum (Normalde Ücretli Ameliyat fakat devlet hastanelerinde ücretsiz yapılıyor doktorun insiyatifine bağlı) Ben ücretsiz oldum ameliyat olduğum hastane Tokat Devlet Hastanesi Genel Cerrahi Bölümü ameliyatim çok şükür sorunsuz geçti ve eski görüntümden eser yok biraz ödem var sisiklik sol tarafımda oda zamanla geçicek dedi doktor bu ameliyat ile ilgili sorunuz varsa alabilirim.