Tema Herkes kullandığı temanın ekran resmini paylaşsın

  • Konbuyu başlatan VSM
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 3K
  • Görüntüleme 523K

Tema kullanıyor musunuz

  • Kullanıyorum...

    Oy: 1.022 52,7%
  • kullanmıyorum...

    Oy: 234 12,1%
  • Hiç Sevmem...

    Oy: 54 2,8%
  • Orijinal teması yetiyor...

    Oy: 631 32,5%

  • Kullanılan toplam oy
    1.941

Baracuda3324

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ali
Cihazım
Note 15 Pro+ 5G
Meslek
Dış Ticaret
Yaş
44
Konum
Mersin
Katılım
25 Eylül 2017
Konular
9
Mesajlar
312
Tepkime puanı
92
Puanları
43
Evet..
Teşekkür ederim hocam.

Sent from my MI 4LTE using Tapatalk
Bende de aynı konum kullanilamiyor..akşam iyice kurcalar buluruz hocam..

Redmi Note 4X cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

utkucaneroglu98

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Utku Can
Cihazım
Xiaomi Mi5
Yaş
28
Konum
Ankara
Katılım
7 Kasım 2017
Konular
2
Mesajlar
12
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Kullandığım tema Only Oreo.
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Zaferksc78

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Zafer
Cihazım
Xiaomi 13
Meslek
Sporcu
Konum
Balıkesir
Katılım
30 Eylül 2017
Konular
38
Mesajlar
462
Tepkime puanı
246
Puanları
58
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 
Son düzenleme:

metinby07

Ayfon abi yaaa
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Metin
Cihazım
Mi5s Premium
Yaş
29
Konum
Antalya
Katılım
11 Kasım 2017
Konular
33
Mesajlar
482
Tepkime puanı
235
Puanları
58
Standart Tema
Diğer Telefon firmalarından alınan temaları kullanmak bana her zaman garip gelmiştir. Örneğin İPhone, LG ya da Samsung temaları gibi. Cihazımın markası ya da yazılımı ne ise onu kullanmayı tercih ederim. Tabi bu şahsi fikrim. :)
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir

Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


MI 5s Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bende böyle tarzı seviyorum. Doğal sade ve şık. Çok güzel bir tema.
 

Metin

(:
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Metin Çınar
Cihazım
Redmi Note 8
Yaş
38
Konum
Eskişehir
Katılım
27 Temmuz 2016
Konular
132
Mesajlar
5.836
Çözümler
7
Tepkime puanı
7.371
Puanları
338
Öylede güzel, böylede güzel (:
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: VSM

Metin

(:
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Metin Çınar
Cihazım
Redmi Note 8
Yaş
38
Konum
Eskişehir
Katılım
27 Temmuz 2016
Konular
132
Mesajlar
5.836
Çözümler
7
Tepkime puanı
7.371
Puanları
338
Dayanamadım, dönmüşüm yine miuipro ya.
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


Sent from my MI 4LTE using Tapatalk
 
Üst Alt