Çözüldü Hepsiburada'dan Redmi Note 7 Aldım Kırık Çıktı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

batuozalp

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Batuhan
Cihazım
Mi 9T, MIX 2S
Meslek
Paramedik
Yaş
25
Konum
Yalova
Katılım
22 Şubat 2015
Konular
12
Mesajlar
200
Forum puanı
131
Puanları
58
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
Global Beta v9.6.0.0
Telefon Modeli
Redmi Note 7
Bootloader Kilidi
Kapalı
Arkadaşlar selamlar, bi arkadaşımın sorunu için sizden yardım istiyorum.

İlk olarak 02.07.2019 tarihinde hepsiburadanın kendisinden Redmi Note 7 sipariş verdim. Ürünün 04.07.2019 tarihinde Sürat Kargo aracılıyla ofisten almaya gittim. Ürünün dış kutusunda herhangi bir ezilme çizilme olmadığı için ürünü aldım ve dışarı çıktım. Dışarıya çıktığım sırada telefonun kendi kutusunda (beyaz olan) sağ tarafında bir ezilme gördüm. Bende telefonda bir sorun yoktur diyip ürünü ürünü kargo şirketinin yakınındaki aracımda açtım. Açmamla birlikte telefonun sol tarafında bir kırık ve iphone 6'lardaki gibi bükülme sorununu gördüm. Bu süreçten sonra telefonu toplayıp hemen kargo şirketine geri döndüm. Kargo şirketinde tutanağımızı tuttuk. Ancak tutanakta kargo şirketinin ifadesinde hasarsız teslim edildiği ancak benim ifademde ise konuyu anlattığım şekilde tuttuk (Fotoğraflarda mevcut). Daha sonra ürünü iade talebi oluşturdum ve geriye gönderdim. Hepsiburada sitesinden de iade oluşturdum. 05.07.2019 tarihinde hepsiburada deposuna telefonu ulaştı. Daha sonra tekrardan dağıtıma çıktı bu süreç böyle devam ederken en sonra 12.07.2019 tarihinde depo ürünü teslim almıştır. Şu an için talebiniz işlem sürecinde diye olayamaya başladılar.

Size sorum bu süreçte nasıl bir yol izlemem gerekmektedir. Telefonu kabul etmeyip geri yollarsalar ne yapmam gerekmekte? Tüketici hakem heyetine gitmek gerekir mi ? Ürünün fotoğraflarını ve tutanağı paylaşıyorum.

Yardımlarınızı bekliyorum,

Selamlar,
 

Ekli dosyalar

Metin

(:
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Metin Çınar
Cihazım
Mi4 LTE
Yaş
32
Konum
Eskişehir
Katılım
27 Temmuz 2016
Konular
82
Mesajlar
2.637
Forum puanı
3.869
Puanları
188
Kabul etmeyip geri yollamaları halinde zaten tek seçenek tüketici hakları hocam.. Keşke kargo görevlisinin yanında açılımı yapsaydınız.. O zaman uğraşmak zorunda kalmadınız, ki yine uğraşmak zorunda kalmazsınız umarım para iadesi yada ürün değişimi yaparlar inşallah.
 

musttafa6816

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mustafa
Cihazım
Resmi 5 plus
Yaş
39
Konum
İstanbul
Katılım
13 Ağustos 2018
Konular
6
Mesajlar
95
Forum puanı
12
Puanları
8
Arkadaşlar selamlar, bi arkadaşımın sorunu için sizden yardım istiyorum.

İlk olarak 02.07.2019 tarihinde hepsiburadanın kendisinden Redmi Note 7 sipariş verdim. Ürünün 04.07.2019 tarihinde Sürat Kargo aracılıyla ofisten almaya gittim. Ürünün dış kutusunda herhangi bir ezilme çizilme olmadığı için ürünü aldım ve dışarı çıktım. Dışarıya çıktığım sırada telefonun kendi kutusunda (beyaz olan) sağ tarafında bir ezilme gördüm. Bende telefonda bir sorun yoktur diyip ürünü ürünü kargo şirketinin yakınındaki aracımda açtım. Açmamla birlikte telefonun sol tarafında bir kırık ve iphone 6'lardaki gibi bükülme sorununu gördüm. Bu süreçten sonra telefonu toplayıp hemen kargo şirketine geri döndüm. Kargo şirketinde tutanağımızı tuttuk. Ancak tutanakta kargo şirketinin ifadesinde hasarsız teslim edildiği ancak benim ifademde ise konuyu anlattığım şekilde tuttuk (Fotoğraflarda mevcut). Daha sonra ürünü iade talebi oluşturdum ve geriye gönderdim. Hepsiburada sitesinden de iade oluşturdum. 05.07.2019 tarihinde hepsiburada deposuna telefonu ulaştı. Daha sonra tekrardan dağıtıma çıktı bu süreç böyle devam ederken en sonra 12.07.2019 tarihinde depo ürünü teslim almıştır. Şu an için talebiniz işlem sürecinde diye olayamaya başladılar.

Size sorum bu süreçte nasıl bir yol izlemem gerekmektedir. Telefonu kabul etmeyip geri yollarsalar ne yapmam gerekmekte? Tüketici hakem heyetine gitmek gerekir mi ? Ürünün fotoğraflarını ve tutanağı paylaşıyorum.

Yardımlarınızı bekliyorum,

Selamlar,
15 gün içinde koşulsuz iade edebiliyorsunuz hocam eğer ödemenizi yapmazlar veya telefonu geri gönderirler ise tuketici hakem heyetine başvurmalısınız
 

StreX

Curious
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mert Başkurt
Cihazım
Xiaomi Mi 8 SE
Konum
Ankara
Katılım
5 Haziran 2018
Konular
112
Mesajlar
1.543
Forum puanı
852
Puanları
128
Geçmiş olsun öncelikle bu konu hakkında şimdilik yapılacakları yapmışsınız bu saatten sonra hepsi buradanın cevabı önemli olan bana kalırsa yeni cihaz göndereceklerdir ancak göndermezler ise tüketici haklarına başvurmaktan başka yol kalmaz :)
 

Mahircevik

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mahir
Cihazım
Pocophone f1
Meslek
Makine mühendisi
Yaş
30
Konum
Bursa
Katılım
19 Şubat 2019
Konular
38
Mesajlar
217
Forum puanı
84
Puanları
43
Bende benzer bı durum yaşadım . Hb tam bir rezalet o kadar uğraştım ki baya kötü oldu . geçmiş olsun kardeşim.
 

Save_Mi

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Muhammed
Cihazım
Mi 8 lite
Konum
Ordu
Katılım
23 Mayıs 2019
Konular
33
Mesajlar
1.052
Forum puanı
1.173
Puanları
138
Öncelikle geçmiş olsun, hepsiburada ürün değişimi ve iade konusunda epey zorlayıcı bir şirket, keşke ürünü kargo görevlisinin yanında açıpta tutanak tuttursaydınız, hepsiburada kargo görevlisinin eksiksiz hasarsız teslim edildi cümlesinden dolayı size sıkıntı çıkarabilir, ayrıca şirket değişim ve iade politikasında zaten bu durumundan üzerine basarak kargo görevlisinin yanında ürünü açıp tutanak tutturmazsanız iade/değişim talebi olumsuz sonuçlanabilir şeklinde açıklama yapıyor, siz gerekeni yapmışsınız hocam, eper olumsuz yanıt alırsanız tüketiciye gitmekten başka alternatif yok zaten. Tekrar geçmiş olsun.
 

chnyldz03

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
Adım
cihan
Cihazım
mi 9t
Konum
Afyon
Katılım
17 Eylül 2018
Konular
7
Mesajlar
282
Forum puanı
85
Puanları
43
Geçmiş olsun kötü bir durum bu kargocular adrese teslim yaparken hop verip kaçıyorlar hemen geçen tartışdım bi dur arkadaş hasar var mı yokmu 30 sn ye bekle dedim yok bekleyemem la 30 sn banane diyor adam kafasına çarpacaktım ne bileyim ben içinden hıyar çıkmıyacağını değil mi hepsiburada dan bir çöp dahi almam ben
 

Muaddib1789

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hdndn
Cihazım
Xiaomi mi 6
Yaş
34
Konum
Elazığ
Katılım
10 Nisan 2018
Konular
9
Mesajlar
116
Forum puanı
74
Puanları
28
15 gün içinde koşulsuz iade edebiliyorsunuz hocam eğer ödemenizi yapmazlar veya telefonu geri gönderirler ise tuketici hakem heyetine başvurmalısınız
O öyle olmuyor. İyi alayım cihazı yere çarpıp kırayım koşulsuz iade alsınlar. Var mı öyle bir dünya? Öncelikle süreç zor cihazı kendisinin kırmadığını ispatlaması lazım. Kabul etmezler ise tüketici hakem heyeti yolu görünür. Bu sefer oraya cihazın gelirken kırık olduğunu ispatlaması gerekecek. Süreç zor.
 

Sekko

Theme Designer
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sercan
Cihazım
Redmi 5 plus
Yaş
30
Konum
Bursa
Katılım
4 Şubat 2019
Konular
119
Mesajlar
3.684
Forum puanı
6.445
Puanları
238
Ben biraz pimpirikliyim diyordum ama doğru olanı yapıyormuşum demek, 2 kere hepsiburadadan telefon aldım kargoyu kargo numarası ile özenle takip edip, hedef şubeye ulaştığında şubeyi arıyor ve dağıtıma cikarmamalarini söylüyorum. Gidip gözleri önünde açıyorum öyle alıyorum. Keşke arkadaşın da orada açsaymış,şuan inisiyatif tamamen hepsiburadada umarım olumlu sonuç çıkar.
Arkadaşlar selamlar, bi arkadaşımın sorunu için sizden yardım istiyorum.

İlk olarak 02.07.2019 tarihinde hepsiburadanın kendisinden Redmi Note 7 sipariş verdim. Ürünün 04.07.2019 tarihinde Sürat Kargo aracılıyla ofisten almaya gittim. Ürünün dış kutusunda herhangi bir ezilme çizilme olmadığı için ürünü aldım ve dışarı çıktım. Dışarıya çıktığım sırada telefonun kendi kutusunda (beyaz olan) sağ tarafında bir ezilme gördüm. Bende telefonda bir sorun yoktur diyip ürünü ürünü kargo şirketinin yakınındaki aracımda açtım. Açmamla birlikte telefonun sol tarafında bir kırık ve iphone 6'lardaki gibi bükülme sorununu gördüm. Bu süreçten sonra telefonu toplayıp hemen kargo şirketine geri döndüm. Kargo şirketinde tutanağımızı tuttuk. Ancak tutanakta kargo şirketinin ifadesinde hasarsız teslim edildiği ancak benim ifademde ise konuyu anlattığım şekilde tuttuk (Fotoğraflarda mevcut). Daha sonra ürünü iade talebi oluşturdum ve geriye gönderdim. Hepsiburada sitesinden de iade oluşturdum. 05.07.2019 tarihinde hepsiburada deposuna telefonu ulaştı. Daha sonra tekrardan dağıtıma çıktı bu süreç böyle devam ederken en sonra 12.07.2019 tarihinde depo ürünü teslim almıştır. Şu an için talebiniz işlem sürecinde diye olayamaya başladılar.

Size sorum bu süreçte nasıl bir yol izlemem gerekmektedir. Telefonu kabul etmeyip geri yollarsalar ne yapmam gerekmekte? Tüketici hakem heyetine gitmek gerekir mi ? Ürünün fotoğraflarını ve tutanağı paylaşıyorum.

Yardımlarınızı bekliyorum,

Selamlar,
Hocam bir kaç kere bana da denk geldi verip gitmek istiyorlar bekleyemem zamanım yok tarzı konuşuyorlar, ben bu kargoyu açacağım sende paşa paşa bekleyeceksin görevin bu diyorum. Bunları bu şekilde alıştıranlar ses çıkarmayanlar utansın


Geçmiş olsun kötü bir durum bu kargocular adrese teslim yaparken hop verip kaçıyorlar hemen geçen tartışdım bi dur arkadaş hasar var mı yokmu 30 sn ye bekle dedim yok bekleyemem la 30 sn banane diyor adam kafasına çarpacaktım ne bileyim ben içinden hıyar çıkmıyacağını değil mi hepsiburada dan bir çöp dahi almam ben
 

batuozalp

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Batuhan
Cihazım
Mi 9T, MIX 2S
Meslek
Paramedik
Yaş
25
Konum
Yalova
Katılım
22 Şubat 2015
Konular
12
Mesajlar
200
Forum puanı
131
Puanları
58
Evet arkadaşlar mutlu haber geldi itirazımız kabul gördü ücret geri yatırıldı :) Bende başka bi siteden 100 lira indirimli + Xiaomi 5k Powerbank + Kılıf hediyeli buldum. Her şerde bir hayır vardır dedik sonucumuza ulaştık yardımcı olan herkese teşekkürler :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt