Yardım İade Talep Durumu

umutyldrm

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Umut
Cihazım
şş
Yaş
25
Konum
İstanbul
Katılım
11 Aralık 2016
Konular
4
Mesajlar
14
Tepkime puanı
9
Puanları
3
Form numarası
408003-414552-426524-423608-428767
Cihazımı ilk önce açılmama sorunu ile gönderdim bataryası değişti sonra şebeke wifi ve bluetooth sorunu ile ikinci kez gönderdim anakart değişimi yaptıklarını söylediler.Üçüncü kez şebeke sorunu için gönderdim yaptık dediler geri gönderdiler bu sefer sim aparatına iğne takınca sim kart kızağı çıkmıyor ve aynı sorun devam ediyordu bunun üzerine dördüncü kez verdim bu seferde kasadaki kırığı bahane ederek daha önce kırık olarak kabul etmelerine rağmen bu sefer kabul etmeyip kasa değişim ücreti çıkardılar sebep olarak cihazda kırık olduğu için garanti dışı kaldığı ve kasanın değiştiği takdirde garanti kapsamına gireceğini söyleyip cihazı geri verdiler bende ücreti onaylayıp kasa değişimi ile tekrar garanti kapsamı içine giren ürünün tekrar yapılmasını istedim bu sefer tekrar ve beşinci kez servise gitti ama hala şebeke sorunu devam ediyor eskisi kadar iyi çekmiyor ve sim kızağını yapmak için ücret almalarına rağmen sim kızağı yapılmamış.Anlayacağınız bu cihaz 3 kere aynı sorundan gitti birinde sadece ücreti onaylamadım bunun üzerine tekrar gitti ama toplamda 5 servis kaydı açıldı ben artık gerçekten bıktım 5 aydan beri telefonu kullanamıyorum tam bir rezalet adam akıllı iş yapmıyorsunuz.Ben sadece şunu sorucam para iadesi talep ediyorum acaba bu durumda para iadesi alabilir miyim?Bu arada form noları sırayla yazıyorum cihazın imeisi değişti anakartı değiştirdiğiniz zaman.Eğer para iadesi alamazsam büyük ihtimalle tüketici hakları mahkemesine başvuracağım orada bir cihazı 5 kere yollanmasına rağmen çözülemediğini anlatırsınız.Zaten firmanın şikayetleri arşa çıkmış durumda.Form NO:408003-414552-426524-423608-428767
 

Metin

(:
Premium Üye
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Metin Çınar
Cihazım
Redmi Note 8
Yaş
36
Konum
Eskişehir
Katılım
27 Temmuz 2016
Konular
130
Mesajlar
5.754
Çözümler
6
Tepkime puanı
7.303
Puanları
338
Bu kadar rezil bi firma harbiden görmedim yahu. Delta Servise uzak durmak lazım, ama yetkili bunlar. Değişsin bunlar.

MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

umutyldrm

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Umut
Cihazım
şş
Yaş
25
Konum
İstanbul
Katılım
11 Aralık 2016
Konular
4
Mesajlar
14
Tepkime puanı
9
Puanları
3
Bu kadar rezil bi firma harbiden görmedim yahu. Delta Servise uzak durmak lazım, ama yetkili bunlar. Değişsin bunlar.

MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Haklısınız gerçekten doğru düzgün işlerini yapmıyorlar.Bir daha zaten delta teknik servis destekli herhangi bir cihaz ne aldırırım ne de aldırtırım.
 

ottomanempire06

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ahmet
Cihazım
mi 4 inşalla
Yaş
26
Konum
ankara
Katılım
10 Mart 2016
Konular
18
Mesajlar
134
Tepkime puanı
27
Puanları
28
Valla bende aynı konudan muzdaribim thhye başvurdum ve diyorum ki adamlara siz süreci uzatmayın bende size ek masraf ödetmek zorunda kalmayın diyorum hala gönderin inceleyelim tamir yapalım diyorlar tam 6kere gitti her seferinde parça degisti hangi devletin hangi ulusun kanunuyla işlem yapıyorlar ben çözemedim vallahi galiba süreci onlar 3 4ay uzatacak bende inatlasip 2 ayda ben uzatacam 15 günlük itiraz süreleri bitince direkt avukat tutup icra işlerine bakması için ilamlı icra actirtirip takip ettirecem ve avukat ücretide onlara yıkılacak bu durumda mahkeme niteliğinde karar geleceğinden dolayı
 

Metin

(:
Premium Üye
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Metin Çınar
Cihazım
Redmi Note 8
Yaş
36
Konum
Eskişehir
Katılım
27 Temmuz 2016
Konular
130
Mesajlar
5.754
Çözümler
6
Tepkime puanı
7.303
Puanları
338
Valla bende aynı konudan muzdaribim thhye başvurdum ve diyorum ki adamlara siz süreci uzatmayın bende size ek masraf ödetmek zorunda kalmayın diyorum hala gönderin inceleyelim tamir yapalım diyorlar tam 6kere gitti her seferinde parça degisti hangi devletin hangi ulusun kanunuyla işlem yapıyorlar ben çözemedim vallahi galiba süreci onlar 3 4ay uzatacak bende inatlasip 2 ayda ben uzatacam 15 günlük itiraz süreleri bitince direkt avukat tutup icra işlerine bakması için ilamlı icra actirtirip takip ettirecem ve avukat ücretide onlara yıkılacak bu durumda mahkeme niteliğinde karar geleceğinden dolayı
Aynı sorun 3 kez tekrar ederse, yada 4 kez farklı sebeplerden dolayı cihazda sıkıntı çıkarsa, değişim yada iade hakkınız zaten var. 6 kez servise cihazı göndermek zaman kaybı olmuş. Umarım sıkıntınız çözülür, kolay gelsin.

MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

ottomanempire06

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ahmet
Cihazım
mi 4 inşalla
Yaş
26
Konum
ankara
Katılım
10 Mart 2016
Konular
18
Mesajlar
134
Tepkime puanı
27
Puanları
28
Aynı sorun 3 kez tekrar ederse, yada 4 kez farklı sebeplerden dolayı cihazda sıkıntı çıkarsa, değişim yada iade hakkınız zaten var. 6 kez servise cihazı göndermek zaman kaybı olmuş. Umarım sıkıntınız çözülür, kolay gelsin.

MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aynen öyle süreç fazla uzamasın diye bugün gönderdim bakalım
 

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
214
Çözümler
1
Tepkime puanı
64
Puanları
43
Cihazımı ilk önce açılmama sorunu ile gönderdim bataryası değişti sonra şebeke wifi ve bluetooth sorunu ile ikinci kez gönderdim anakart değişimi yaptıklarını söylediler.Üçüncü kez şebeke sorunu için gönderdim yaptık dediler geri gönderdiler bu sefer sim aparatına iğne takınca sim kart kızağı çıkmıyor ve aynı sorun devam ediyordu bunun üzerine dördüncü kez verdim bu seferde kasadaki kırığı bahane ederek daha önce kırık olarak kabul etmelerine rağmen bu sefer kabul etmeyip kasa değişim ücreti çıkardılar sebep olarak cihazda kırık olduğu için garanti dışı kaldığı ve kasanın değiştiği takdirde garanti kapsamına gireceğini söyleyip cihazı geri verdiler bende ücreti onaylayıp kasa değişimi ile tekrar garanti kapsamı içine giren ürünün tekrar yapılmasını istedim bu sefer tekrar ve beşinci kez servise gitti ama hala şebeke sorunu devam ediyor eskisi kadar iyi çekmiyor ve sim kızağını yapmak için ücret almalarına rağmen sim kızağı yapılmamış.Anlayacağınız bu cihaz 3 kere aynı sorundan gitti birinde sadece ücreti onaylamadım bunun üzerine tekrar gitti ama toplamda 5 servis kaydı açıldı ben artık gerçekten bıktım 5 aydan beri telefonu kullanamıyorum tam bir rezalet adam akıllı iş yapmıyorsunuz.Ben sadece şunu sorucam para iadesi talep ediyorum acaba bu durumda para iadesi alabilir miyim?Bu arada form noları sırayla yazıyorum cihazın imeisi değişti anakartı değiştirdiğiniz zaman.Eğer para iadesi alamazsam büyük ihtimalle tüketici hakları mahkemesine başvuracağım orada bir cihazı 5 kere yollanmasına rağmen çözülemediğini anlatırsınız.Zaten firmanın şikayetleri arşa çıkmış durumda.Form NO:408003-414552-426524-423608-428767
Merhaba Umut Bey,
Cihazınızın ilk iki gelişinde kullanıcı kaynaklı bir arıza yoktu ve servis formunuzda genel görünüm iyi açıklaması bulunmaktadır.


3. geldiğinde power tuşunun yanında darbe, kullanıma bağlı çizikler mevcut olarak servis kaydı yapılmıştır. Bu sebeple garantidışı işlem görmüştür. (bu seferde kasadaki kırığı bahane ederek daha önce kırık olarak kabul etmelerine rağmen bu sefer kabul etmeyip kasa değişim ücreti çıkardılar) Eğer bu şekilde bir prensibimiz olsaydı ilk gelişinde garantidışı kalırdı. Cihaz arızalarının giderilmediğini düşündüğünüz durumlarda, talep veya şikayetlerinizin değerlendirilmesi için incelenmek üzere tekrar servisimize göndermeniz gerekmektedir. Cihaz arızalarının giderilmediğini düşündüğünüz durumlarda, talep veya şikayetlerinizin değerlendirilmesi için ürünü incelenmek üzere tekrar servisimize göndermeniz gerekmektedir.
Saygılarımla
 

umutyldrm

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Umut
Cihazım
şş
Yaş
25
Konum
İstanbul
Katılım
11 Aralık 2016
Konular
4
Mesajlar
14
Tepkime puanı
9
Puanları
3
Cihazı gönderdim bir buçuk hafta incelendi sonra gönderdiniz ve sorun yok dediniz. Cihaz elime geçtiğinden beri kontrol ediyorum sizin yaptığınız gibi ilk önce hattımı yeniledim sonra denedim ama bu seferde kopukluklar olmaya başladı Kadıköy de çok iyi çekerken Bostancı gibi merkezi yerlerde kopukluk oluyor aynı hattı kullanan diğer cihazlarda bu sorun yok. Diğer cihazlar iyi çektiği yerde bu telefon çekmiyor. Hala anlamış değilim sizin prensip meseleniz bu mu müşteriyi aylarca mağdur etmek mi ben bıktım valla bir daha sizden ürün almam ve aldırmam. Cihazımı değiştirin bende kurtulayım bu dertten sizde kurtulun. Ben öğrenciyim sürekli sizinle uğraşacak vaktim. Sonuç olarak sorunum çözülmedi ve direkt cihaz değişimi veya para iadesi istiyorum beni yine birkaç hafta oyalamayın.
 

ottomanempire06

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ahmet
Cihazım
mi 4 inşalla
Yaş
26
Konum
ankara
Katılım
10 Mart 2016
Konular
18
Mesajlar
134
Tepkime puanı
27
Puanları
28
Cihazı gönderdim bir buçuk hafta incelendi sonra gönderdiniz ve sorun yok dediniz. Cihaz elime geçtiğinden beri kontrol ediyorum sizin yaptığınız gibi ilk önce hattımı yeniledim sonra denedim ama bu seferde kopukluklar olmaya başladı Kadıköy de çok iyi çekerken Bostancı gibi merkezi yerlerde kopukluk oluyor aynı hattı kullanan diğer cihazlarda bu sorun yok. Diğer cihazlar iyi çektiği yerde bu telefon çekmiyor. Hala anlamış değilim sizin prensip meseleniz bu mu müşteriyi aylarca mağdur etmek mi ben bıktım valla bir daha sizden ürün almam ve aldırmam. Cihazımı değiştirin bende kurtulayım bu dertten sizde kurtulun. Ben öğrenciyim sürekli sizinle uğraşacak vaktim. Sonuç olarak sorunum çözülmedi ve direkt cihaz değişimi veya para iadesi istiyorum beni yine birkaç hafta oyalamayın.
kardeşim direkt tüketici hakem heyetine git ve tüm servis fişlerini faturasının fotokopisini çektir thhye ver ve derdini thhye anlat kaç defa gittigini ne yaptıklarını vs ve talebine para iadesinin yanında en yüksek avans faizi göz önüne alınarak para iadesinin yapılmasını taleb ve rica ediyorum de ve karar çıktıgı zaman sakın bunlarla irtibata geçme 15 gün bekle sessizce ve avukata vekalet ver ilamli icrayla avukat 100.el aldıysan bile para iadesini alır korkma
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

bunlar insanlıktan anlamıyorlar bunlara anladıgı dilden konuşacaksın fazlasıyla masrafa sokacaksınki birdaha yapmayacaklar başkasına
 

umutyldrm

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Umut
Cihazım
şş
Yaş
25
Konum
İstanbul
Katılım
11 Aralık 2016
Konular
4
Mesajlar
14
Tepkime puanı
9
Puanları
3
kardeşim direkt tüketici hakem heyetine git ve tüm servis fişlerini faturasının fotokopisini çektir thhye ver ve derdini thhye anlat kaç defa gittigini ne yaptıklarını vs ve talebine para iadesinin yanında en yüksek avans faizi göz önüne alınarak para iadesinin yapılmasını taleb ve rica ediyorum de ve karar çıktıgı zaman sakın bunlarla irtibata geçme 15 gün bekle sessizce ve avukata vekalet ver ilamli icrayla avukat 100.el aldıysan bile para iadesini alır korkma
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

bunlar insanlıktan anlamıyorlar bunlara anladıgı dilden konuşacaksın fazlasıyla masrafa sokacaksınki birdaha yapmayacaklar başkasına
Valla sormayın ya param olsa cihazı gözlerinin önünde parçalarım büyük ihtimalle mahkemeye başvuracağım bunların anladığı dil bu. Verdiğiniz fikirler için teşekkürler umarım başkalarıda böyle rezalet bir hizmet almaz en iyisi adam akıllı para verip düzgün bir garanti sağlayan firmalara yönelmek.
 
Üst Alt