Konuyu tüketici haklarına taşıyın. Büyük ihtimal bilir kişi atayacaklardır.
Eğer sıvı teması (art niyet yada serviste sıvı teması) yoksa sizin lehinize karar verecektir.
Bazı durumlarda terleme sıvı teması gibi algılansa da cihazın kasasında ki imalat problemleri ayıplı olarak değerlendirilir.
Kısaca çözüm tüketici haklarıdır....
Saygılarımla...
Yasal haklarınızı kullanma tasarrufunuz elbette ki sizlere aittir. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi günler dileriz.
Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
[automerge]1535377335[/automerge]
Merhaba umarım yardımcı olursunuz
Form no 403822
Merhaba Yaşar Bey,
Yapılan inceleme sonucunda cihazınızın sıvı ile teması sonucunda ekran, hoparlör, şarj soketi ve filmin zarar gördüğü tespit edilmiştir.
Suya giren telefon yani sıvı teması görmüş (üzerine içecek dökülmüş, yağmurda ıslanmış, denize girmiş ve benzeri) cihazlarda yaşanan sorunlar tamamen kullanıcı hatası olarak kabul edildiği için garanti kapsamı dışında kalmaktadır.
Yukarıdaki bilgiye istinaden hatırlatmak isteriz ki telefonunuzu alırken kaskosunu da yaptırdı iseniz ve kasko sözleşmesinde sıvı teması garanti maddesi mevcut ise ücretsiz bir şekilde yaşanılan hasar karşılanmaktadır. Bu sebeple kaskonuz var ise mutlaka kasko sözleşmenizi incelemenizi ve ardından kasko firmanız ile iletişime geçmenizi tavsiye ederiz.
Tarafınıza sunulan teklif tutarı; telefonunuzun sağlıklı onarımı (ekonomik onarımı) mümkün olmadığından dolayı, öneri maksatlı verilmiş olan cihaz bedelidir. Ekte incelemeniz üzere ilgili fotoğraflar mevcuttur.