Çözüldü GARANTİ

notafrod4

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Burak
Cihazım
Mi 6
Yaş
25
Konum
Van
Katılım
30 Aralık 2017
Konular
6
Mesajlar
18
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Arkadaşlar merhaba yaklaşık 1 buçuk senedir mi 6 cihazım var, ama bu son 2 3 aydır batarya konusunda sıkıntılarım var, önceden 6 7 saat ekran süresi aldığım batarya şimdi 3 ya da 4 saat götürüyor, bu yüzden garantiye gönderip batarya değişimi talep etmeyi düşünüyorum garantisi devam ediyor cihazın, daha önce bayilerden telefon aldığım için göndermeden bayi üstünden hallerdim işlemlerimi, o yüzden bir bilgim yok telefonu nasıl göndermem gerek neler yapmalıyım
 

BlaskalBanz

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Eyüp
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
IT
Konum
Bilecik
Katılım
13 Şubat 2019
Konular
5
Mesajlar
44
Tepkime puanı
10
Puanları
8
Arkadaşlar merhaba yaklaşık 1 buçuk senedir mi 6 cihazım var, ama bu son 2 3 aydır batarya konusunda sıkıntılarım var, önceden 6 7 saat ekran süresi aldığım batarya şimdi 3 ya da 4 saat götürüyor, bu yüzden garantiye gönderip batarya değişimi talep etmeyi düşünüyorum garantisi devam ediyor cihazın, daha önce bayilerden telefon aldığım için göndermeden bayi üstünden hallerdim işlemlerimi, o yüzden bir bilgim yok telefonu nasıl göndermem gerek neler yapmalıyım
Cihazı internettenmi satın aldınız ?
 

pendroz

Kardan Adam
Emekli Yönetici
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kaan
Cihazım
Redmi Note 4x
Konum
istanbul
Katılım
4 Mart 2018
Konular
250
Mesajlar
2.380
Tepkime puanı
6.107
Puanları
338
Hangi firma garantili hocam cihazınız ?
 

Delta Servis 3

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Aslı
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
20 Kasım 2018
Konular
0
Mesajlar
79
Tepkime puanı
34
Puanları
18
Arkadaşlar merhaba yaklaşık 1 buçuk senedir mi 6 cihazım var, ama bu son 2 3 aydır batarya konusunda sıkıntılarım var, önceden 6 7 saat ekran süresi aldığım batarya şimdi 3 ya da 4 saat götürüyor, bu yüzden garantiye gönderip batarya değişimi talep etmeyi düşünüyorum garantisi devam ediyor cihazın, daha önce bayilerden telefon aldığım için göndermeden bayi üstünden hallerdim işlemlerimi, o yüzden bir bilgim yok telefonu nasıl göndermem gerek neler yapmalıyım

Merhabalar,

Cihazınız ile ilgili bir sorun yaşıyor iseniz fatura fotokopiniz ile birlikte yaşadığınız sorunları yazarak yurtiçi kargo 282 140 974 anlaşma kodumuz ile servisimize göndermeniz halinde tarafınıza destek sağlanacaktır.

Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
 
Üst Alt