Şimdiye kadar hiç bir cihazımı garantiye gönderme gereği olmadı... Sadece bu yılın başlarında kendi hatam sonucu Mi4'te oluşan problem için elden Delta'ya götürdüm ve 15 dakika içinde sıkıntıyı giderip teslim ettiler. Dolayısıyla şu firma iyi veya bu firma kötü demem kişisel tecrübelerimle mümkün değil ama yıllardan beri forumları takip ederim ve KVK hep en iyi servis olarak geçer. Mağduriyetler maalesef ki her serviste yaşanıyor ancak kişisel düşüncem Tüketici Hakem Heyetleri müşteri odaklı kararlar veriyor ve yaşanan mağduriyetler bir şekilde THH'ler vasıtasıyla gideriliyor. KVK olması bence avantaj yani eğer fiyat farkı olmayacaksa veya az olacaksa KVK tercih edilmeli ama
diğer konuda yazıldığı şekilde arada 400 lira fark olması gereksiz abartı... Serviste sorun yaşansa bile THH bir şekilde sıkıntıyı gideriyor.
Distribütorlük için ise Xiaomi'den gelen her hangi bir teyit yok. Doğa mobil sadece linkedn sayfasında böyle bir şey yazmış ve başka bir açıklaması yok. Her hangi bir belge yayınlanmış değil. Sadece alınan duyumlar üzerine forumda açılmış bir konu ve bu konu baz alınarak web sitelerinin yapmış oldukları haberler var. Xiaomi'nin daha önce distribütörle girmiş olduğu ülkelerdeki eylemleri ile kıyaslayınca sadece bu kadar emare ile birileri resmi distribütör oldu demek son derece gereksiz...