Sohbet Hepsiburada Kargo Teslimatı Hakkında

blackshadow

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
#
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
36
Konum
Istanbul
Katılım
10 Kasım 2019
Konular
22
Mesajlar
416
Çözümler
1
Tepkime puanı
267
Puanları
78
Arkadaşlar merhaba, geceyarısı 00:30 civarı malum siteden 2 adet Redmi Note 7 128GB siparişi verdim.
Hızlı Teslimat yazmasına rağmen kargoya verilişi bugun (27 Aralık), teslim tarihi olarak da 3 Ocak görünüyor. Satıcı ne yazık ki Hepsiburada nın kendisi değil, sonradan farkettim.
Ancak birşey dikkatimi çekti, siparişi verdikten yaklaşık 1 dk sonra siparişlerime gittiğimde fatura kesilmiş olarak görünüyordu. Yani iptal etme seçeneğim elimden alınmış oldu. Böyle birşey olabilir mi?
Dahası benim kargom yarın verilecekse ve ürün altında hızlı teslimat yazıyorsa neden teslimat 3 Ocak olarak görünüyor?
Satıcı firma ve hepsiburada tarafından katakulliye getirildiğimi düşünmeye başladım. Ürünün böyle 1 hafta sonraya getirileceğini bilseydim hiç sipariş etmezdim.
Başınıza geldi mi bu durum?
 

Hahahahhahsh

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Sacalarakata
Cihazım
Redmi 5 Plus
Yaş
35
Konum
Karabük
Katılım
6 Haziran 2019
Konular
4
Mesajlar
17
Tepkime puanı
14
Puanları
3
Hocam ben yaşamadım ama hemen hemen her e ticaret siteleri böyle. Oraya 3 Ocak teslim tarihi yazılsa başka firmaya yönelirsiniz. Ve bunu hiçbir satıcı istemez. Bu birçok firmanın kullandığı yöntem bana göre. Bir de cuma indirimleri muhabbeti vardı. Birçok kişinin ürünü yeni gelmiş. Zaten kargo firmalarının çoğu afalladı bu durumda. Naçizane görüşüm hala cuma indirimleri muhabbeti döndüğü için 3 Ocak yazdılar. Umarım kargonunuzu erken alırsınız.
 

blackshadow

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
#
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
36
Konum
Istanbul
Katılım
10 Kasım 2019
Konular
22
Mesajlar
416
Çözümler
1
Tepkime puanı
267
Puanları
78
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Hocam ben yaşamadım ama hemen hemen her e ticaret siteleri böyle. Oraya 3 Ocak teslim tarihi yazılsa başka firmaya yönelirsiniz. Ve bunu hiçbir satıcı istemez. Bu birçok firmanın kullandığı yöntem bana göre. Bir de cuma indirimleri muhabbeti vardı. Birçok kişinin ürünü yeni gelmiş. Zaten kargo firmalarının çoğu afalladı bu durumda. Naçizane görüşüm hala cuma indirimleri muhabbeti döndüğü için 3 Ocak yazdılar. Umarım kargonunuzu erken alırsınız.
Açıkçası teşhir ürünü falan yollayıp daha sonra çirkeflik yapmalarından endişe ediyorum. Her türlü çatır çatır savunurum hakkımı mevzu o değil ama başım ağrısın istemem. Bu arada satıcı BittiBitiyor muş nette biraz araştırdım çok iyi şeyler yazmıyorlar haklarında umarım sorun yaşamam.

Yalnız Hepsiburada nın bu yaptığı (hızlı teslimat yazarak yarın kargoda bilgisi vererek) açık açık müşteriyi yanıltmaktır eğer sorun yaşarsam yasal olarak ne gerekiyorsa yapacağım.
 

Hahahahhahsh

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Sacalarakata
Cihazım
Redmi 5 Plus
Yaş
35
Konum
Karabük
Katılım
6 Haziran 2019
Konular
4
Mesajlar
17
Tepkime puanı
14
Puanları
3
Açıkçası teşhir ürünü falan yollayıp daha sonra çirkeflik yapmalarından endişe ediyorum. Her türlü çatır çatır savunurum hakkımı mevzu o değil ama başım ağrısın istemem. Bu arada satıcı BittiBitiyor muş nette biraz araştırdım çok iyi şeyler yazmıyorlar haklarında umarım sorun yaşamam.
Umarım. Teknoloji işte şans oyunu gibi hocam.
 

blackshadow

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
#
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
36
Konum
Istanbul
Katılım
10 Kasım 2019
Konular
22
Mesajlar
416
Çözümler
1
Tepkime puanı
267
Puanları
78
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Öyle hocam. Neyse bekleyelim bakalım yarın kargoya verilmez ise harekete geçmeyi düşünüyorum.
 

MarcoPasha

NedenİnsanlıkHepBendeKalıyor,BaşkaKimsesiYokMu?
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mehmet
Cihazım
Mi 9 SE
Konum
Türkiye
Katılım
21 Haziran 2019
Konular
27
Mesajlar
2.156
Tepkime puanı
4.857
Puanları
188
Satıcı ne yazık ki Hepsiburada nın kendisi değil, sonradan farkettim.
Hocam, online alış verişlerde ilk önce satıcıyı seçerim ben. Sanırım bir an önce gelsin heyecanına kapılıp, dikkatsiz davrandınız. Kargo şirketlerinin artık birbirinden farkı kalmadı hepsi rezalet. Yurtiçi gönderi alımında kota uyguluyor. Var mı böyle bir saçmalık.
 

blackshadow

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
#
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
36
Konum
Istanbul
Katılım
10 Kasım 2019
Konular
22
Mesajlar
416
Çözümler
1
Tepkime puanı
267
Puanları
78
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Hocam, online alış verişlerde ilk önce satıcıyı seçerim ben. Sanırım bir an önce gelsin heyecanına kapılıp, dikkatsiz davrandınız. Kargo şirketlerinin artık birbirinden farkı kalmadı hepsi rezalet. Yurtiçi gönderi alımında kota uyguluyor. Var mı böyle bir saçmalık.

Aslında telefon alımlarımı hep Hepsiburada'nın kendisinden yaparım. İlk defa bu şekilde başıma geldi.
Farklı satıcıdan almak sorun değil benim için, şikayet sitelerindeki yorumları okuyunca içime kurt düştü.
Yarın hem Hepsiburada ile hem ilgili firma ile görüşmeyi düşünüyorum. Sanırım birkaç sene önceki gibi değil hiçbirşey, ürün sipariş eder etmez fatura kesilmesi imkansız hele geceyarısı. Böyle bir uygulamada satıcıdan çok hepsiburada'yı sorumlu tutarım ben.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Destek bölümünden gerekli seçenekleri girdiğimde bu şekilde bir mesaj çıkıyor karşıma. Dilerim tek sıkıntı budur, çünkü efsane cuma olmayan zamanlarda da insanlar bu firma ile sorun yaşamışlar. Vallahi aldığıma alacağıma pişman oldum, hayırlısı.
 

Ekli dosyalar

  • uyari.png
    uyari.png
    43,8 KB · Görüntüleme: 22
Son düzenleme:

MarcoPasha

NedenİnsanlıkHepBendeKalıyor,BaşkaKimsesiYokMu?
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mehmet
Cihazım
Mi 9 SE
Konum
Türkiye
Katılım
21 Haziran 2019
Konular
27
Mesajlar
2.156
Tepkime puanı
4.857
Puanları
188
Aslında telefon alımlarımı hep Hepsiburada'nın kendisinden yaparım. İlk defa bu şekilde başıma geldi.
Farklı satıcıdan almak sorun değil benim için, şikayet sitelerindeki yorumları okuyunca içime kurt düştü.
Yarın hem Hepsiburada ile hem ilgili firma ile görüşmeyi düşünüyorum. Sanırım birkaç sene önceki gibi değil hiçbirşey, ürün sipariş eder etmez fatura kesilmesi imkansız hele geceyarısı. Böyle bir uygulamada satıcıdan çok hepsiburada'yı sorumlu tutarım ben.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Destek bölümünden gerekli seçenekleri girdiğimde bu şekilde bir mesaj çıkıyor karşıma. Dilerim tek sıkıntı budur, çünkü efsane cuma olmayan zamanlarda da insanlar bu firma ile sorun yaşamışlar. Vallahi aldığıma alacağıma pişman oldum, hayırlısı.
Yine de kalbinizi serin tutun, dileyelim, sorunsuz kargoya verilip ulaşsın. Şu anki yaşananlarda kuruntu olarak kalsın. Ne yazık ki, Alışveriş portalları, platfomlar arası rakabet yüzünden satıcılara karşı çok esnek ve duyarsız davranıyorlar. Göz göre göre binlerce sahte ürünler satıldı. Şikayetlere rağmen komisyon için pekte ses çıkarmadılar.
 

blackshadow

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
#
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
36
Konum
Istanbul
Katılım
10 Kasım 2019
Konular
22
Mesajlar
416
Çözümler
1
Tepkime puanı
267
Puanları
78
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Yine de kalbinizi serin tutun, dileyelim, sorunsuz kargoya verilip ulaşsın. Şu anki yaşananlarda kuruntu olarak kalsın. Ne yazık ki, Alışveriş portalları, platfomlar arası rakabet yüzünden satıcılara karşı çok esnek ve duyarsız davranıyorlar. Göz göre göre binlerce sahte ürünler satıldı. Şikayetlere rağmen komisyon için pekte ses çıkarmadılar.

İnşallah. Bu arada farklı siteleri dolaşıyorum anladığım kadarı ile 3 Ocakta toplu kargo gönderiyor bu satıcı. Bir başkası da Pazartesi günü sipariş vermiş 3 Ocak olarak teslim vermişler. Ptt kargo ile çalıştığını duymuştum Hepsiburada'nın. Sitesindeki o "Hızlı Teslimat" ibaresini kaldırsınlar o zaman, bu şekilde oldu bittiye getirilmek hoş değil, şimdi mecburen kargoyu beklemek durumundayım. Resmen iptal hakkım elimden alındı ve satıcıya mahkum edildim, bana dert olan bu. Zaten kapıya kargo gelince cihazların kutusundaki jelatinleri kontrol edeceğim, yırtık veya jelatin olmadığını görürsem direk tutanak tutturup geri göndererek iade başlatacağım. Umarım bu sinir bozucu sürece gerek kalmaz. :)
 

Hahahahhahsh

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Sacalarakata
Cihazım
Redmi 5 Plus
Yaş
35
Konum
Karabük
Katılım
6 Haziran 2019
Konular
4
Mesajlar
17
Tepkime puanı
14
Puanları
3
Yine de kalbinizi serin tutun, dileyelim, sorunsuz kargoya verilip ulaşsın. Şu anki yaşananlarda kuruntu olarak kalsın. Ne yazık ki, Alışveriş portalları, platfomlar arası rakabet yüzünden satıcılara karşı çok esnek ve duyarsız davranıyorlar. Göz göre göre binlerce sahte ürünler satıldı. Şikayetlere rağmen komisyon için pekte ses çıkarmadılar.
Dediğinize katılıyorum hocam. Örnek verecek olursam Xiaomi Airbuds'u biliyorsunuzdur. 200 lira gibi bir fiyattan 125 e kadar düşmüştü ve e ticaret sitelerinde binlerce yorum aldı bu ürün. Neden? Çünkü insanların maddi durumu buna el veriyordu, güzel bir kulaklıkta, "İNDİRİM" olmuştu ve bu ürünü binlerce kişi aldı. Birçok e ticaret sitelerine girin ve satıcıların çoğu bu ürünü "ORJİNAL" ürün üzerinden sattı. Sorulan sorulara dahi "ORJİNAL" dendi. Bende bunlardan almak istiyordum ama içime bir kurt düşmüştü ve muhteşem cuma da almamıştım. İyi ki de almamışım. Bir kaç tane youtuber orjinal ile replika arasında ki farkları gösteren videoları çekti. Ee tabi iş işten geçmişti. Alan aldı. Bir de hijyen muhabbetinden satıcıların %90'ı bu haklarını kullanarak iade almadılar. İşte bu insanları kandırmak. Sen oraya ayın 1inde teslim yazıyorsan ayın 1inde teslim etmek zorundasın. Orjinal yazıyorsan orjinal göndermek zorundasın. Ee tabi en can alıcı noktaya gelelim. "KARGO FİRMALARI". Sanıyorum ki müşteri memnuniyetini fazla umursamıyorlar. Zaten piyasada parmakla sayılır kargo firması var. Hepsi, zaten bunlar bize muhtaç diyorlar. Bünyelerinde onbinlerce insan çalıştırıyorlar ama iş dağıtıma gelince "YOĞUNLUK". Yersen tabii. Ben biraz dolmuşum ama işin gerçekleride böyle bana kalırsa.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

 
Üst Alt