Yardım Ghost Screen ( Hayalet ekran) sorunu

  • Konbuyu başlatan OnurG
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 208
  • Görüntüleme 59K

OnurG

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Onur
Cihazım
Redmi Note 7
Konum
Türkiye
Katılım
9 Aralık 2017
Konular
33
Mesajlar
388
Tepkime puanı
129
Puanları
58
Evet şuan farkettim cihazi alalı 1 ay oldu. Ekranda bir süre bir şeye baktiktan sonra ana ekrana döndüğümde o baktığım şeyin yansımasını görmekteyim. Bu bir problem midir? Aynı durumu farkeden arkadaşlar var mı?


Yazılımsal olarak azaltabilmek adına xda forumda önerilen apk :

Konu :

Redmi Note 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Son düzenleme:

jeff123can

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
AZİZ CAN
Cihazım
Redmi Note8
Meslek
Programcı
Yaş
25
Konum
MERSİN
Katılım
10 Temmuz 2019
Konular
7
Mesajlar
45
Tepkime puanı
7
Puanları
8
Arkadaş note 8 i ghost screen den dolayi gonderdi. 3. Parti yazilim yüzünden Garanti dışı denmiş. 1200 tl para istemisler ekran icin. Okey oyunu ekrani kalmis. Simdi okey ekrani da kalir. Oyun ekrani da kalir Instagram ekrani da kalir. Senin ekran panelin hatali sorunlu ise hersey kalir. Kendi hatalarini binlerce lira vererek cihaz alan insanlara yüklüyor, üstüne üstün birde enayi muamelesi yapiyorlar resmen. Cihazi satarken saatlerce oynarsan bu ekranda yanik kalir diye bir sözleşme bi garanti maddesi belirtmezler. bizim penellerimiz anca bukadar işine gelirse diye bi ibare eklemezler. Sora Garanti dışı. Sora bu uygulamalar senin izin verdigin markette bulunan indirilebilen uygulamalar. Yani senin panelin sorunluysa dandikse elbette hayalet ekran kalir. Sırf milleti uğraştırma politikasi bu ureticilerin ve servislerin. Uşenmeyin. Beklerim uğraşamam demeyin. Yanlarina bırakmayın. Unutmayin bu konuda THH yaninizda olacaktir.
ben ghost screenli redmi note 7 mi garantiye yolladım özellikle belirttim tamir olmayak sadece fabrika çıkışlı ayıplı olduğunu kanıtlayın diye buna rağmen gider ekranı değiştirirlerse ne yapmam gerekir.sorun çözülmüş olacak ama cihaz da tamir görmüş olacak.ben thh ye başvurursam ne yapmam gerekir.ne demem gerekir ve bilir kişi isterse ekran değiştiği için cihazda sorun olmuyacak
 
Oyla:

AfterLife

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Murat
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
39
Konum
Trabzon
Katılım
2 Aralık 2018
Konular
6
Mesajlar
279
Tepkime puanı
175
Puanları
58
Se
ben ghost screenli redmi note 7 mi garantiye yolladım özellikle belirttim tamir olmayak sadece fabrika çıkışlı ayıplı olduğunu kanıtlayın diye buna rağmen gider ekranı değiştirirlerse ne yapmam gerekir.sorun çözülmüş olacak ama cihaz da tamir görmüş olacak.ben thh ye başvurursam ne yapmam gerekir.ne demem gerekir ve bilir kişi isterse ekran değiştiği için cihazda sorun olmuyacak
Servisin ekrani deisme hakkı var sonucta. Yani ben cihazini garanti sartlari icinde tamir ettim derler. Siz ekrani deisti diye thh ye basvurursaniz heyet size sorunu nu cözmüşler cihazi tamir etmisler yapmalari gereken zaten bu garanti bunun icin var. diyeceklerdir. Evet tamir görmüş olacak fakat elektronik cihaz bunlari goze alarak cihaz aliyoruz. Elbette bende cihazinizi sifiriyla deissinler isterim. Fakat garanti ekran deisirse bile bence çok iyi olur.
 
Oyla:

jeff123can

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
AZİZ CAN
Cihazım
Redmi Note8
Meslek
Programcı
Yaş
25
Konum
MERSİN
Katılım
10 Temmuz 2019
Konular
7
Mesajlar
45
Tepkime puanı
7
Puanları
8
Se

Servisin ekrani deisme hakkı var sonucta. Yani ben cihazini garanti sartlari icinde tamir ettim derler. Siz ekrani deisti diye thh ye basvurursaniz heyet size sorunu nu cözmüşler cihazi tamir etmisler yapmalari gereken zaten bu garanti bunun icin var. diyeceklerdir. Evet tamir görmüş olacak fakat elektronik cihaz bunlari goze alarak cihaz aliyoruz. Elbette bende cihazinizi sifiriyla deissinler isterim. Fakat garanti ekran deisirse bile bence çok iyi olur.
cihaz 2.5 aylık ilk 6 ay içinde sorun varsa ilk gün var demek sayılıyormuş.
ben değişmesini istemedim bana rapor verin dedim.
bu konu hakkında bilgi sahibi olan biri yokmu cevaplasın lütfen
 
Oyla:

AfterLife

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Murat
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
39
Konum
Trabzon
Katılım
2 Aralık 2018
Konular
6
Mesajlar
279
Tepkime puanı
175
Puanları
58
cihaz 2.5 aylık ilk 6 ay içinde sorun varsa ilk gün var demek sayılıyormuş.
ben değişmesini istemedim bana rapor verin dedim.
bu konu hakkında bilgi sahibi olan biri yokmu cevaplasın lütfen
Bu konuda ozel bir bilgi sahibi olmaya gerek yok pek sanıyorum. Garantisi olan cihaza bir arızası varsa garanti mudahale eder. Haklaridir da. Siz özel bi istekte bulunduğunuz icin sizi zaten arayacaklardir boyle bir isteginiz var ama durum bu bu diye. Tamiri yapılan cihazin sorunu giderilmisse hakem heyeti sen neden bunu tamir ettin adam rapor istemiş demez. Diyemez. Yakinida ilçe yada il hakem heyeti varsa bi ön bilgi al istersen daha saglikli olur. Umarim istedin raporu alirsin
 
Oyla:

jeff123can

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
AZİZ CAN
Cihazım
Redmi Note8
Meslek
Programcı
Yaş
25
Konum
MERSİN
Katılım
10 Temmuz 2019
Konular
7
Mesajlar
45
Tepkime puanı
7
Puanları
8
cihaz 2.5 aylık ilk 6 ay içinde sorun varsa ilk gün var demek sayılıyormuş.
ben değişmesini istemedim bana rapor verin dedim.
Bu konuda ozel bir bilgi sahibi olmaya gerek yok pek sanıyorum. Garantisi olan cihaza bir arızası varsa garanti mudahale eder. Haklaridir da. Siz özel bi istekte bulunduğunuz icin sizi zaten arayacaklardir boyle bir isteginiz var ama durum bu bu diye. Tamiri yapılan cihazin sorunu giderilmisse hakem heyeti sen neden bunu tamir ettin adam rapor istemiş demez. Diyemez. Yakinida ilçe yada il hakem heyeti varsa bi ön bilgi al istersen daha saglikli olur. Umarim istedin raporu alirsin
peki 20 gün bekletip sonra cihazı işlem yapmadan gönderirlerse ya da ben çizik bile olmayan bir telefon yolladım sorunlu yollarlarsa ne yapacağım
 
Oyla:

Botan63

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Botan Yaprak
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
19
Konum
27000
Katılım
15 Ekim 2019
Konular
0
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Benim telefonda da aynısı var telefon türkiye garantili ise kullanıcı hatası demeyebilirler.Ben de göndermeyi düşünüyorum
 
Oyla:

Aybin.Kilic

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Aybin Kılıç
Cihazım
Note 6 Pro
Meslek
Elektrik Teknisyen
Yaş
51
Konum
Gebze/Kocaeli
Katılım
5 Mart 2016
Konular
10
Mesajlar
294
Tepkime puanı
196
Puanları
58
Apk linki cortlamış. Sayın adminlerimiz bunu başlığa ekleyebilir mi?
 

Ekli dosyalar

  • Ghost Screen_1.0.1.4.apk
    3,8 MB · Görüntüleme: 14
Oyla:

jeff123can

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
AZİZ CAN
Cihazım
Redmi Note8
Meslek
Programcı
Yaş
25
Konum
MERSİN
Katılım
10 Temmuz 2019
Konular
7
Mesajlar
45
Tepkime puanı
7
Puanları
8
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
son durum bu geçen cuma yollandı. kvk adanaya yollandı mersinden cuma günü. cumartesi kvk adanada oldu.kvk adana aynı gün evo istanbula yolladı.pazartesi orada oldu. cihaz daha elime gelmedi. ekran değiştirilmiş.
model redmi note 7
sorun:ghost screen
 
Oyla:

NUCAR44

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
NUMAN UÇAR
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
Hemşir(e)
Konum
MALATYA
Katılım
14 Temmuz 2016
Konular
18
Mesajlar
795
Çözümler
1
Tepkime puanı
637
Puanları
108
Se

Servisin ekrani deisme hakkı var sonucta. Yani ben cihazini garanti sartlari icinde tamir ettim derler. Siz ekrani deisti diye thh ye basvurursaniz heyet size sorunu nu cözmüşler cihazi tamir etmisler yapmalari gereken zaten bu garanti bunun icin var. diyeceklerdir. Evet tamir görmüş olacak fakat elektronik cihaz bunlari goze alarak cihaz aliyoruz. Elbette bende cihazinizi sifiriyla deissinler isterim. Fakat garanti ekran deisirse bile bence çok iyi olur.
Eğer "ayıplı ürün" kategorisine giriyorsa, servis kafasına göre ben istediğimi yaparım politikasına giremez yalnız. Tüketici ne isterse, üretici/ithalatçı/tedarikçi/servis onu yapmak zorunda. Bakın keyfinde demiyorum, ZORUNDA. (Ayıplı ürün değilse durum değişir tabi.)
 
Oyla:

Serdar82

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serdar
Cihazım
Mi9 8GB/128GB
Yaş
41
Konum
İstanbul
Katılım
23 Mart 2018
Konular
46
Mesajlar
250
Tepkime puanı
76
Puanları
43
Kesinlikle kullanıcı hatası olamaz panelle ılgılı bır sıkıntı o ben ilk xiaomi telefonum olan mi6 da yasadım o sorunu delta garantiliydi delta hakkında cok olumsuz seyler duydum kendım goturdum 4 gun sonra yenı panel takılmıs sekılde aldım ve 2 sene boyunca sorunsuz kullandım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ben ghost screenli redmi note 7 mi garantiye yolladım özellikle belirttim tamir olmayak sadece fabrika çıkışlı ayıplı olduğunu kanıtlayın diye buna rağmen gider ekranı değiştirirlerse ne yapmam gerekir.sorun çözülmüş olacak ama cihaz da tamir görmüş olacak.ben thh ye başvurursam ne yapmam gerekir.ne demem gerekir ve bilir kişi isterse ekran değiştiği için cihazda sorun olmuyacak
Bende aynı sıkıntıyı yasamıs biri olarak eger sorunsuz panel ıle degısım yaparlarsa telefon tamır gordu deyıp uzulmene gerek yok daha oncekı mesajımdada yazdım tamırden sonra sıkıntısız sekılde kullandım yeterkı cıhazınıza baska zarar vermesınler ben deltaya gıdıp sıkıntısız gelen cıhaz duymadım ama sansıma cızık dahı olmadan aldım cıhazımı evofone nasıldır garantide bilemem
 
Son düzenleme:
Oyla:
Üst Alt