- Adım
- Metehan
- Cihazım
- Mi 5s
- Yaş
- 25
- Konum
- Kahramanmaraş
- Katılım
- 3 Nisan 2017
- Konular
- 12
- Mesajlar
- 79
- Tepkime puanı
- 26
- Puanları
- 18
- Form numarası
- 449133
Öncelikle iyi günler dilerim herkese, iyi forumlar arkadaşlar..
N11 sitesinden MYS ticaret faturalı 21/07/2017 tarihinde kutusundan çıkarırken bile kenarları hafif soyulmuş ve soyulmaya meyilli vaziyette Mi 6 cihazımı satın aldım, internette araştırdığım kadarıyla çoğu kişi KENDİ KENDİNE! soyulma problemini yaşıyordu zaten ama kullanımda sıkıntı olmadığı için ürünü iade etmedim, derken yaklaşık 7-8 ay kullanım sonrasında hoparlörü kendi kendine gitti ses tamamiyle cızırtılı gelmeye başladı delta servise(istanbul ana bayii) form kodu 372 965 bu durum ile gönderdim yaklaşık 1 ay sonra cihaz garantiden geldi ama ekte resimde belitrttiğim üzere yapışık olan titreşim motoru-hoparlör takmışlar ama hoperlör yine sesi cızırtısız ama az geliyordu ayrıca titreşim motoru da arızalıydı neyse kullanacak telefonum olmadığı için bir müddet kullandım telefonu ondan sonra malatya yetkili delta servisi telefoncu kadir'e verdim aynı sorunları belirterek ve bataryası arka kapağı sıkıntılarını söylerek oradan cihaz çıktığında cihaz TİTREŞİM MOTORU YİNE BOZUK, HIZLI ŞARJ ALMIYOR (yaklaşık 16 saatte 0dan 100e şarj oluyor) ve CİHAZ SÜREKLİ 25° (derece) görünüyordu bu sorunlar ile garanti servisinde olduğunu belirterek cihazı(449133 form numarası ile) gönderdim 11 nisan tarihinde teslim aldım.
Telefonu en son teslim aldıktan sonra Halen hızlı şarj almıyor olarak gördüm bu sefer 0dan 100e yaklaşık 04:30 saatte oluyor (telefon kapalı durumdayken test ediyorum bu arada) arka kamerası tamamen bulanık çekiyor ve bilgisayara (yaklaşık 6 tane farklı type-c kablo denediğim halde) taktığımda telefon sadece şarj alıyor bilgisayara bağlandı olarak görünmüyor MTP (Media Transfer Protocol) çalışmıyor.
BEN BU TELEFONU GARANTİYE GÖNDERMEKTEN YORULDUM, HANGİ SORUNLA GÖNDERSEM TEKRAR FARKLI BİR SORUNLA GELİYOR O YÜZDEN YASAL HAKKIM OLARAK İADE TALEP EDİYORUM, Bunları yazarak telefonu istanbul ana servise tekrardan göndereceğim lütfen yardımcı olur musunuz DELTA görevlileri ve forum yetkilileri ne yapmam gerekiyor telefonun iadesini yahut birebir değişim talep etmek istiyorum.
Edit: Ekte kameranın durumunu da gösterir resimi ekledim, (telefonun resimleri ise ekspertizde çekilen durum bildirir resimlerdir)
N11 sitesinden MYS ticaret faturalı 21/07/2017 tarihinde kutusundan çıkarırken bile kenarları hafif soyulmuş ve soyulmaya meyilli vaziyette Mi 6 cihazımı satın aldım, internette araştırdığım kadarıyla çoğu kişi KENDİ KENDİNE! soyulma problemini yaşıyordu zaten ama kullanımda sıkıntı olmadığı için ürünü iade etmedim, derken yaklaşık 7-8 ay kullanım sonrasında hoparlörü kendi kendine gitti ses tamamiyle cızırtılı gelmeye başladı delta servise(istanbul ana bayii) form kodu 372 965 bu durum ile gönderdim yaklaşık 1 ay sonra cihaz garantiden geldi ama ekte resimde belitrttiğim üzere yapışık olan titreşim motoru-hoparlör takmışlar ama hoperlör yine sesi cızırtısız ama az geliyordu ayrıca titreşim motoru da arızalıydı neyse kullanacak telefonum olmadığı için bir müddet kullandım telefonu ondan sonra malatya yetkili delta servisi telefoncu kadir'e verdim aynı sorunları belirterek ve bataryası arka kapağı sıkıntılarını söylerek oradan cihaz çıktığında cihaz TİTREŞİM MOTORU YİNE BOZUK, HIZLI ŞARJ ALMIYOR (yaklaşık 16 saatte 0dan 100e şarj oluyor) ve CİHAZ SÜREKLİ 25° (derece) görünüyordu bu sorunlar ile garanti servisinde olduğunu belirterek cihazı(449133 form numarası ile) gönderdim 11 nisan tarihinde teslim aldım.
Telefonu en son teslim aldıktan sonra Halen hızlı şarj almıyor olarak gördüm bu sefer 0dan 100e yaklaşık 04:30 saatte oluyor (telefon kapalı durumdayken test ediyorum bu arada) arka kamerası tamamen bulanık çekiyor ve bilgisayara (yaklaşık 6 tane farklı type-c kablo denediğim halde) taktığımda telefon sadece şarj alıyor bilgisayara bağlandı olarak görünmüyor MTP (Media Transfer Protocol) çalışmıyor.
BEN BU TELEFONU GARANTİYE GÖNDERMEKTEN YORULDUM, HANGİ SORUNLA GÖNDERSEM TEKRAR FARKLI BİR SORUNLA GELİYOR O YÜZDEN YASAL HAKKIM OLARAK İADE TALEP EDİYORUM, Bunları yazarak telefonu istanbul ana servise tekrardan göndereceğim lütfen yardımcı olur musunuz DELTA görevlileri ve forum yetkilileri ne yapmam gerekiyor telefonun iadesini yahut birebir değişim talep etmek istiyorum.
Edit: Ekte kameranın durumunu da gösterir resimi ekledim, (telefonun resimleri ise ekspertizde çekilen durum bildirir resimlerdir)
Ekli dosyalar
Son düzenleme: