Çözüldü Delta Servis Veyahut Görevlilerinin Yaptıkları Sorumsuzluk

!! Cyber !!

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Metehan
Cihazım
Mi 5s
Yaş
25
Konum
Kahramanmaraş
Katılım
3 Nisan 2017
Konular
12
Mesajlar
79
Tepkime puanı
26
Puanları
18
Form numarası
449133
Öncelikle iyi günler dilerim herkese, iyi forumlar arkadaşlar..
N11 sitesinden MYS ticaret faturalı 21/07/2017 tarihinde kutusundan çıkarırken bile kenarları hafif soyulmuş ve soyulmaya meyilli vaziyette Mi 6 cihazımı satın aldım, internette araştırdığım kadarıyla çoğu kişi KENDİ KENDİNE! soyulma problemini yaşıyordu zaten ama kullanımda sıkıntı olmadığı için ürünü iade etmedim, derken yaklaşık 7-8 ay kullanım sonrasında hoparlörü kendi kendine gitti ses tamamiyle cızırtılı gelmeye başladı delta servise(istanbul ana bayii) form kodu 372 965 bu durum ile gönderdim yaklaşık 1 ay sonra cihaz garantiden geldi ama ekte resimde belitrttiğim üzere yapışık olan titreşim motoru-hoparlör takmışlar ama hoperlör yine sesi cızırtısız ama az geliyordu ayrıca titreşim motoru da arızalıydı neyse kullanacak telefonum olmadığı için bir müddet kullandım telefonu ondan sonra malatya yetkili delta servisi telefoncu kadir'e verdim aynı sorunları belirterek ve bataryası arka kapağı sıkıntılarını söylerek oradan cihaz çıktığında cihaz TİTREŞİM MOTORU YİNE BOZUK, HIZLI ŞARJ ALMIYOR (yaklaşık 16 saatte 0dan 100e şarj oluyor) ve CİHAZ SÜREKLİ 25° (derece) görünüyordu bu sorunlar ile garanti servisinde olduğunu belirterek cihazı(449133 form numarası ile) gönderdim 11 nisan tarihinde teslim aldım.
Telefonu en son teslim aldıktan sonra Halen hızlı şarj almıyor olarak gördüm bu sefer 0dan 100e yaklaşık 04:30 saatte oluyor (telefon kapalı durumdayken test ediyorum bu arada) arka kamerası tamamen bulanık çekiyor ve bilgisayara (yaklaşık 6 tane farklı type-c kablo denediğim halde) taktığımda telefon sadece şarj alıyor bilgisayara bağlandı olarak görünmüyor MTP (Media Transfer Protocol) çalışmıyor.
BEN BU TELEFONU GARANTİYE GÖNDERMEKTEN YORULDUM, HANGİ SORUNLA GÖNDERSEM TEKRAR FARKLI BİR SORUNLA GELİYOR O YÜZDEN YASAL HAKKIM OLARAK İADE TALEP EDİYORUM, Bunları yazarak telefonu istanbul ana servise tekrardan göndereceğim lütfen yardımcı olur musunuz DELTA görevlileri ve forum yetkilileri ne yapmam gerekiyor telefonun iadesini yahut birebir değişim talep etmek istiyorum.

Edit: Ekte kameranın durumunu da gösterir resimi ekledim, (telefonun resimleri ise ekspertizde çekilen durum bildirir resimlerdir)
 

Ekli dosyalar

  • aaa.jpg
    aaa.jpg
    33 KB · Görüntüleme: 22
  • acac.jpg
    acac.jpg
    232,5 KB · Görüntüleme: 22
  • acacac.jpg
    acacac.jpg
    182,1 KB · Görüntüleme: 23
  • bbb.jpg
    bbb.jpg
    32,9 KB · Görüntüleme: 23
  • ccc.jpg
    ccc.jpg
    39,1 KB · Görüntüleme: 25
  • Screenshot_2019-04-12-17-57-43-749_lockscreen.png
    Screenshot_2019-04-12-17-57-43-749_lockscreen.png
    1,2 MB · Görüntüleme: 22
Son düzenleme:

Delta Servis 3

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Aslı
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
20 Kasım 2018
Konular
0
Mesajlar
79
Tepkime puanı
34
Puanları
18
Öncelikle iyi günler dilerim herkese, iyi forumlar arkadaşlar..
N11 sitesinden MYS ticaret faturalı 21/07/2017 tarihinde kutusundan çıkarırken bile kenarları hafif soyulmuş ve soyulmaya meyilli vaziyette Mi 6 cihazımı satın aldım, internette araştırdığım kadarıyla çoğu kişi KENDİ KENDİNE! soyulma problemini yaşıyordu zaten ama kullanımda sıkıntı olmadığı için ürünü iade etmedim, derken yaklaşık 7-8 ay kullanım sonrasında hoparlörü kendi kendine gitti ses tamamiyle cızırtılı gelmeye başladı delta servise(istanbul ana bayii) form kodu 372 965 bu durum ile gönderdim yaklaşık 1 ay sonra cihaz garantiden geldi ama ekte resimde belitrttiğim üzere yapışık olan titreşim motoru-hoparlör takmışlar ama hoperlör yine sesi cızırtısız ama az geliyordu ayrıca titreşim motoru da arızalıydı neyse kullanacak telefonum olmadığı için bir müddet kullandım telefonu ondan sonra malatya yetkili delta servisi telefoncu kadir'e verdim aynı sorunları belirterek ve bataryası arka kapağı sıkıntılarını söylerek oradan cihaz çıktığında cihaz TİTREŞİM MOTORU YİNE BOZUK, HIZLI ŞARJ ALMIYOR (yaklaşık 16 saatte 0dan 100e şarj oluyor) ve CİHAZ SÜREKLİ 25° (derece) görünüyordu bu sorunlar ile garanti servisinde olduğunu belirterek cihazı(449133 form numarası ile) gönderdim 11 nisan tarihinde teslim aldım.
Telefonu en son teslim aldıktan sonra Halen hızlı şarj almıyor olarak gördüm bu sefer 0dan 100e yaklaşık 04:30 saatte oluyor (telefon kapalı durumdayken test ediyorum bu arada) arka kamerası tamamen bulanık çekiyor ve bilgisayara (yaklaşık 6 tane farklı type-c kablo denediğim halde) taktığımda telefon sadece şarj alıyor bilgisayara bağlandı olarak görünmüyor MTP (Media Transfer Protocol) çalışmıyor.
BEN BU TELEFONU GARANTİYE GÖNDERMEKTEN YORULDUM, HANGİ SORUNLA GÖNDERSEM TEKRAR FARKLI BİR SORUNLA GELİYOR O YÜZDEN YASAL HAKKIM OLARAK İADE TALEP EDİYORUM, Bunları yazarak telefonu istanbul ana servise tekrardan göndereceğim lütfen yardımcı olur musunuz DELTA görevlileri ve forum yetkilileri ne yapmam gerekiyor telefonun iadesini yahut birebir değişim talep etmek istiyorum.

Edit: Ekte kameranın durumunu da gösterir resimi ekledim, (telefonun resimleri ise ekspertizde çekilen durum bildirir resimlerdir)

Merhabalar,

Cihazınız ile ilgili ilk servisimize gönderdiğiniz de elektronik parça değişimi yapılmış olup aradan 1 yıl geçtikten sonra 2. gönderimiz de hoparlör ve arka kapak değişimi yapılmış olarak görünmektedir. Son gelişinde ise mekanik parça değişimi yapılmış olup tarafınıza teslim edilmiş olarak görünmektedir. Cihazınız ile ilgili ön kayıt oluşturuyorum. Merkez servisimize yurtiçi kargo ile göndermeniz halinde tarafınıza ile irtibata geçilerek detaylı takip ve kontrolleri sağlanarak bilgilendirme yapılacaktır.

Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
 

!! Cyber !!

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Metehan
Cihazım
Mi 5s
Yaş
25
Konum
Kahramanmaraş
Katılım
3 Nisan 2017
Konular
12
Mesajlar
79
Tepkime puanı
26
Puanları
18
Merhabalar,

Cihazınız ile ilgili ilk servisimize gönderdiğiniz de elektronik parça değişimi yapılmış olup aradan 1 yıl geçtikten sonra 2. gönderimiz de hoparlör ve arka kapak değişimi yapılmış olarak görünmektedir. Son gelişinde ise mekanik parça değişimi yapılmış olup tarafınıza teslim edilmiş olarak görünmektedir. Cihazınız ile ilgili ön kayıt oluşturuyorum. Merkez servisimize yurtiçi kargo ile göndermeniz halinde tarafınıza ile irtibata geçilerek detaylı takip ve kontrolleri sağlanarak bilgilendirme yapılacaktır.

Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
İlgiliniz için teşekkür ederim değişen parçalardan ve söylediklerinizden haberdarım, lakin yakındığım konu sürekli olarak gönderdiğimden farklı bir arıza vermesi telefona iade hakkım oluyor mu olmuyor mu bilemiyorum lütfen yardımcı olun size minnettarız, insanlar hatadan ziyade güvenerek sizi seçiyor şayet ben de olsam ekteki parçayı gözüm kapalı takardım telefona fakat takıldıktan sonra tüm inceleme yapılmıyor.. Uzun lafın kısası iade yahut değişimden yanayım eğer siz de testlerini yapıp kabul ederseniz bu konuda cevabınızı bekliyorum, gün içerisinde kargo takip numarasını bildireceğim.
 

Delta Servis 3

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Aslı
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
20 Kasım 2018
Konular
0
Mesajlar
79
Tepkime puanı
34
Puanları
18
İlgiliniz için teşekkür ederim değişen parçalardan ve söylediklerinizden haberdarım, lakin yakındığım konu sürekli olarak gönderdiğimden farklı bir arıza vermesi telefona iade hakkım oluyor mu olmuyor mu bilemiyorum lütfen yardımcı olun size minnettarız, insanlar hatadan ziyade güvenerek sizi seçiyor şayet ben de olsam ekteki parçayı gözüm kapalı takardım telefona fakat takıldıktan sonra tüm inceleme yapılmıyor.. Uzun lafın kısası iade yahut değişimden yanayım eğer siz de testlerini yapıp kabul ederseniz bu konuda cevabınızı bekliyorum, gün içerisinde kargo takip numarasını bildireceğim.

Merhabalar,

Onarımı mümkün olan cihazlarda iade veya değişim işlemi maalesef yapılmamaktadır. Aynı arızadan 1 yıl içerisinde 4 defa gelmesi halinde bu şekilde bir talepte bulunma hakkınız olmaktadır. Ön kayıt oluşturulmuş olup cihaz servisimize gelip işlemleri tamamlandığında birebir detaylı ve aktif test edilecek olup arızanın giderildiğinden emin olunması halinde servisimizden çıkışı yapılarak tarafınıza teslim edilecektir.

Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
 

!! Cyber !!

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Metehan
Cihazım
Mi 5s
Yaş
25
Konum
Kahramanmaraş
Katılım
3 Nisan 2017
Konular
12
Mesajlar
79
Tepkime puanı
26
Puanları
18
Merhabalar,
Onarımı mümkün olan cihazlarda iade veya değişim işlemi maalesef yapılmamaktadır. Aynı arızadan 1 yıl içerisinde 4 defa gelmesi halinde bu şekilde bir talepte bulunma hakkınız olmaktadır. Ön kayıt oluşturulmuş olup cihaz servisimize gelip işlemleri tamamlandığında birebir detaylı ve aktif test edilecek olup arızanın giderildiğinden emin olunması halinde servisimizden çıkışı yapılarak tarafınıza teslim edilecektir.
Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
Onarılsın ve çekirdek sürümüne bir kaç kez basarak girilen testten tamamı ile geçsin zaten değişime gerek yok yapılması benim için kafii ama lütfen arıza üstüne arıza eklemeyin detayları size telefon irtibat yoluyla bildireceğim Kargo gönderi numarası 806786377033 Delta Servis 3
 

Delta Servis 3

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Aslı
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
20 Kasım 2018
Konular
0
Mesajlar
79
Tepkime puanı
34
Puanları
18
Onarılsın ve çekirdek sürümüne bir kaç kez basarak girilen testten tamamı ile geçsin zaten değişime gerek yok yapılması benim için kafii ama lütfen arıza üstüne arıza eklemeyin detayları size telefon irtibat yoluyla bildireceğim Kargo gönderi numarası 806786377033 Delta Servis 3

Cihazınız ulaştığında tüm onarım ve test işlemleri sağlanarak tarafınıza teslim edilecektir.
 
Üst Alt