Çözüldü Garanti konusunda yardımınıza ihtiyacım var

slm.ycl02

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Selim
Cihazım
Note 6 Pro
Meslek
Öğrenci
Yaş
22
Konum
34000
Katılım
27 Eylül 2019
Konular
48
Mesajlar
1.538
Çözümler
6
Tepkime puanı
1.282
Puanları
138
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
Global 11.0.6.0
Telefon Modeli
Redmi Note 6 Pro
Bootloader Kilidi
Kapalı
Merhaba değerli forum üyeleri öncelikle hayırlı akşamlar,
Note 6 pro cihazına sahibim.
Cihazımın -ghost screen hatası nedeniyle- ekranı değişti. 1-2ay sonra da ölü pixel sorunu oluştu. Garanti belgemde yazana göre ücretsiz onarımdan sonra tekrar arizalanirsa benim ücret iadesi gibi bir hakkım doğuyor.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

Servise gönderip ücret iadesi istedim parça bekleniyor yazıyor. Ben ekran değişimi istememiştim. Ürünün iade prosedürüne uygun olmadığı söylendi. İlk sorunum burada.

İkinci sorunum ise sizden yardım istediğim bölüm cihaz alındığında ben yoktum, neden bilmiyorum ama fatura kesmemişler daha sonra keseceklermiş tanıdık telefoncuydu. Faturayı kesti mi kesmedi mi bilmiyorum ama cihazın garantisi olduğuna göre kesilmiş fakat ben almadım. Telefoncuyla görüştük fatura yok diyor. Benim bu durumda ne yapmam gerekiyor, yasal haklarım neler? Bilgi sahibi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum teşekkürler.
 
Son düzenleme:

UtkuYunus1997

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Utku
Cihazım
Oneplus 7T Pro
Konum
580869
Katılım
21 Kasım 2020
Konular
4
Mesajlar
156
Tepkime puanı
178
Puanları
43
Ben de böyle düşünüyordum ama emin değildim hocam. Çok teşekkürler cevap yazan bütün arkadaşlara. Satıcı faturayı sağlayacağını söyledi. İnşallah çabucak çıkarır da artık olursa değişim olmazsa thh'ye başvururum. Kaç ayda sonuçlanır bilen var mı?

Pandemi süreçleri, belki çözüm bekleyen diğer şikayetler der iken yaklaşık olarak bi 4-5 ayı gözden çıkarın derim tahminen. Normal sürecinde birçok işlemin 1-2 aya halolduğunu görmüştüm. Benim şuana kadar ki tecrübelerime dayanarak söylüyorum en az 3 ay bekledim.
 
Oyla:

Drkirpi

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mert
Cihazım
Redmi Note 9 Pr
Yaş
25
Konum
İstanbul
Katılım
15 Kasım 2020
Konular
5
Mesajlar
501
Çözümler
6
Tepkime puanı
213
Puanları
58
İstanbul'da en az 6 ay belki 1 yıl :( ama diğer yerlerde Max 6 ay hocam.
Ben de böyle düşünüyordum ama emin değildim hocam. Çok teşekkürler cevap yazan bütün arkadaşlara. Satıcı faturayı sağlayacağını söyledi. İnşallah çabucak çıkarır da artık olursa değişim olmazsa thh'ye başvururum. Kaç ayda sonuçlanır bilen var mı?
 
Oyla:

slm.ycl02

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Selim
Cihazım
Note 6 Pro
Meslek
Öğrenci
Yaş
22
Konum
34000
Katılım
27 Eylül 2019
Konular
48
Mesajlar
1.538
Çözümler
6
Tepkime puanı
1.282
Puanları
138
Pandemi süreçleri, belki çözüm bekleyen diğer şikayetler der iken yaklaşık olarak bi 4-5 ayı gözden çıkarın derim tahminen. Normal sürecinde birçok işlemin 1-2 aya halolduğunu görmüştüm. Benim şuana kadar ki tecrübelerime dayanarak söylüyorum en az 3 ay bekledim.
İstanbul'da en az 6 ay belki 1 yıl :( ama diğer yerlerde Max 6 ay hocam.
2 aya garantisi bitecek sorun olur mu? 3-5 ay beklerim sıkıntı olmaz yeni telefon alırım diğeri eninde sonunda iade olur zaten.
 
Oyla:

UtkuYunus1997

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Utku
Cihazım
Oneplus 7T Pro
Konum
580869
Katılım
21 Kasım 2020
Konular
4
Mesajlar
156
Tepkime puanı
178
Puanları
43
2 aya garantisi bitecek sorun olur mu? 3-5 ay beklerim sıkıntı olmaz yeni telefon alırım diğeri eninde sonunda iade olur zaten.

Tüketici hakem heyetine konuyu aktardığınız anda dilekçe içerisinde bu durumuda belirtirseniz sorun olmaz gerçi zaten faturadan belli oluyor garantisi konu thh de iken biten cihazlarım için para iadesi almışlığım var. Süreç uzun olabileceğinden ötürü aradaki bu durum size yansımıyor genelde.
 
Oyla:

slm.ycl02

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Selim
Cihazım
Note 6 Pro
Meslek
Öğrenci
Yaş
22
Konum
34000
Katılım
27 Eylül 2019
Konular
48
Mesajlar
1.538
Çözümler
6
Tepkime puanı
1.282
Puanları
138
Tüketici hakem heyetine konuyu aktardığınız anda dilekçe içerisinde bu durumuda belirtirseniz sorun olmaz gerçi zaten faturadan belli oluyor garantisi konu thh de iken biten cihazlarım için para iadesi almışlığım var. Süreç uzun olabileceğinden ötürü aradaki bu durum size yansımıyor genelde.
Tamamdır teşekkürler
 
Oyla:

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
214
Çözümler
1
Tepkime puanı
64
Puanları
43
Merhaba,

Konuyu birde firmamız tarafından anlatılması gerektiğinin uygun olduğunu düşünüyoruz. İki servis süreci ve servis hakkında ki bütün bilgilendirmeler kullanıcımıza tarafımdan sağlanmıştır.

İlk servis işleminde cihaz servis noktasına ekran sorunu ve batarya değerleri ile yönlendirilmiştir. Cihaza yapılan teknik incelemeler neticesinde cihazın kamera lensinin kullanım kaynaklı kırık olduğu ve bataryada arıza olmadığı tespit edilmiştir. Batarya da arıza olmaması sebebi ile yalnızca kullanıcımızın talebi doğrultusunda ona ücretli onarım prosedürü dahilinde yardımcı olabileceğimiz iletilmiştir. Cihazın kamera lensinin kırık olması ve kullanıcımızın kamera lens değişimi istememesine istinaden ekran değişimi yapılmış ve çıkışı sağlanmıştır.

Cihaz kullanıcımıza teslim edildikten ortalama 90 gün sonra ekranda sorun yaşadığı ve iade işlemleri konusunda destek istediği belirtilmiştir. Geçen süre kaynaklı nihai kararın teknik servis incelemelerinden sonra verileceği bu sebeple taleplerini ve arızaları yazıp servise tekrar yönlendirmesi gerektiği iletilmiştir.

Ürün servis noktasına geldiğinde tekrar firmamıza iade istediğini iletmiş olup bu doğrultuda kontroller sağlanmıştır. Ürünün kullanım kaynaklı zarar görmesi ve fatura olmaması nedeni ile iade raporu konusunda destek olamayacağımız iletilmiştir.

Takdir edersiniz ki kullanım kaynaklı zarar gören bir cihazın iadesinin sağlanması mümkün değildir.

Zaman ayırıp süreci bir de firmamız tarafından uzun uzadıya okuduğunuz için teşekkür ederiz.
 
Son düzenleme:
Oyla:

UtkuYunus1997

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Utku
Cihazım
Oneplus 7T Pro
Konum
580869
Katılım
21 Kasım 2020
Konular
4
Mesajlar
156
Tepkime puanı
178
Puanları
43
Merhaba,

Konuyu birde firmamız tarafından anlatılması gerektiğinin uygun olduğunu düşünüyoruz. İki servis süreci ve servis hakkında ki bütün bilgilendirmeler kullanıcımıza tarafımdan sağlanmıştır.

İlk servis işleminde cihaz servis noktasına ekran sorunu ve batarya değerleri ile yönlendirilmiştir. Cihaza yapılan teknik incelemeler neticesinde cihazın kamera lensinin kullanım kaynaklı kırık olduğu ve bataryada arıza olmadığı tespit edilmiştir. Batarya da arıza olmaması sebebi ile yalnızca kullanıcımızın talebi doğrultusunda ona ücretli onarım prosedürü dahilinde yardımcı olabileceğimiz iletilmiştir. Cihazın kamera lensinin kırık olması ve kullanıcımızın kamera lens değişimi istememesine istinaden ekran değişimi yapılmış ve çıkışı sağlanmıştır.

Cihaz kullanıcımıza teslim edildikten ortalama 90 gün sonra ekranda sorun yaşadığı ve iade işlemleri konusunda destek istediği belirtilmiştir. Geçen süre kaynaklı nihai kararın teknik servis incelemelerinden sonra verileceği bu sebeple taleplerini ve arızaları yazıp servise tekrar yönlendirmesi gerektiği iletilmiştir.

Ürün servis noktasına geldiğinde tekrar firmamıza iade istediğini iletmiş olup bu doğrultuda kontroller sağlanmıştır. Ürünün kullanım kaynaklı zarar görmesi nedeni ve fatura olmaması nedeni ile iade raporu konusunda destek olamayacağımız iletilmiştir.

Takdir edersiniz ki kullanım kaynaklı zarar gören bir cihazın iadesinin sağlanması mümkün değildir.

Zaman ayırıp süreci bir de firmamız tarafından uzun uzadıya okuduğunuz için teşekkür ederiz.

Açıklayıcı bilgilendirmeniz için teşekkürler.
 
Oyla:

slm.ycl02

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Selim
Cihazım
Note 6 Pro
Meslek
Öğrenci
Yaş
22
Konum
34000
Katılım
27 Eylül 2019
Konular
48
Mesajlar
1.538
Çözümler
6
Tepkime puanı
1.282
Puanları
138
Merhaba,

Konuyu birde firmamız tarafından anlatılması gerektiğinin uygun olduğunu düşünüyoruz. İki servis süreci ve servis hakkında ki bütün bilgilendirmeler kullanıcımıza tarafımdan sağlanmıştır.

İlk servis işleminde cihaz servis noktasına ekran sorunu ve batarya değerleri ile yönlendirilmiştir. Cihaza yapılan teknik incelemeler neticesinde cihazın kamera lensinin kullanım kaynaklı kırık olduğu ve bataryada arıza olmadığı tespit edilmiştir. Batarya da arıza olmaması sebebi ile yalnızca kullanıcımızın talebi doğrultusunda ona ücretli onarım prosedürü dahilinde yardımcı olabileceğimiz iletilmiştir. Cihazın kamera lensinin kırık olması ve kullanıcımızın kamera lens değişimi istememesine istinaden ekran değişimi yapılmış ve çıkışı sağlanmıştır.

Cihaz kullanıcımıza teslim edildikten ortalama 90 gün sonra ekranda sorun yaşadığı ve iade işlemleri konusunda destek istediği belirtilmiştir. Geçen süre kaynaklı nihai kararın teknik servis incelemelerinden sonra verileceği bu sebeple taleplerini ve arızaları yazıp servise tekrar yönlendirmesi gerektiği iletilmiştir.

Ürün servis noktasına geldiğinde tekrar firmamıza iade istediğini iletmiş olup bu doğrultuda kontroller sağlanmıştır. Ürünün kullanım kaynaklı zarar görmesi ve fatura olmaması nedeni ile iade raporu konusunda destek olamayacağımız iletilmiştir.

Takdir edersiniz ki kullanım kaynaklı zarar gören bir cihazın iadesinin sağlanması mümkün değildir.

Zaman ayırıp süreci bir de firmamız tarafından uzun uzadıya okuduğunuz için teşekkür ederiz.
Takdir edersiniz ki kullanım kaynaklı zarar gören cihazın ücretsiz onarıma da girmesi mümkün değildir. Ben faturanın kopyasını aldım ve size ulaşım sağladım az önce, dönüş yapmanızı bekliyorum.
Cihazda sadece kamera lensinin köşesinde ufak çatlak var onun dışında kılıf ve koruyucusuz kullanılmadı. 1.5 senelik cihaz illa ki kullanıma bağlı ufak da olsa çizik olacak normal olan budur. Faturam var 2. kez ekran arizasi için servise verdim telefonu. Ve iade talebim var gereğini yapmanızı talep ediyorum. Teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Oyla:

slm.ycl02

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Selim
Cihazım
Note 6 Pro
Meslek
Öğrenci
Yaş
22
Konum
34000
Katılım
27 Eylül 2019
Konular
48
Mesajlar
1.538
Çözümler
6
Tepkime puanı
1.282
Puanları
138
Cihaza ait resimleri bırakıyorum buraya.
 

Ekli dosyalar

  • 48debbe6-d16d-4596-9b99-ff2356442c82.jpg
    48debbe6-d16d-4596-9b99-ff2356442c82.jpg
    60,7 KB · Görüntüleme: 5
  • 7e698e1f-c435-4e05-8cb0-247563492001.jpg
    7e698e1f-c435-4e05-8cb0-247563492001.jpg
    94,7 KB · Görüntüleme: 5
  • 41ed2c78-bbeb-4412-9cd8-97973576a7fb.jpg
    41ed2c78-bbeb-4412-9cd8-97973576a7fb.jpg
    74,2 KB · Görüntüleme: 6
  • aae6f9c0-b67d-44a7-bce8-969a47e53d4c.jpg
    aae6f9c0-b67d-44a7-bce8-969a47e53d4c.jpg
    99,6 KB · Görüntüleme: 6
  • 91369350-57a2-4d43-8516-6ce4246c538a.jpg
    91369350-57a2-4d43-8516-6ce4246c538a.jpg
    70,4 KB · Görüntüleme: 5
Oyla:
Üst Alt