- Adım
- Umut
- Cihazım
- şş
- Yaş
- 26
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 11 Aralık 2016
- Konular
- 4
- Mesajlar
- 14
- Tepkime puanı
- 9
- Puanları
- 3
- Form numarası
- 408003-414552-426524-423608-428767
Cihazımı ilk önce açılmama sorunu ile gönderdim bataryası değişti sonra şebeke wifi ve bluetooth sorunu ile ikinci kez gönderdim anakart değişimi yaptıklarını söylediler.Üçüncü kez şebeke sorunu için gönderdim yaptık dediler geri gönderdiler bu sefer sim aparatına iğne takınca sim kart kızağı çıkmıyor ve aynı sorun devam ediyordu bunun üzerine dördüncü kez verdim bu seferde kasadaki kırığı bahane ederek daha önce kırık olarak kabul etmelerine rağmen bu sefer kabul etmeyip kasa değişim ücreti çıkardılar sebep olarak cihazda kırık olduğu için garanti dışı kaldığı ve kasanın değiştiği takdirde garanti kapsamına gireceğini söyleyip cihazı geri verdiler bende ücreti onaylayıp kasa değişimi ile tekrar garanti kapsamı içine giren ürünün tekrar yapılmasını istedim bu sefer tekrar ve beşinci kez servise gitti ama hala şebeke sorunu devam ediyor eskisi kadar iyi çekmiyor ve sim kızağını yapmak için ücret almalarına rağmen sim kızağı yapılmamış.Anlayacağınız bu cihaz 3 kere aynı sorundan gitti birinde sadece ücreti onaylamadım bunun üzerine tekrar gitti ama toplamda 5 servis kaydı açıldı ben artık gerçekten bıktım 5 aydan beri telefonu kullanamıyorum tam bir rezalet adam akıllı iş yapmıyorsunuz.Ben sadece şunu sorucam para iadesi talep ediyorum acaba bu durumda para iadesi alabilir miyim?Bu arada form noları sırayla yazıyorum cihazın imeisi değişti anakartı değiştirdiğiniz zaman.Eğer para iadesi alamazsam büyük ihtimalle tüketici hakları mahkemesine başvuracağım orada bir cihazı 5 kere yollanmasına rağmen çözülemediğini anlatırsınız.Zaten firmanın şikayetleri arşa çıkmış durumda.Form NO:408003-414552-426524-423608-428767