Yardım Haylou Gt1 Garanti

atkinson_0

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Atakan
Cihazım
Realme 5İ
Yaş
26
Konum
Yalova
Katılım
22 Temmuz 2020
Konular
1
Mesajlar
2
Tepkime puanı
1
Puanları
1
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
ColorOs 6
Telefon Modeli
Realme 5İ
Bootloader Kilidi
Bilmiyorum
Merhaba ben hepsiburada üzerinden Haylou Gt1 kulaklık aldım. Kulaklığı 1 hafta kadar kullandıktan sonra şarj etmede problemler yaşamaya başladım bazen şarj oluyor bazen olmuyor bazenleri de kulaklığı kutusuna koyduğum halde şarj olmak yerine hala bağlantı filan arıyor defalarca reset attım ve hepsiburadayı aradım ama yardımcı olmadılar. Ben de bu kulaklığı iade ye gönderdim kabul etmediler ve geri geldi kulaklık, ürünümün onarılmasını istediğim halde iade talebim olduğu için yardımcı olmuyorlar. Lütfen bu kulaklığı garanti için nereye gönderebileceğimi ya da ne yapabileceğimi söyleyin.
 

onununcuköy

Hevesli Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erkan
Cihazım
Yok
Konum
Eskişehir
Katılım
6 Mart 2017
Konular
6
Mesajlar
2.285
Çözümler
44
Tepkime puanı
1.864
Puanları
188
Kullanıcı hatası olmadığı sürece kulaklığı bir şekilde kullanılabilir hale getirmek zorundalar hocam. Değişim olur, onarım olur fark etmez. Eğer onarmadıklarına ilişkin belgeniz varsa direk THH'ye başvurun bence.
 
Oyla:

atkinson_0

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Atakan
Cihazım
Realme 5İ
Yaş
26
Konum
Yalova
Katılım
22 Temmuz 2020
Konular
1
Mesajlar
2
Tepkime puanı
1
Puanları
1
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Kullanıcı hatası olmadığı sürece kulaklığı bir şekilde kullanılabilir hale getirmek zorundalar hocam. Değişim olur, onarım olur fark etmez. Eğer onarmadıklarına ilişkin belgeniz varsa direk THH'ye başvurun bence.
yok hocam ben direk iadeye yolladım paramı alayım diye ama kulak içi kulaklıklar hijyen sebebiyle iadesi kabul edilmiyormuş dedim bari servise göndereyim ama iade talebiniz olduğu için yardımcı olamayız dediler
 
Oyla:

onununcuköy

Hevesli Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erkan
Cihazım
Yok
Konum
Eskişehir
Katılım
6 Mart 2017
Konular
6
Mesajlar
2.285
Çözümler
44
Tepkime puanı
1.864
Puanları
188
yok hocam ben direk iadeye yolladım paramı alayım diye ama kulak içi kulaklıklar hijyen sebebiyle iadesi kabul edilmiyormuş dedim bari servise göndereyim ama iade talebiniz olduğu için yardımcı olamayız dediler
Güzelmiş... İade talebi var o yüzden cihazı kullanamazsınız ama iade de edemezsiniz. Bence direk THH'ye gidin hocam.
 
Oyla:
Üst Alt