- Adım
- Zeyd
- Cihazım
- Xiaomi Redmi 5
- Yaş
- 25
- Konum
- İzmir
- Katılım
- 6 Mart 2019
- Konular
- 3
- Mesajlar
- 7
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Cihazında hayalet ekran sorunu mevcud garantiye vericek garanti ücret talep eder mi acaba ? Yoksa sorun garanti kapsamindami
Sorunun çözümü için ne yaptınızCihazında hayalet ekran sorunu mevcud garantiye vericek garanti ücret talep eder mi acaba ? Yoksa sorun garanti kapsamindami
Yarın arayıp zaten işlem yapmadan geri isteyeceğim, gelecek servis raporuyla da THH'ye başvururum.Firma garanti dışı dicek büyük ihtimal. Sizde hemen hakem heyetine başvuru da bulunun. Ben s8 Plus modeli telefon için samsungdan cihazın tam parasını almış biri olarak söylüyorum. Firmalar kabul etmiyor.
Ver değiştirsin. Emin ol piyasada orijinalinden çok daha iyi ekranlar mevcut. Lenovo vibe p1 pro ekranı kendi kendine gitmişti. N11 den sipariş verdim hatta en ucuzuydu. Öylesine çöp olmasın diye almıştım ekranı. A kalite diye geçiyordu orijinal olmadığı üstüne basa basa söylenmişti. Emin olabilirsin orijinalinden kontrastı ve ppi değeri çok daha iyiydi hala kullanıyorum 6 ay küsür oldu sanırım. Ghost screen ile ekranı kullanacağınıza yan sanayi yada orijinal hiç fark etmez o sorunu olmayan bir ekranla kullanın telefonunuzu. Yan Sanayi olayına hiç takılmayın.Hmm , ithalatçı garanti ama sıkıntı çıkarmaz ya aldığım adam aile dostu gibi biri çakallık yapmaz diye düşünüyorum
Cihazı bugün kargodan aldım, yolladıkları servis forumda "garanti durumu : garantisiz" yazmışlar direk.Firma garanti dışı dicek büyük ihtimal. Sizde hemen hakem heyetine başvuru da bulunun. Ben s8 Plus modeli telefon için samsungdan cihazın tam parasını almış biri olarak söylüyorum. Firmalar kabul etmiyor.