Çözüldü Delta Servis Yalanı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

alikoca

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
ali
Cihazım
xiaomi a2 lite
Yaş
33
Konum
istanbul
Katılım
8 Aralık 2018
Konular
1
Mesajlar
27
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Form numarası
517101
28/08/2019 tarihinde 473381 numarası ile Xiaomi Mi a2 Lite telefonumu ekran sararması şikayeti ile delta servise yolladım telefonum garanti kapsamında ekranı değişti. 24/08/2020 tarihinde 517101 numarası ile aynı şikayet ile yolladım fakat kapakta ezilme var denilerek garanti kapsamına çıkarıldı. Tavsiyem sakin ama sakin bulaşmayın bu firmaya. Garantisi bu firma ise garantisi yok bilin. Garanti kapsamından çıkaran kapak ezikliği resimde. Telefonda düşme vs darbe yok
 

Ekli dosyalar

  • 20200827_110036.jpg
    20200827_110036.jpg
    165,7 KB · Görüntüleme: 50

alikoca

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
ali
Cihazım
xiaomi a2 lite
Yaş
33
Konum
istanbul
Katılım
8 Aralık 2018
Konular
1
Mesajlar
27
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Telefon gayette darbe almış hocam.
Ordan nasil bi darbe alacak bunun sari leke ye etmisi ayrica sari leke den daha once niye değişti darbe yokken madem ben Allah a havale ettim ins delta servise duserse isiniz gorursunuz zaten
 

mattenz

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
-
Cihazım
-
Konum
-
Katılım
19 Ağustos 2020
Konular
0
Mesajlar
277
Tepkime puanı
933
Puanları
108
Redmi Note 4'ü ilk aldığımda delta servis garantili olarak almıştım 6 ay sonra ekranda ghost screen problemi yaşadım ve serviye gönderdim kendileri cihaz 1 hafta bizde kalsın kontrol edelim değişimi yaparız dediler bende kontrol etmeye gerek yok sonuç ve netice belli ama öyle diyorsanız yapın dedim 1 hafta sonra ekranı değiştirdiklerini söylediler cihaz geldi evet ekran değişmiş sorun gitmişti ama farklı bir panel takmışlar renkler çok canlı değildi tat alamadım cihazdan elden çıkartmıştım fakat ilgililerdi yani sorunu çözme odaklıydılar sizin durumu bilemiyorum tabi net birşey demek olmaz. Delta servis yetkilileri konuyu görürse yazarlar zaten umarım çözülür yada orta bir yol bulunur.
 

alikoca

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
ali
Cihazım
xiaomi a2 lite
Yaş
33
Konum
istanbul
Katılım
8 Aralık 2018
Konular
1
Mesajlar
27
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Redmi Note 4'ü ilk aldığımda delta servis garantili olarak almıştım 6 ay sonra ekranda ghost screen problemi yaşadım ve serviye gönderdim kendileri cihaz 1 hafta bizde kalsın kontrol edelim değişimi yaparız dediler bende kontrol etmeye gerek yok sonuç ve netice belli ama öyle diyorsanız yapın dedim 1 hafta sonra ekranı değiştirdiklerini söylediler cihaz geldi evet ekran değişmiş sorun gitmişti ama farklı bir panel takmışlar renkler çok canlı değildi tat alamadım cihazdan elden çıkartmıştım fakat ilgililerdi yani sorunu çözme odaklıydılar sizin durumu bilemiyorum tabi net birşey demek olmaz. Delta servis yetkilileri konuyu görürse yazarlar zaten umarım çözülür yada orta bir yol bulunur.
Hocam ilkinde değişti sonra araya pandemi girdi geç yolladim önemsemedim ama bu yapılan is ahlaki degil madem ilkinde sorun neydi ikincisinde ben telefona darbe vermişim de olmuş.ilk kez alacaklara uyari bulasmayin gorsun herkes .zaten acik acik islem numaralarimi yazdim
 

SerseristyLe

Uzman Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Gökhan
Cihazım
Mi 10 T
Yaş
54
Konum
İstanbul
Katılım
4 Aralık 2017
Konular
44
Mesajlar
2.559
Çözümler
9
Tepkime puanı
913
Puanları
178
Delta veya başarı vs bi firma ile alakam yok sıvı temas ( cihazın su geçirmeme özelliği olsa dahi) düşürme kaynaklı kasa kapak ezilmesi cihazı garanti dışı bırakır.
Sırf bunlardan dolayı yurt dışı cihaz alıp kullanıyorum
 

SertaGE

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sertaç
Cihazım
Mi Note 10 Lite
Meslek
Sistem Mühendisi
Yaş
37
Konum
İstanbul
Katılım
25 Mayıs 2017
Konular
20
Mesajlar
437
Tepkime puanı
296
Puanları
78
Işiniz görülmemiş, istediğinizi alamamışsınız diye canınız yanmış ve hunharca içinizi buraya dökmüşsünüz. Ama o iş öyle değil.

Cihazınızda fiziksel hasar var, sanırım bunu inkar etmiyorsunuz. Cihazınızın garanti kapsamında işlem görmemesinin sebebi cihazdaki arıza veya sorun ile fiziksel hasarın ilişkili olması değil. Tüm markalarda ve tüm yetkili servislerde geçerli olan durum sizin için de geçerli olmuş. Cihazda fiziksel hasar varsa, cihaz garanti kapsamı dışındadır. Arıza veya sorunun hasar ile ilişkili olmasına bakılmaz. Nedeni de şu:
Fiziksel hasar durduk yere kendi kendine oluşan bir şey değildir. Cihaza bir darbe gelir, düşer vs. Servis cihazdaki arızaya bu hasarı göz ardı ederek onarım yapar ve akabinde bir süre sonra cihazın yere düşmüş olması nedeniyle cihazınız tekrar arıza yaparsa, bu arızanın sebebi fiziksel hasar mı, yoksa servisin onarım için yaptığı mudahale mi bunu ayırt etmek mümkün olmaz.

Bu tarz durumlarda tüm markalar ve yetkili servislerde prosedür aynıdır.

Ha şimdi benim cihazımda şurasında şu vardı ama benimki onarım gördü diyenler çıkacak. Servis kendi insiyatifinde onarım yapabilir, ama buna mecbur değildir.

Bu arada Delta veya herhangi hiç bir servis veya marka ile hiç bir alakam yoktur.
 

alikoca

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
ali
Cihazım
xiaomi a2 lite
Yaş
33
Konum
istanbul
Katılım
8 Aralık 2018
Konular
1
Mesajlar
27
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Işiniz görülmemiş, istediğinizi alamamışsınız diye canınız yanmış ve hunharca içinizi buraya dökmüşsünüz. Ama o iş öyle değil.

Cihazınızda fiziksel hasar var, sanırım bunu inkar etmiyorsunuz. Cihazınızın garanti kapsamında işlem görmemesinin sebebi cihazdaki arıza veya sorun ile fiziksel hasarın ilişkili olması değil. Tüm markalarda ve tüm yetkili servislerde geçerli olan durum sizin için de geçerli olmuş. Cihazda fiziksel hasar varsa, cihaz garanti kapsamı dışındadır. Arıza veya sorunun hasar ile ilişkili olmasına bakılmaz. Nedeni de şu:
Fiziksel hasar durduk yere kendi kendine oluşan bir şey değildir. Cihaza bir darbe gelir, düşer vs. Servis cihazdaki arızaya bu hasarı göz ardı ederek onarım yapar ve akabinde bir süre sonra cihazın yere düşmüş olması nedeniyle cihazınız tekrar arıza yaparsa, bu arızanın sebebi fiziksel hasar mı, yoksa servisin onarım için yaptığı mudahale mi bunu ayırt etmek mümkün olmaz.

Bu tarz durumlarda tüm markalar ve yetkili servislerde prosedür aynıdır.

Ha şimdi benim cihazımda şurasında şu vardı ama benimki onarım gördü diyenler çıkacak. Servis kendi insiyatifinde onarım yapabilir, ama buna mecbur değildir.

Bu arada Delta veya herhangi hiç bir servis veya marka ile hiç bir alakam yoktur.
Ne alakasi var dusme böyle mi olur kasa ezilir kapakta eziklik.kapak ciksa degistrsem garanti kapsami mi olacak olay bu.peki kapak niye ezliyo hepimiz arabaya tutturuyoruz buyuk ihtima ondan eksper bunu cozmek istemiyorsa kotu niyetlidir.anlatmak istediğim bu benim .
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Delta veya başarı vs bi firma ile alakam yok sıvı temas ( cihazın su geçirmeme özelliği olsa dahi) düşürme kaynaklı kasa kapak ezilmesi cihazı garanti dışı bırakır.
Sırf bunlardan dolayı yurt dışı cihaz alıp kullanıyorum
Hocam dusse kasa ezilir zaten kapak ezimesi deformasyon u ben millet bilgilensin diye yazıyorum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Iste bizim zihniyet yüzünden rahatlar sen 3000 5000 urun al kapak ezik sarj soketi ezik garanti dışı böyle yenilmeye devam madem exper dusup dusmedigini bilecek .bi telefon dusse kasasinin zarar gormemesi imkansiz
 
Son düzenleme:

SertaGE

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sertaç
Cihazım
Mi Note 10 Lite
Meslek
Sistem Mühendisi
Yaş
37
Konum
İstanbul
Katılım
25 Mayıs 2017
Konular
20
Mesajlar
437
Tepkime puanı
296
Puanları
78
Ne alakasi var dusme böyle mi olur kasa ezilir kapakta eziklik.kapak ciksa degistrsem garanti kapsami mi olacak olay bu.peki kapak niye ezliyo hepimiz arabaya tutturuyoruz buyuk ihtima ondan eksper bunu cozmek istemiyorsa kotu niyetlidir.anlatmak istediğim bu benim .
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Hocam dusse kasa ezilir zaten kapak ezimesi deformasyon u ben millet bilgilensin diye yazıyorum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Iste bizim zihniyet yüzünden rahatlar sen 3000 5000 urun al kapak ezik sarj soketi ezik garanti dışı böyle yenilmeye devam madem exper dusup dusmedigini bilecek .bi telefon dusse kasasinin zarar gormemesi imkansiz
Maalesef hala aynı mantıkla düşünmeye devam ediyorsunuz. Ben sadece kendim 3-4 örnek yaşadım, cihazım elimden düşüp ekranı gitti (karardı) ancak kasada zerre çizik/göçük vs yoktu. Ayrıca araç tutacağının göçüğe nasıl neden olacağını da anlamak güç. Yaklaşık 10 seneye yakındır araç tutacağı ile envai çeşit cihaz kullandım, hiç birisinde ezik/göçük vs oluşmadı.

Siz de çoğu kullanıcı gibi X ücret ödedim, her şeye hakkım var düşüncesindesiniz. Birincisi ödediğiniz ücretin çokluğu marka ile ilgili değil, Türkiye'deki vergi sistemiyle alakalı. İkincisi ödediğiniz ücret, markadan hisse satın almanıza değil sadece bir cihaz satın almanıza yarıyor. X ücret ödedim, her istediğimi yapmak zorundalar mantığından vazgeçin lütfen.
 

alikoca

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
ali
Cihazım
xiaomi a2 lite
Yaş
33
Konum
istanbul
Katılım
8 Aralık 2018
Konular
1
Mesajlar
27
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Maalesef hala aynı mantıkla düşünmeye devam ediyorsunuz. Ben sadece kendim 3-4 örnek yaşadım, cihazım elimden düşüp ekranı gitti (karardı) ancak kasada zerre çizik/göçük vs yoktu. Ayrıca araç tutacağının göçüğe nasıl neden olacağını da anlamak güç. Yaklaşık 10 seneye yakındır araç tutacağı ile envai çeşit cihaz kullandım, hiç birisinde ezik/göçük vs oluşmadı.

Siz de çoğu kullanıcı gibi X ücret ödedim, her şeye hakkım var düşüncesindesiniz. Birincisi ödediğiniz ücretin çokluğu marka ile ilgili değil, Türkiye'deki vergi sistemiyle alakalı. İkincisi ödediğiniz ücret, markadan hisse satın almanıza değil sadece bir cihaz satın almanıza yarıyor. X ücret ödedim, her istediğimi yapmak zorundalar mantığından vazgeçin lütfen.
Tamam hocam en haklı sensin.exper raporu kapak ezik.kapak ezik diye ekran sarardı ben sucluyum.kapağı ezip ekrani sararttim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Tamam hocam en haklı sensin.exper raporu kapak ezik.kapak ezik diye ekran sarardı ben sucluyum.kapağı ezip ekrani sararttim
Ben neyin neye yol acilabilecegi bilinmeli bunu istiyorum yoksa kapak ezikliği sari leke yapıyorsa sorun yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt