- Adım
- Arif
- Cihazım
- Mi6
- Yaş
- 28
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 1 Aralık 2018
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Cihazımı 23.11.2018'de 425541 form no ile elden teslim ettim. Servise gönderme nedenim parmak izi dolasıyla menü tuşunun çalışmamasıydı. Daha sonra siteden kontrol ettiğimde cihaz ''onarım işlemleri devam ediyor'' şeklinde gözükmeye başladı ve bende hemen çözüleceğini düşünüp sevindim. 1 hafta sonra hala öyle olduğunu görünce mail attım ve aldığım yanıt ad soyadım ile cihaza sistemde ulaşılamadığıydı. En sonunda form no ile cihazımı sistemde bulabildiler ve birkaç gün içinde cihaz ''parça bekleniyor'' aşamasına geçti. Tabi ki ben yine cihazımın çözüme kavuşacağımı düşünüp beklemeye başladım. En son bugün yani 7.12.2018 de kontrol ettiğimde cihazın son durumu ''onarım işlemleri devam ediyor'' olarak tekrar güncellenmiş gözüküyordu. Delta servis bırakın cihaza hangi işlemlerin yapıldığı, fotoğraflarını vs. sisteme yüklemeyi, cihazın hangi aşamada olduğuna bile karar veremiyor sanırım..
Umarım daha fazla yılan hikayesine dönüşmez ve çözüm bulunur bu konuya
Umarım daha fazla yılan hikayesine dönüşmez ve çözüm bulunur bu konuya