Yardım Haksız garanti kabul etmeme-523450

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bayon

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Onur
Cihazım
Mi MİX/ Mi4
Meslek
Kabin Memuru
Konum
İstanbul
Katılım
22 Şubat 2016
Konular
31
Mesajlar
1.460
Çözümler
1
Tepkime puanı
701
Puanları
128
malesef ürünü iade istedim ve çözülecek gibi durmuyor ilgin için teşekkür ederim.
Haklı olduğunuzu düşünüyorsanız zaten tüketici hakem heyetine başvurun zaman geçmeden.
 

Mmurat33

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Murat
Cihazım
Mi 8 lite
Yaş
40
Konum
İskenderun
Katılım
20 Mart 2019
Konular
7
Mesajlar
88
Tepkime puanı
21
Puanları
8
telefon iadesi yapıldı ekte ki belge düzenlenmiş. tebrikler Delta Servis hakkını vermişsin. umarım çalışan telefonum geldiğinde çalışmaz durumda mı olur ona da bakacağım. ayrıca detaylı bir video çekerek bu yapmış olduğunuz haksızlığı tüm mecralarda yayarak bu şekilde katakulli şekilde garanti dışı bırakma oyunlarınız ile kimse sizin güvencenizde telefon almaz. Bir telefonu garantiye girmesi için illaki o telefonun sıfır mı olması gerekiyor buda ayrı bir olay.
 

Ekli dosyalar

  • delta.jpg
    delta.jpg
    218,1 KB · Görüntüleme: 31

Mmurat33

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Murat
Cihazım
Mi 8 lite
Yaş
40
Konum
İskenderun
Katılım
20 Mart 2019
Konular
7
Mesajlar
88
Tepkime puanı
21
Puanları
8
delta servisin kendi sayfasında satmış olduğu 2.el ürünler var ve bu ürünlere 12 ay garanti veriyor üzerinede not düşmüş telefon 2. el olduğu için çizikler mevcut olabilir diye. madem sattığınız çizikli ürünlere garanti verebiliyorsunuz. bizim çizikli telefonları neden garanti kapsam dışına çıkarıyorsunuz ?
 

halilgurbuz

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Halil
Cihazım
Poco X5 Pro 5G
Meslek
Bilişim ırgatı
Yaş
46
Konum
İstanbul
Katılım
24 Haziran 2017
Konular
197
Mesajlar
3.206
Çözümler
2
Tepkime puanı
6.245
Puanları
238
Delta servis pişmanlıktır.
 

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
214
Çözümler
1
Tepkime puanı
64
Puanları
43
26.10.2020 tarih 523450 forum ile telefonum hayalet ekran- batarya süre azlığı nedeni ile servisinize gitti. ancak telefonumda hiç bir şekilde sıvı teması olmamasına karşın benden 766 tl tamir ücreti çıkardılar. haksız çıkarılan bu tutar hakkında yorum ve mağduriyetimin gidilebilmesi için gereğini rica ediyorum.

Merhaba,

Ürün ve servis kaydına dair incelemeler sağlanması nedeni ile tarafınıza geç cevap verildiği için özürlerimizi iletiriz.

Cihazınız servis noktasına önce şikayet belirtilmeden yönlendirilmiş ve yapılan görüşmeler neticesinde arıza bilgisi tarafınızdan iletilmiştir. İletmiş olduğunuz arızalar; şarj çabuk bitiyor, karşı tarafın sesi az geliyor, bazen şarj olmuyor ve hayalet ekran şikayetidir.

Cihazınızın teknik incelemeleri neticesinde şarj soketinin sıvıya maruz kaldığı ve bu nedenle şarj olmuyor arızası ile karşılaşıldığı tespit edilmiştir.

Garanti belgesinde ürünlerin hangi durumlarda garanti dışı değerlendirildiği açıkça yazmaktadır. Ürünün sıvıya maruz kalması garanti dışı değerlendirilen unsurlardan biridir. Cihaz garanti dışı değerlendirildiği için tarafınıza ücretli onarım teklifi sunulmuş ve onay vermemeniz nedeni ile tarafınıza onarımsız bir şekilde kargo ile yönlendirilmiştir.

Cihazın zarar görmüş soket kısmı sizlerle hem diğer platformlardan hem de mail üzerinden paylaşılmıştır.

Tekrar kontrol edebilmeniz adına ekte sizlerle paylaşıyoruz.
 

Ekli dosyalar

  • img_20201102_115739.jpg
    img_20201102_115739.jpg
    809,1 KB · Görüntüleme: 9
  • img_20201102_115742.jpg
    img_20201102_115742.jpg
    809,3 KB · Görüntüleme: 7
  • img_20201102_115749.jpg
    img_20201102_115749.jpg
    819,1 KB · Görüntüleme: 7
  • img_20201102_115751.jpg
    img_20201102_115751.jpg
    820,3 KB · Görüntüleme: 7
  • img_20201102_115753.jpg
    img_20201102_115753.jpg
    816 KB · Görüntüleme: 8

Mmurat33

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Murat
Cihazım
Mi 8 lite
Yaş
40
Konum
İskenderun
Katılım
20 Mart 2019
Konular
7
Mesajlar
88
Tepkime puanı
21
Puanları
8
Merhaba,

Ürün ve servis kaydına dair incelemeler sağlanması nedeni ile tarafınıza geç cevap verildiği için özürlerimizi iletiriz.

Cihazınız servis noktasına önce şikayet belirtilmeden yönlendirilmiş ve yapılan görüşmeler neticesinde arıza bilgisi tarafınızdan iletilmiştir. İletmiş olduğunuz arızalar; şarj çabuk bitiyor, karşı tarafın sesi az geliyor, bazen şarj olmuyor ve hayalet ekran şikayetidir.

Cihazınızın teknik incelemeleri neticesinde şarj soketinin sıvıya maruz kaldığı ve bu nedenle şarj olmuyor arızası ile karşılaşıldığı tespit edilmiştir.

Garanti belgesinde ürünlerin hangi durumlarda garanti dışı değerlendirildiği açıkça yazmaktadır. Ürünün sıvıya maruz kalması garanti dışı değerlendirilen unsurlardan biridir. Cihaz garanti dışı değerlendirildiği için tarafınıza ücretli onarım teklifi sunulmuş ve onay vermemeniz nedeni ile tarafınıza onarımsız bir şekilde kargo ile yönlendirilmiştir.

Cihazın zarar görmüş soket kısmı sizlerle hem diğer platformlardan hem de mail üzerinden paylaşılmıştır.

Tekrar kontrol edebilmeniz adına ekte sizlerle paylaşıyoruz.
Keşke tüm şikayetlere kalıp savunmayı yazmasınız. Şikayet kağıdım size gönderdiğim kutu içerisinde mevcut idi. Ekteki resimdeki şarj soketi 1,5 yıllık telefonda olması kadar kirli. Şarj soketinin kirli lütfen aydınlatma adına aşağıda sorulara cevap verirseniz sevinirim.

1- telefonda şarj soketinde sıvı temas var ise batarya süresi ve ekranda hayalet ekrana sebep olur mu
2- nerede ise tüm şikayetlerde aynı sorun ile red verdiğiniz doğru mu
3-şarj soketi arızalı ise kulaklık ses gelmesini etkiler mi
4- 2 yıllık garanti sadece sıfır telefonlara mı yapılıyor
 

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
214
Çözümler
1
Tepkime puanı
64
Puanları
43
Keşke tüm şikayetlere kalıp savunmayı yazmasınız. Şikayet kağıdım size gönderdiğim kutu içerisinde mevcut idi. Ekteki resimdeki şarj soketi 1,5 yıllık telefonda olması kadar kirli. Şarj soketinin kirli lütfen aydınlatma adına aşağıda sorulara cevap verirseniz sevinirim.

1- telefonda şarj soketinde sıvı temas var ise batarya süresi ve ekranda hayalet ekrana sebep olur mu
2- nerede ise tüm şikayetlerde aynı sorun ile red verdiğiniz doğru mu
3-şarj soketi arızalı ise kulaklık ses gelmesini etkiler mi
4- 2 yıllık garanti sadece sıfır telefonlara mı yapılıyor


Tekrar Merhaba,

1- Bir ürünün sıvıya maruz kalması durumu ; batarya, ekran, kulaklık soketi vb. bir çok parçanın arızalanmasına sebep olabilir. Forum kullanıcısı olduğunuz için diğer konuları da inceleme fırsatı bulduğunuzu düşünüyoruz.

2 - Bahsetmiş olduğunuz şikayetlerin konu olduğu platform yalnızca olumsuz yorumlara yer verdiğini sizlere iletmek isteriz. Aslında garanti şartları bu kadar net iken cevaplarımızın birbirinden farklı olmasına dair beklentinizi prosedürler ve yapılacak işlemler standart olduğu için karşılayamıyoruz.

3- Ekstrem bir konu olduğu için bunun tek tek incelenmesi gerekmektedir. Fakat şarj soketinin sıvıya maruz kalması gibi kulaklık soketi de sıvıya maruz kalabilir.


4- Cihazların garanti süresi satın alma işlemi gerçekleştikten sonra 24 aydır. Servis noktasına gelen her cihazın / ürünün ilk önce teknik ve ekspertiz incelemeleri gerçekleşmektedir. Sıvı teması, darbe, yetkisiz müdahale, kasada yamukluk, ekranda kırık vb. kullanım kaynaklı bir durum yoksa işlemler garanti dahilinde yapılmaktadır.

üzerinde günde kaç cihaz onarımı sağlandığımızı da kontrol edebilirsiniz.
 

Mmurat33

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Murat
Cihazım
Mi 8 lite
Yaş
40
Konum
İskenderun
Katılım
20 Mart 2019
Konular
7
Mesajlar
88
Tepkime puanı
21
Puanları
8
Tekrar Merhaba,

1- Bir ürünün sıvıya maruz kalması durumu ; batarya, ekran, kulaklık soketi vb. bir çok parçanın arızalanmasına sebep olabilir. Forum kullanıcısı olduğunuz için diğer konuları da inceleme fırsatı bulduğunuzu düşünüyoruz.

2 - Bahsetmiş olduğunuz şikayetlerin konu olduğu platform yalnızca olumsuz yorumlara yer verdiğini sizlere iletmek isteriz. Aslında garanti şartları bu kadar net iken cevaplarımızın birbirinden farklı olmasına dair beklentinizi prosedürler ve yapılacak işlemler standart olduğu için karşılayamıyoruz.

3- Ekstrem bir konu olduğu için bunun tek tek incelenmesi gerekmektedir. Fakat şarj soketinin sıvıya maruz kalması gibi kulaklık soketi de sıvıya maruz kalabilir.


4- Cihazların garanti süresi satın alma işlemi gerçekleştikten sonra 24 aydır. Servis noktasına gelen her cihazın / ürünün ilk önce teknik ve ekspertiz incelemeleri gerçekleşmektedir. Sıvı teması, darbe, yetkisiz müdahale, kasada yamukluk, ekranda kırık vb. kullanım kaynaklı bir durum yoksa işlemler garanti dahilinde yapılmaktadır.

üzerinde günde kaç cihaz onarımı sağlandığımızı da kontrol edebilirsiniz.
tekrar size de merhaba ;

benim soruma halen cevap vermiş değilsiniz !

sorum şu şekilde idi

1- telefonda şarj soketinde sıvı temas var ise batarya süresi ve ekranda hayalet ekrana sebep olur mu

şarj soketi sıvı teması olan bir cihazda ekran piksel ve batarya süresini etkiler mi ?

sıvı temaslı cihazlarda tüm aksamlar oksitlenmez mi?

tamir onarım yapan siz firmaların günde kaç adet telefon tamir edildiğine bakılmaz bu sizin iyi bir firma olduğunuz anlamını da taşımamaktadır. önemli olan haklı şikayetleri değerlendirip bunu vicdani şekilde çözümlemenizdir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt