- Adım
- Ahmet
- Cihazım
- Poco X3
- Yaş
- 35
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 23 Nisan 2015
- Konular
- 7
- Mesajlar
- 169
- Tepkime puanı
- 72
- Puanları
- 28
15/11/2018 tarihinde Mi 5s cihazımda oluşan ghost screen problemi için telefonumu delta servise teslim ettim. Dün teknik servisten aradılar ve kullanıcı hatası olduğunu söylediler sebebi de 3. parti uygulama kullanmışım. Benim anlamadığım telefonu ilk aldığımız gibi mi kullanmamızı bekliyorlar instagram dahi kurmamamız gerekiyor anladığım kadarıyla. Bu kadar rezil bir garanti servisi olamaz sırf telefonu tamir etmemek için böyle komik bir bahane sunuyorlar. Telefon tarafıma iade edilir edilmez para iadesi için hakem heyetine gideceğim. Bir daha da delta servis garantili telefon almam siz de almayın arkadaşlar.