Çözüldü Ghost Touch ( Ekranın kendi kendine basması ) olayı çözüldü

sahinlii

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hacı
Cihazım
S7 edge
Yaş
35
Konum
Kocaeli
Katılım
14 Ocak 2018
Konular
10
Mesajlar
202
Tepkime puanı
40
Puanları
28
Arkadaşlar yabancı bir forumdan aldığım bilgiyi paylaşmak istiyorum. Ben yaptım ghost Touch düzeldi . Öncelikle ekran görüntüsü bıraktığım uygulamayı indirin ( SetEdit ) onu açın işaretlenen yere gelin "user_refresh_rate" bunu 90 olarak değiştirin ve çıkın . Ama sonra ayarlardan hiç bir şekilde ekran yenileme hızını 60hz veya 120hz olarak değiştirmeyin . Bende düzeldi umarım sizde de işe yarar
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 

ua_mustafa_20

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
mustafa
Cihazım
poco x3 nfc
Meslek
profesyonel işsiz
Konum
Denizli
Katılım
17 Eylül 2016
Konular
87
Mesajlar
1.746
Tepkime puanı
2.617
Puanları
138
Arkadaşlar yabancı bir forumdan aldığım bilgiyi paylaşmak istiyorum. Ben yaptım ghost Touch düzeldi . Öncelikle ekran görüntüsü bıraktığım uygulamayı indirin ( SetEdit ) onu açın işaretlenen yere gelin "user_refresh_rate" bunu 90 olarak değiştirin ve çıkın . Ama sonra ayarlardan hiç bir şekilde ekran yenileme hızını 60hz veya 120hz olarak değiştirmeyin . Bende düzeldi umarım sizde de işe yarar
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
sizin panel nedir hocam ?
 

Antagonist35

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Onur
Cihazım
Mi6,PocoX3 NFC
Meslek
Makine Mühendisi
Yaş
31
Konum
İzmir
Katılım
19 Nisan 2018
Konular
2
Mesajlar
284
Tepkime puanı
90
Puanları
43
mi pulse 12.3 ta deniyorum sonucu yazacagim
 

sahinlii

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hacı
Cihazım
S7 edge
Yaş
35
Konum
Kocaeli
Katılım
14 Ocak 2018
Konular
10
Mesajlar
202
Tepkime puanı
40
Puanları
28

Ironsides

Süper Üye
Yönetici
Moderatör
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Not Found
Cihazım
Poco X3Pro
Meslek
Mod
Konum
LT
Katılım
2 Ocak 2015
Konular
320
Mesajlar
4.700
Çözümler
26
Tepkime puanı
9.933
Puanları
338
İlginç hocam. Ekran yenileme hızıyla alakalı ise, ekranınız 120hz için yetersiz demek ki. Zaten 90hz yeterli. Bizde 144 var ama 90 işimi görüyor.
 

sahinlii

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hacı
Cihazım
S7 edge
Yaş
35
Konum
Kocaeli
Katılım
14 Ocak 2018
Konular
10
Mesajlar
202
Tepkime puanı
40
Puanları
28
İlginç hocam. Ekran yenileme hızıyla alakalı ise, ekranınız 120hz için yetersiz demek ki. Zaten 90hz yeterli. Bizde 144 var ama 90 işimi görüyor.
Valla bende anlamadım . Bunu yaptıktan sonra hiç basma olmadı . Birde tam ekran hareketleri kapalı bende . Açıkken belki yapıyor olabilir
 

piruz20

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
HÜSEYİN
Cihazım
XİAOMİ POCO X3
Yaş
35
Konum
VAN
Katılım
16 Mayıs 2021
Konular
13
Mesajlar
85
Çözümler
1
Tepkime puanı
29
Puanları
18
Arkadaşlar yabancı bir forumdan aldığım bilgiyi paylaşmak istiyorum. Ben yaptım ghost Touch düzeldi . Öncelikle ekran görüntüsü bıraktığım uygulamayı indirin ( SetEdit ) onu açın işaretlenen yere gelin "user_refresh_rate" bunu 90 olarak değiştirin ve çıkın . Ama sonra ayarlardan hiç bir şekilde ekran yenileme hızını 60hz veya 120hz olarak değiştirmeyin . Bende düzeldi umarım sizde de işe yarar
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Maalesef yukarıda yapılanları uygulamama rağmen çözüm olmadı yine yapıyor ghost touchı.
 

ckarakaya

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Canan
Cihazım
İPhone SE
Yaş
49
Konum
Yeniyurt
Katılım
5 Temmuz 2017
Konular
3
Mesajlar
207
Çözümler
2
Tepkime puanı
66
Puanları
43
Arkadaşlar yabancı bir forumdan aldığım bilgiyi paylaşmak istiyorum. Ben yaptım ghost Touch düzeldi . Öncelikle ekran görüntüsü bıraktığım uygulamayı indirin ( SetEdit ) onu açın işaretlenen yere gelin "user_refresh_rate" bunu 90 olarak değiştirin ve çıkın . Ama sonra ayarlardan hiç bir şekilde ekran yenileme hızını 60hz veya 120hz olarak değiştirmeyin . Bende düzeldi umarım sizde de işe yarar
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Set edit ile dikey klasör yada ikon arası boşluğu daraltabilirmiyiz.

Teşekkürler

M2007J20CG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst Alt