- Adım
- Emre
- Cihazım
- Mi4
- Yaş
- 35
- Konum
- Kayseri
- Katılım
- 19 Eylül 2016
- Konular
- 12
- Mesajlar
- 54
- Tepkime puanı
- 9
- Puanları
- 8
Mi 6 cihazımın ekranında yaşadığım problem dolayısıyla cihazımı forum üzerinden de bağlantı kurarak servise yolladım. Cihaz servise ulaştıktan sonra takip sayfasında cihaz durumu "parça bekliyor" şeklinde idi sonra "onarım işlemleri devam ediyor" şeklinde görünüyordu. Cihazı yollarken içerisine eklediğim notta problemi detaylı anlattım ve görsel ekledim. Ayrıca özellikle cihazımda ekran değişimi/onarımı istemediğimi de belirttim. Konu ile ilgili müşteri temsilcisi ile görüştüğümde cihazımın ne zaman alındığı sorulunca 4 ay kadar önce dediğimde tarafıma 1 aylık cihazlarda ekran değişimi/onarımı yapmıyoruz diğerlerinde oluyor dendi. Fakat Valilikte çalışan biri olarak bu konulara hakim olduğumu, 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun'un 10. ve 11. maddelerine dayanarak 6 ay içinde tüketici ürünle ilgili onarım,değişim yada iade hakkından istediğini seçebildiğini söylediğim zaman değişim onarım durumu hakkında bilgilendirileceğim söylendi. Bu ısrara anlam veremedim. Ben kanuni hakkım olan iadeyi kullanmak istiyorum durum bu kadar basit. Kaldı ki talebimin dışında bir durum olursa Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuracağım. Servis müşteri temsilcisinin tavrı ve isteğime duyarsız kalınması beni rahatsız etti.