- Adım
- Batuhan
- Cihazım
- Mi 9T, MIX 2S
- Meslek
- Paramedik
- Yaş
- 30
- Konum
- Yalova
- Katılım
- 22 Şubat 2015
- Konular
- 14
- Mesajlar
- 219
- Tepkime puanı
- 139
- Puanları
- 58
- Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
- Global Beta v9.6.0.0
- Telefon Modeli
- Redmi Note 7
- Bootloader Kilidi
- Kapalı
Arkadaşlar selamlar, bi arkadaşımın sorunu için sizden yardım istiyorum.
İlk olarak 02.07.2019 tarihinde hepsiburadanın kendisinden Redmi Note 7 sipariş verdim. Ürünün 04.07.2019 tarihinde Sürat Kargo aracılıyla ofisten almaya gittim. Ürünün dış kutusunda herhangi bir ezilme çizilme olmadığı için ürünü aldım ve dışarı çıktım. Dışarıya çıktığım sırada telefonun kendi kutusunda (beyaz olan) sağ tarafında bir ezilme gördüm. Bende telefonda bir sorun yoktur diyip ürünü ürünü kargo şirketinin yakınındaki aracımda açtım. Açmamla birlikte telefonun sol tarafında bir kırık ve iphone 6'lardaki gibi bükülme sorununu gördüm. Bu süreçten sonra telefonu toplayıp hemen kargo şirketine geri döndüm. Kargo şirketinde tutanağımızı tuttuk. Ancak tutanakta kargo şirketinin ifadesinde hasarsız teslim edildiği ancak benim ifademde ise konuyu anlattığım şekilde tuttuk (Fotoğraflarda mevcut). Daha sonra ürünü iade talebi oluşturdum ve geriye gönderdim. Hepsiburada sitesinden de iade oluşturdum. 05.07.2019 tarihinde hepsiburada deposuna telefonu ulaştı. Daha sonra tekrardan dağıtıma çıktı bu süreç böyle devam ederken en sonra 12.07.2019 tarihinde depo ürünü teslim almıştır. Şu an için talebiniz işlem sürecinde diye olayamaya başladılar.
Size sorum bu süreçte nasıl bir yol izlemem gerekmektedir. Telefonu kabul etmeyip geri yollarsalar ne yapmam gerekmekte? Tüketici hakem heyetine gitmek gerekir mi ? Ürünün fotoğraflarını ve tutanağı paylaşıyorum.
Yardımlarınızı bekliyorum,
Selamlar,
İlk olarak 02.07.2019 tarihinde hepsiburadanın kendisinden Redmi Note 7 sipariş verdim. Ürünün 04.07.2019 tarihinde Sürat Kargo aracılıyla ofisten almaya gittim. Ürünün dış kutusunda herhangi bir ezilme çizilme olmadığı için ürünü aldım ve dışarı çıktım. Dışarıya çıktığım sırada telefonun kendi kutusunda (beyaz olan) sağ tarafında bir ezilme gördüm. Bende telefonda bir sorun yoktur diyip ürünü ürünü kargo şirketinin yakınındaki aracımda açtım. Açmamla birlikte telefonun sol tarafında bir kırık ve iphone 6'lardaki gibi bükülme sorununu gördüm. Bu süreçten sonra telefonu toplayıp hemen kargo şirketine geri döndüm. Kargo şirketinde tutanağımızı tuttuk. Ancak tutanakta kargo şirketinin ifadesinde hasarsız teslim edildiği ancak benim ifademde ise konuyu anlattığım şekilde tuttuk (Fotoğraflarda mevcut). Daha sonra ürünü iade talebi oluşturdum ve geriye gönderdim. Hepsiburada sitesinden de iade oluşturdum. 05.07.2019 tarihinde hepsiburada deposuna telefonu ulaştı. Daha sonra tekrardan dağıtıma çıktı bu süreç böyle devam ederken en sonra 12.07.2019 tarihinde depo ürünü teslim almıştır. Şu an için talebiniz işlem sürecinde diye olayamaya başladılar.
Size sorum bu süreçte nasıl bir yol izlemem gerekmektedir. Telefonu kabul etmeyip geri yollarsalar ne yapmam gerekmekte? Tüketici hakem heyetine gitmek gerekir mi ? Ürünün fotoğraflarını ve tutanağı paylaşıyorum.
Yardımlarınızı bekliyorum,
Selamlar,
Ekli dosyalar
-
3c841b9d-894e-4dff-b6a4-26e651bbf0d3.jpg159,7 KB · Görüntüleme: 80
-
4eb010c7-2ebe-4c45-bccb-e60a88ea9919.jpg30,9 KB · Görüntüleme: 81
-
7613bf33-5d20-4dad-9150-4767d7e4fe4a.jpg35,6 KB · Görüntüleme: 80
-
abf1bb02-52df-4520-98ac-0a22fc655fcc.jpg66,9 KB · Görüntüleme: 89
-
b074c978-f8f4-4b31-8b1c-bf59a0f7040b.jpg53,3 KB · Görüntüleme: 93