Yardım Delta Servis tarafından talebim dikkate alınmıyor!

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
35
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
Mi 6 cihazımın ekranında yaşadığım problem dolayısıyla cihazımı forum üzerinden de bağlantı kurarak servise yolladım. Cihaz servise ulaştıktan sonra takip sayfasında cihaz durumu "parça bekliyor" şeklinde idi sonra "onarım işlemleri devam ediyor" şeklinde görünüyordu. Cihazı yollarken içerisine eklediğim notta problemi detaylı anlattım ve görsel ekledim. Ayrıca özellikle cihazımda ekran değişimi/onarımı istemediğimi de belirttim. Konu ile ilgili müşteri temsilcisi ile görüştüğümde cihazımın ne zaman alındığı sorulunca 4 ay kadar önce dediğimde tarafıma 1 aylık cihazlarda ekran değişimi/onarımı yapmıyoruz diğerlerinde oluyor dendi. Fakat Valilikte çalışan biri olarak bu konulara hakim olduğumu, 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun'un 10. ve 11. maddelerine dayanarak 6 ay içinde tüketici ürünle ilgili onarım,değişim yada iade hakkından istediğini seçebildiğini söylediğim zaman değişim onarım durumu hakkında bilgilendirileceğim söylendi. Bu ısrara anlam veremedim. Ben kanuni hakkım olan iadeyi kullanmak istiyorum durum bu kadar basit. Kaldı ki talebimin dışında bir durum olursa Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuracağım. Servis müşteri temsilcisinin tavrı ve isteğime duyarsız kalınması beni rahatsız etti.
Merhaba,

Cihazınız ile ilgili sorunları çözebilmemiz adına özelden IMEI no paylaşırmısınız.

Saygılarımla
[doublepost=1525759853,1525759772][/doublepost]
hepsiburada.com dan temmuz ayında mi 5 s telefon aldım. telefon 5 ay sonra dokunmatiği çalışmamaya başladı. delta teknik servise gönderdim. telefon yapılamayacak bir cihaz dedi baskıya maruz kalmış dedi ve çöpe atın dedi. biz size yenisini gönderelim dedi. ondan sonra mitürkiye sitesine delta teknik servisin söylediklerini anlatınca tekrar kontrol edelim cihazı dediler ve sonunda bana 825 lira ödeme çıkardılar. telefonu cebinizde taşıdığınızdan dolayı baskıya maruz kalmış olabilir dediler. hepsiburadayı aradım biz yardımcı olalım dediler 22.02 tarihinde kod vereceklerdi ancak on gün sonra kod alabildim ve telefonu hepsiburada aracılığıyla gönderdim. 06.04 tarihine kadar telefon serviste kaldı ve benden gene 825 lira istediler ve onaylamadım. telefonu hiçbir işlem yapmadan geri gönderdiler. hepsiburadayı aradığımda servise 825 lira için onay vermediğiniz için geri gönderdik diyorlar. kısaca hepsiburada hiçbir konuda yardımcı olmuyor ve delta teknik servis sizden para koparmak için telefonu garanti dışı bırakıyor.
Merhaba,

Cihazınız ile ilgili sorunları çözebilmemiz adına özelden IMEI no paylaşırmısınız.

Saygılarımla
[doublepost=1525759911][/doublepost]
Hepsiburada'yı mı şikayet ettiniz yoksa Delta Servisi mi? Xiaomi Mi 6 var bende de Hayalet Ekran (Ghost Screen) sorunu oldu. Telefon bana teslim edileli 4 ay oldu. Bende değişim istiyorum. Telefonu Hepsiburada'ya yolladım onlarda servise yolladılar. Ancak servis hiçbir şey yapmadan telefonu bana geri yolladı. Benim servis EvoBT bu arada. Bende şikayet etmek istiyorum THH'ye.
Merhaba,

Cihazınız ile ilgili sorunları çözebilmemiz adına özelden IMEI no paylaşırmısınız.

Saygılarımla
 
Üst Alt