Yardım Delta Servisin Cihaz Durumuyla İlgili Kararsızlığı

Troniac

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Arif
Cihazım
Mi6
Yaş
28
Konum
İstanbul
Katılım
1 Aralık 2018
Konular
1
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Cihazımı 23.11.2018'de 425541 form no ile elden teslim ettim. Servise gönderme nedenim parmak izi dolasıyla menü tuşunun çalışmamasıydı. Daha sonra siteden kontrol ettiğimde cihaz ''onarım işlemleri devam ediyor'' şeklinde gözükmeye başladı ve bende hemen çözüleceğini düşünüp sevindim. 1 hafta sonra hala öyle olduğunu görünce mail attım ve aldığım yanıt ad soyadım ile cihaza sistemde ulaşılamadığıydı. En sonunda form no ile cihazımı sistemde bulabildiler ve birkaç gün içinde cihaz ''parça bekleniyor'' aşamasına geçti. Tabi ki ben yine cihazımın çözüme kavuşacağımı düşünüp beklemeye başladım. En son bugün yani 7.12.2018 de kontrol ettiğimde cihazın son durumu ''onarım işlemleri devam ediyor'' olarak tekrar güncellenmiş gözüküyordu. Delta servis bırakın cihaza hangi işlemlerin yapıldığı, fotoğraflarını vs. sisteme yüklemeyi, cihazın hangi aşamada olduğuna bile karar veremiyor sanırım..

Umarım daha fazla yılan hikayesine dönüşmez ve çözüm bulunur bu konuya
 

dokidoki

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
gökhan
Cihazım
bb q10
Yaş
33
Konum
bolu
Katılım
24 Eylül 2018
Konular
10
Mesajlar
253
Tepkime puanı
98
Puanları
43
Belki parca geldigi icin tekrardan onarim bekliyordur. Ben butun servislerin assagi yukari ayni okdugunu dusunuyorum. İlk magduriyetimi Nokia ve Kvk ile yasamistim. Cihaz gidiyor parca eksik geliyor gidiyor geliyor falan. Sonraki zamanlar kvk nin lvlini dusurup Teleservice in lvlini yukseltmislerdi. Yine baska bir Nokia telefonumda sikintilar yasadim. Ekran degisti anakart degisti sorun cozulemedi. Zar zor baska bir model telefonla degisim saglattim. Yakin zamanda ise Samsung note 2 telefonumun ekranini kirdigim icin kendi servisinde ekranini degistirdim. Geldiginde kulaklik portunda bir parcayi oturtmamislar geri gonderdik. Tekrar geldiginde kasayi catlatmislardi. Servisi arayip durumu anlattigimda "elimizde resimleri var bize geldiginde boyleydi" denildi. Bende resimleri paylasmalarini istedigimde paylasamayacaklarini soylediler.( Arkadasimin bayisi uzerinden gonderdigim icin catlak halde geldigini kendisi de gordu ki gitmeden onceki halini hem o hemde bendeki resimlerden dogrulayabiliyoruz.) . Samsung genel mudurlugu ile yaptigim gorusmeler sonucunda servis bayiden telefonu kendisi alip kasayi degistirip yollamisti. Biraz uzun oldu ama durum bu. Aldigim her urunde bir aksilik cikmasi nedeniyle vu tur konularda ortalama birisinden fazlaca tecrubem var. Umarim sizinde sikintiniz en kisa zamanda cozulmus olur.
 

Troniac

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Arif
Cihazım
Mi6
Yaş
28
Konum
İstanbul
Katılım
1 Aralık 2018
Konular
1
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Belki parca geldigi icin tekrardan onarim bekliyordur. Ben butun servislerin assagi yukari ayni okdugunu dusunuyorum. İlk magduriyetimi Nokia ve Kvk ile yasamistim. Cihaz gidiyor parca eksik geliyor gidiyor geliyor falan. Sonraki zamanlar kvk nin lvlini dusurup Teleservice in lvlini yukseltmislerdi. Yine baska bir Nokia telefonumda sikintilar yasadim. Ekran degisti anakart degisti sorun cozulemedi. Zar zor baska bir model telefonla degisim saglattim. Yakin zamanda ise Samsung note 2 telefonumun ekranini kirdigim icin kendi servisinde ekranini degistirdim. Geldiginde kulaklik portunda bir parcayi oturtmamislar geri gonderdik. Tekrar geldiginde kasayi catlatmislardi. Servisi arayip durumu anlattigimda "elimizde resimleri var bize geldiginde boyleydi" denildi. Bende resimleri paylasmalarini istedigimde paylasamayacaklarini soylediler.( Arkadasimin bayisi uzerinden gonderdigim icin catlak halde geldigini kendisi de gordu ki gitmeden onceki halini hem o hemde bendeki resimlerden dogrulayabiliyoruz.) . Samsung genel mudurlugu ile yaptigim gorusmeler sonucunda servis bayiden telefonu kendisi alip kasayi degistirip yollamisti. Biraz uzun oldu ama durum bu. Aldigim her urunde bir aksilik cikmasi nedeniyle vu tur konularda ortalama birisinden fazlaca tecrubem var. Umarim sizinde sikintiniz en kisa zamanda cozulmus olur.

Dediğiniz mümkün olmakla beraber her servis aynı mantığını benimsemeyi sevmiyorum ben. Bir firmanın kendini diğerlerinden daha iyi konumlandırabilmesi için öncelikle tüketici lehine hamlelerde bulunması gerekiyor. Eğer ki parça geldiyse ürünün son durumu hakkında ''yapılan işlem'' kısmında belirtmeleri ve fotoğrafları eklemeleri gerekirdi diye düşünüyorum. Umarım Delta'nın forumdaki temsilcileri bu konu hakkında bir yorumda bulunurlar

Delta Servis Delta Servis 1 Delta Servis 2 Delta Servis 3
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
Cihazımı 23.11.2018'de 425541 form no ile elden teslim ettim. Servise gönderme nedenim parmak izi dolasıyla menü tuşunun çalışmamasıydı. Daha sonra siteden kontrol ettiğimde cihaz ''onarım işlemleri devam ediyor'' şeklinde gözükmeye başladı ve bende hemen çözüleceğini düşünüp sevindim. 1 hafta sonra hala öyle olduğunu görünce mail attım ve aldığım yanıt ad soyadım ile cihaza sistemde ulaşılamadığıydı. En sonunda form no ile cihazımı sistemde bulabildiler ve birkaç gün içinde cihaz ''parça bekleniyor'' aşamasına geçti. Tabi ki ben yine cihazımın çözüme kavuşacağımı düşünüp beklemeye başladım. En son bugün yani 7.12.2018 de kontrol ettiğimde cihazın son durumu ''onarım işlemleri devam ediyor'' olarak tekrar güncellenmiş gözüküyordu. Delta servis bırakın cihaza hangi işlemlerin yapıldığı, fotoğraflarını vs. sisteme yüklemeyi, cihazın hangi aşamada olduğuna bile karar veremiyor sanırım..

Umarım daha fazla yılan hikayesine dönüşmez ve çözüm bulunur bu konuya
Merhaba, cihazınız servis sürecini aşmamıştır. Gelen her cihaz kayıt, ilk inceleme, onarım, kalite kontrol ve akabinde teslim onayı aşamalarından geçmektedir. Servis sürecimiz bu şekilde işlemektedir. Cihazınızın ekran değişimi yapılmış, onarımı tamamlanmıştır. Şuan kalite kontrol aşamasındadır. En kısa sürede tarafınıza gönderimi sağlanacaktır. Anlayışınız için teşekkürler.
Saygılarımla
 
Üst Alt