Yardım genpa dalga geçiyor

Mr.Mitch

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Haydar
Cihazım
Redmi note 8
Meslek
Köle
Konum
Ortadogu
Katılım
20 Ağustos 2019
Konular
46
Mesajlar
576
Tepkime puanı
148
Puanları
58
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
10
Telefon Modeli
note 5
Bootloader Kilidi
Kapalı
telefonumu 9 eylülde kargo ile ghost screen, şarjın cabuk bitmesi, geç şarj olması problemi ile genpa ankara şubseine yolladım 11 eylülde ellerinde oldu 13 eylülde anca baktı beyfendiler ve şarj soketinde ve flexinde sıvı var diye 70 lira ücret talep ettiler. telefonu bi kaç hafta önce ikinci el aldım ve olabilir mümkündür diyip 70 lira ücreti ödedim dekontu gönderdim bu gün siteye baktığım zaman

CİHAZDA KULLANICI KAYNAKLI SIVI TESPİT EDİLDİ ALT BORDDA VE FLEKSİNDE SIVI VAR GARANTİ KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMEZ ÜCRET ONAYLI USB ALT BORD VE ANA FLEX DEĞİŞİMİ YAPILDI GENEL KONTROLLER YAPILDI.

İşlemler tamamlandı (Teslim alınabilir)

yazıyor yani benim problemimle ilgili hiç bir şey yapmadılar ve boşu boşuna 70 lira param gitti ve bunca süre telefonsuz kaldım telefon daha bana gelmedi ama şimdiden problemin hallolmadığını düşünüyorum yapılan işlemden dolayı...

tüketici hakem heyetine başvurmak için 2. kez göndermem gerekirmi yada başka izliyebiliceğim bir yol varmı ?
 

Stoya

Süper Üye
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
SERDAR
Cihazım
POCO X3 NFC
Meslek
Ev Erkeği
Yaş
46
Konum
Muğla
Katılım
12 Temmuz 2019
Konular
104
Mesajlar
20.103
Çözümler
64
Tepkime puanı
16.181
Puanları
338
telefonumu 9 eylülde kargo ile ghost screen, şarjın cabuk bitmesi, geç şarj olması problemi ile genpa ankara şubseine yolladım 11 eylülde ellerinde oldu 13 eylülde anca baktı beyfendiler ve şarj soketinde ve flexinde sıvı var diye 70 lira ücret talep ettiler. telefonu bi kaç hafta önce ikinci el aldım ve olabilir mümkündür diyip 70 lira ücreti ödedim dekontu gönderdim bu gün siteye baktığım zaman

CİHAZDA KULLANICI KAYNAKLI SIVI TESPİT EDİLDİ ALT BORDDA VE FLEKSİNDE SIVI VAR GARANTİ KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMEZ ÜCRET ONAYLI USB ALT BORD VE ANA FLEX DEĞİŞİMİ YAPILDI GENEL KONTROLLER YAPILDI.

İşlemler tamamlandı (Teslim alınabilir)

yazıyor yani benim problemimle ilgili hiç bir şey yapmadılar ve boşu boşuna 70 lira param gitti ve bunca süre telefonsuz kaldım telefon daha bana gelmedi ama şimdiden problemin hallolmadığını düşünüyorum yapılan işlemden dolayı...

tüketici hakem heyetine başvurmak için 2. kez göndermem gerekirmi yada başka izliyebiliceğim bir yol varmı ?

Hakem heyetinden bir sonuç çıkacağını sanmıyorum çünkü servis "Sıvı teması" var demiş ve sizde "kabul" edip para göndermişsiniz :?
 
Oyla:

Mr.Mitch

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Haydar
Cihazım
Redmi note 8
Meslek
Köle
Konum
Ortadogu
Katılım
20 Ağustos 2019
Konular
46
Mesajlar
576
Tepkime puanı
148
Puanları
58
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Hakem heyetinden bir sonuç çıkacağını sanmıyorum çünkü servis "Sıvı teması" var demiş ve sizde "kabul" edip para göndermişsiniz :?

izliyebiliceğimcbir yol yokmu ?
 
Oyla:

AfterLife

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Murat
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
40
Konum
Trabzon
Katılım
2 Aralık 2018
Konular
6
Mesajlar
279
Tepkime puanı
175
Puanları
58
izliyebiliceğimcbir yol yokmu ?
Cihaz 2. El olunca doğal olarak fatura da adiniza deildir sanırım. Hakem heyetine başvurussaniz fatura sahibi istenmiyormu? Bende tam bilmediğim için soruyorum. Farz edin para iadesi yapilacak. Fatura sahibi gerekli olur diye düşünüyorum. Hakem heyetine başvururken sıkıntı olabilir ikinci el cihaz olayi
 
Oyla:

Mr.Mitch

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Haydar
Cihazım
Redmi note 8
Meslek
Köle
Konum
Ortadogu
Katılım
20 Ağustos 2019
Konular
46
Mesajlar
576
Tepkime puanı
148
Puanları
58
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Cihaz 2. El olunca doğal olarak fatura da adiniza deildir sanırım. Hakem heyetine başvurussaniz fatura sahibi istenmiyormu? Bende tam bilmediğim için soruyorum. Farz edin para iadesi yapilacak. Fatura sahibi gerekli olur diye düşünüyorum. Hakem heyetine başvururken sıkıntı olabilir ikinci el cihaz olayi

evet fatura adıma değil bu yüzden cihaz değişimi talep etmeyi istiyorum(tabi haklı bulunursam)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ayriyetten genpanın sitesinde Garantisi Devam Ediyor yazıyor bilmiyorum önemi bir detaymı
 
Oyla:

Burak0635

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
Burak
Cihazım
Mi5
Yaş
48
Konum
Ankara
Katılım
4 Ekim 2017
Konular
2
Mesajlar
89
Tepkime puanı
22
Puanları
8
Sıvı temasında Flex kabloyu değiştirip sorun çözülüyorsa iyi valla :)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Sıvı temasında Flex kabloyu değiştirip sorun çözülüyorsa iyi valla :) ha birde Flex kablo ıslanmaz zaten
 
Oyla:

onununcuköy

Hevesli Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erkan
Cihazım
Yok
Konum
Eskişehir
Katılım
6 Mart 2017
Konular
6
Mesajlar
2.285
Çözümler
44
Tepkime puanı
1.864
Puanları
188
Ben tam anlayamadım herhalde... Board ve flex değişmesi gerekli ancak kullanıcı hatası nedeniyle oluşmuş 70TL ücret gerekli demişler. Siz de kabul etmişsiniz. Belirttikleri arızayı giderip size cihazı gönderiyorlar. Burada sorun ne? Ben mi gözden kaçırdım?

THH düşünceniz var ise özellikle sizin için oldukça zorlu bir süreç olacaktır. Öncelikle cihazda sıvı teması varmış ve bu durum direk kullanıcı hatası. THH sonucu belli. Hayır yok gibi itirazda bulunacak olsanız bilirkişi incelemesi yapılacak fakst hem cihazı ikinci el almışsınız (sizden önceki sahibinde oluşmuş olabilir) hem de ücret onayı vermişsiniz. Yani THH her şekilde Genpa'yı haklı görecektir. Oldu ki THH sizi haklı gördü ücret iadesini veya değişimi Genpa değil satın alınan firma ya da ithalatçı yapar ki onlar da sadece ve sadece fatura sahibine yaparlar. Size verilmesi için sözleşme yapılması, sözleşmeye ilişkin damga vergilerinin yatırılmış olması, fatura üzerindeki kdv'nin geri ödenmiş olması ve satın alma sonucunda oluşan yeni kdv'nin ödenmesi vs. bir sürü ıvır zıvır uğraştırıcı işlem var. Her şey hallolsa bile firmanın iadeyi size yapma gibi bir zorunluluğu yok Bunlar sadece yapılabilmesi için zorunlu olan işlemler... Neyse çok uzattım, özetle anlamaya bakın bence iade çok zor.
 
Oyla:

serkan_esk

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serkan
Cihazım
Sagit
Yaş
45
Konum
Eskisehir
Katılım
24 Kasım 2016
Konular
9
Mesajlar
646
Tepkime puanı
474
Puanları
78
onununcuköy arkadasin asil sorunu ghost screen,kacirdiginiz husus bu

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

Destiny97

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
İsmail
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Meslek
Öğrenci
Konum
Antalya
Katılım
29 Haziran 2017
Konular
36
Mesajlar
1.225
Tepkime puanı
886
Puanları
128
Oyla:

onununcuköy

Hevesli Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erkan
Cihazım
Yok
Konum
Eskişehir
Katılım
6 Mart 2017
Konular
6
Mesajlar
2.285
Çözümler
44
Tepkime puanı
1.864
Puanları
188
onununcuköy arkadasin asil sorunu ghost screen,kacirdiginiz husus bu

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aynen hocam onu gözden kaçırmışım. :)

Yine de ikinci el cihazlarda bu tarz sıkıntılarda iade veya değişim çok zor. Umarım arkadaşımızın sorunu çözülmüştür ve hiç bu süreçle uğraşmak zorunda kalmaz.
 
Oyla:
Üst Alt