- Adım
- E
- Cihazım
- Redmi K60 Pro
- Yaş
- 30
- Konum
- Türkiye
- Katılım
- 24 Aralık 2019
- Konular
- 12
- Mesajlar
- 3.556
- Çözümler
- 26
- Tepkime puanı
- 2.224
- Puanları
- 188
Sorun güncelleme kaynaklı olabilir bence. Ben de kilit açarken bir kaç sorun yaşadım ama farklı sürümler deneyerek aştım tabi hiçbirinde süre sıfırlaması olmamıştı. Bence siz farklı bir Mi hesabı ile tekrar başvuru yapın. Hiçbir şekilde güncelleme vs yapmayın. Geliştirici seçeneklerine müdahale etmeyin.Hiç bir detayı atlamadım. Bütün talimatlara harfiyen uydum. "168 saat" paradoksuna sıkışıp kaldım. 7 gün süre veriyorsa ben 8 gün, 10 gün bekledim garanti olsun diye ama yok. Az evvel kriz geçirdim, monitöre yazık olacaktı.